Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Svartsjuka är ett starkt motiv. Problemet är att då ska man identifiera en 3:e part. Nu tror jag starkt på att det finns minst 2st till i närtid, varav en har tappat allt efter affären med LW, förutom SD (som har sin HD kvar)...
Har SD verkligen "sin" HD kvar?
Jag har frågat tidigare om det finns nån som kan bekräfta att HD rensat bort bilder från sitt geocachekonto? I skrivandets stund har hon sju bilder ute, ingen SD synes där. Hon med ett gäng kvinnor (släktingar?), klassisk I will survive-bild post uppbrott från förhållande. 😉 En bildtext lyder "Ibland behöver man lite hjälp på livets väg" till något som ser ut som en rullatorspark.
Från loggtur för 5d sedan skulle hon få ledig tid då barnen var sysselsatta: "Vad jag själv då skulle göra under tiden var ganska givet frågan var bara med vem och vilka burkar som skulle loggas."
Sällskapet blev SD och han skriver i vi-form, beklagar sig över såriga ben men citerar Lundell igen då det var "vackert som äppelträdgårdarna i maj runt Kivik". En passning till fb no doubt:
"Det här är sådant som den borttappade och förlorade generationen som sitter med sina skärmar hela dagarna förmodligen skulle göra allt för att få uppleva, men de fattar det inte själva."
SD trånar vidare och de två senaste bilderna är på HD (finns 3769 andra bilder). Låttexten som citeras är stor romantik som UL skrev till/om Isabella då Nerman (hon skrattade visserligen åt den när det begav sig).
Jag skulle säga SD vill ha "sin" HD men hon kommer gå vidare, jag tolkar som hon redan gjort det. Sedan måste hon väl träffa honom ändå: de har två barn ihop.