2018-08-04, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Hur vet man att man hamnat rätt? Eller är det bara att testa salong efter salong tills man hittar den som erbjuder extra? Är så jäkla sugen på att göra debut idag men har ont om pengar och vill inte hinna bränna allt innan jag kommit rätt. Är i Malmö fö

Kolla Thaimassageguiden. Leta efter ställen med riktig dörr till behandlingsrummen och försök läsa mellan raderna på recensionerna. Du kan också gå till salongen och plinga på utan att för den delens skulle behöva ta en massage där. Om det är mestadels unga snygga tjejer där som ser glada ut och vinkar är det nästan garanti på extratjänster (om än inte nödvändigtvis så bra massage)
Citera
2018-08-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagekund
De brukar fråga om man vill "ha massage här" samtidigt som de tar eller smeker dig på kuken. Då är det bara att fråga vad hon erbjuder. fråga vad hon tar för de olika tjänsterna och börja sedan förhandla om man känner för det. Se till att hålla en god och vänlig ton bara. Mina riktpriser är 2-300 för HJ (plus 100 extra om topless), BJ 4-500, BTB 6-800, FS 700-1000. Alla kommer inte hålla med om dessa priser men det är de som jag siktar på. Har både betalt mer och mindre än dessa i vissa speciella situationer.

Pri
Citera
2018-08-04, 19:50
Medlem
Citat:
De brukar fråga om man vill "ha massage här" samtidigt som de tar eller smeker dig på kuken. Då är det bara att fråga vad hon erbjuder. fråga vad hon tar för de olika tjänsterna och börja sedan förhandla om man känner för det. Se till att hålla en god och vänlig ton bara. Mina riktpriser är 2-300 för HJ (plus 100 extra om topless), BJ 4-500, BTB 6-800, FS 700-1000. Alla kommer inte hålla med om dessa priser men det är de som jag siktar på. Har både betalt mer och mindre än dessa i vissa speciella situationer.

Rimliga riktpriser (personligen fattar jag dock inte hur någon vill betala 400+1000 kr för FS), i Stockholm skall man definitivt inte betala mer med tanke på den extrema överetablering som råder (ofattbart att alla dessa salonger överlever).
Citera
2018-08-05, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Rimliga riktpriser (personligen fattar jag dock inte hur någon vill betala 400+1000 kr för FS), i Stockholm skall man definitivt inte betala mer med tanke på den extrema överetablering som råder (ofattbart att alla dessa salonger överlever).

Det gör dom inte i allmänhet.
Citera
2018-08-05, 11:01
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Kolla Thaimassageguiden. Leta efter ställen med riktig dörr till behandlingsrummen och försök läsa mellan raderna på recensionerna. Du kan också gå till salongen och plinga på utan att för den delens skulle behöva ta en massage där. Om det är mestadels unga snygga tjejer där som ser glada ut och vinkar är det nästan garanti på extratjänster (om än inte nödvändigtvis så bra massage)

Man tackar! Då får jag ge mig ut idag och leta
Citera
2018-08-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Man tackar! Då får jag ge mig ut idag och leta

God jakt broder! Kom ihåg att det inte är något köptång bara för att du har tvingat på dörren. Om ekonomin är viktig kan du ju alltid sikta in dig på 30 minuters. Själv gillar jag massagedelen också och tar alltid minst 60 min men det är klart att man kan spara någon hundring på att ta 30 min.
Citera
2018-08-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson

Nej jag håller med. Jag är förvånad hur många här som verkar betala 1500-2000 för FS. Det är klart att det inte alltid är lätt att tänka klart när man är sprängkåt men då är det bra att satt upp regler för sig själv på förhand
Citera
2018-08-05, 12:54
Bannlyst
Citat:
Nej jag håller med. Jag är förvånad hur många här som verkar betala 1500-2000 för FS. Det är klart att det inte alltid är lätt att tänka klart när man är sprängkåt men då är det bra att satt upp regler för sig själv på förhand

Iom att utbudet är som det är, begränsat, så blir priserna därefter.
Citera
2018-08-05, 14:47
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Iom att utbudet är som det är, begränsat, så blir priserna därefter.

I Stockholm finns över trehundra salonger. Det är väl inte begränsat?
Citera
2018-08-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
I Stockholm finns över trehundra salonger. Det är väl inte begränsat?

Sverige är stort. Det finns salonger på fler ställen än i Stockholm.
Citera
2018-08-05, 15:10
Medlem
Finns det inga bra salonger i Örebro området? Skulle verkligen behöva en ordentlig massage...
Citera
2018-08-05, 16:09
Medlem
Finns det någon salong i Helsingborg som erbjuder HE eller ännu mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in