2018-08-02, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Killen viftade med vapnet mot de boende.

det vet vi inte.
Citera
2018-08-02, 23:20
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Jag vet redan att verkligheten funkar så. Det behöver inte testas fram.

Då kan du väl ställa upp för att visa andra?
Citera
2018-08-02, 23:21
Medlem
banan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Du gör din egen analys baserad på hörsägen och overifierade uppgifter. Du vet ingenting om vad som hände, ändå är du 100% säker på att fel har begåtts. Du är en hyçklare enligt definitionen.

Min analys är att en mongoloid med en leksakspistol har blivit skjuten av tre poliser. Vet inte riktigt vad som du anser är hörsägen eller overifierat i det?

Och ja jag är 100% säker på att ett fel har begåts. Förstår inte helt hyckleriet.
Citera
2018-08-02, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Nej, jag har inte varit på den innergården. Tror jag iaf, kanske varit någon gång för länge sedan.

Har du varit på den innergården klockan 4 på morgonen den 2 augusti?

Jag var vaken klockan 4 på morgonen den andra augusti, jag fick t.om stänga balkongdörren för att det var för ljust för att sova.
Citera
2018-08-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det står i citatet att polisen sa detta till han.

Extra märkligt att han alltså pratade med en av piketpoliserna som sköt hans son.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Jo han var beväpnad.
Riktar man en vapenreplika mot polisen eller någonannan skall man skjutas på direkten.

Jag skulle inte vilja bli skjuten av misstag, oavsett anledning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Har jag påstått det?! Jag förklarade bara att det är långt ifrån mörkt på innergården. Sluta sätt ord i min mun looser.

Sätt ord i din mun? Jag ställde en fråga.

Går det fint med läsförståelsen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
det vet vi inte.

DET vet vi och FLERA olika kände sig så hotade att de ringde Polisen.

Dessutom kan du räkna ut med din hjärncell, om du bemödar dig, att Ledningscentralens bedömning var att det var allvarligt som f-n då man skick 3 enheter, inte en eller ens 2.
Citera
2018-08-02, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManganJagg
DET vet vi och FLERA olika kände sig så hotade att de ringde Polisen.

Dessutom kan du räkna ut med din hjärncell, om du bemödar dig, att Ledningscentralens bedömning var att det var allvarligt som f-n då man skick 3 enheter, inte en eller ens 2.

källa på ovanstående tack.
Citera
2018-08-02, 23:26
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julemand
Och varför ska vi tro på polisens historier om killen hade ett vapen? Kanske det bara låg ett på marken i närheten
Och att en mörk silluett går mot polisen kan ju ha många orsaket. Personen kan ju vara sjuk. Ej tala samma språk . Nysvensk som jobbar som tidningsbud,hoprullad tidning i handen. Mm mm

Här sket dock polisen ned sig något fruktansvärt. Frågan är om de någonsin kommer ur de illaluktande byxorna.

Tro på den som larmade 112?
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Killen var på en treårings nivå. Han kunde bara säga ordet "mamma". Det förefaller osannolikt att han var kapabel att maskera sig. Vid 4-tiden på morgonen är det fullt dagsljus.

Vilket snömos! Fem över halv fem går solen upp, och därifrån tar det en bra stund tills det blir dagsljus. Varför har du redan bestämt dig för att poliserna agerat felaktigt? Självklart börjar de inte skjuta utan skäl.

Varför ger man till att börja med en mongolid kille ett leksaksvapen? Föräldrarna borde rannsaka sig själva istället istället för att kasta skit på polisen. Olyckliga omständigheter ledde fram till att han blev skjuten.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Jag skulle inte vilja bli skjuten av misstag, oavsett anledning.

Nä och då har du, antar jag iaf, vett nog att INTE springa omkring och vifta med föremål som en liknar ett vapen, och definitivt inte emot poliser. Gör man det är risken, med all jävla rätt, stor att man faktiskt blir skjuten. Personer som av olika anledningar inte förstår det måste ha någon med sig som kan förstå det åt dom, inte tillåtas springa vind för våg lite hursomhelst, som denna kille verkade fått göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in