Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Hittade det jag syftade på, Du skrev i inlägg från 28/7 kl 05.24,
"SD och HD är nog bara förflyttade med nya namn och familjehistorier. Några år utomlands. Inte värre än något annat utlandsjobb".
Tänkte ju inte skriva mer i tråden pga alla påhopp, men en direkt fråga bör artigt besvaras.
När det gällde SD och HD så besvarade jag frågan om inte de också måste bort. Jag svarade då att jag inte tror att det finns en specifik hotbild mot dem. I värsta fall räcker det med annan ort ett tag.
Jag har ingen aning om var de befinner sig. Har du? De kanske är hemma i Vivalla, vad vet jag.
Det jag däremot tror att man ska vara försiktig med är att lita på geobloggar och poster som. "SD sågs i Örebro".
Det finns ett visst mönster som är intressant.
Skjutningarna och mordbränderna under flera år har viftats bort av gemene man som araber som skjuter varandra för knark el dyl. Om man orkar läsa lite mer får man veta att: Flera internationellt eftersökta IS-terrorister bor i Örebro. Det finns två Islamistiska grupperingar i Örebro som är i konflikt. Terrororganisationer infiltrerar asylboenden genom att t ex anställas som tolkar. LW arbetade med migration.
Det har samtidigt varit stora polisinsatser i Lindesberg. I Lindesberg finns skyddsobjekt som är mkt intressanta för terrorister.
Ett mycket välregisserat tillslag gjordes nu i dagarna av polisen i Örebro. På adressen som egentligen är en lokal, bor endast en person: Christian
StgRd.
Allt detta passar in. Kanske UW faktiskt är "hemvärnsman" och Tools ligger i Lindesberg.