Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 21:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hade ju varit en fördel om hon såg bra ut i trynet, för det gjorde hon fan inte

Inte ful, men knappast en snygging.
Jag är beredd att hålla med om att ansiktet är snäppet under kroppen, men helheten är ändå en 8a.
Citera
2018-08-02, 21:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
+1

Stark 8a i min värld, klar påskinkbar. Hon är nog en sån du ska skita i på Tinder och DM'a på insta istället så du särskiljer dig från alla andra apor hon matchar med. Där ser du ju senast hon var aktiv också.
Så bra att man har instagram då.... not, räcker med snapchat!
Citera
2018-08-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag är beredd att hålla med om att ansiktet är snäppet under kroppen, men helheten är ändå en 8a.
Håller inte med, en 6-a kanske, men visst hon har bra kropp men är de inte söta i ansiktet så faller allt,
Citera
2018-08-02, 21:17
Medlem
Nirvana, om hon ligger med kläder på, kan du då kyssa henne och titta på henne och känna att hon är en ovanligt härlig tjej?

Eller eggas du så av hennes kropp att du liksom sväljer det och kan bortse ifrån att hon inte är en fullfjädrad goding i ansiktet?
Citera
2018-08-02, 21:19
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Till skillnad från honeyvoice kan du såklart inte köra dejtsnack i text nr 2. Den lilla success det ger väger inte upp alla de som ryggar tillbaka.

Försök få ett skönt surr utan att varken bli larvig eller stel. Bygg på konversationen istället för att fråga runt om helt olika frågor.

.....

Honeyvoice har btw bilden av att trådens tinder-kämpar misslyckas. De flesta vill ha kul samtidigt som man kanske letar efter något väldigt speciellt. Honeyvoice ser det som dålig dejting.

Kul när en kvinna dömer killar som faktiskt har framgång. Honeyvoice borde snarare hjälpa de som aldrig får till dejter eller matchningar.

Ta det som du vill, honey. Men tror inte att du är i position/livsskede av att vara dryg.

Det enda jag tänker på här är att du skrivit mitt namn 5 ggr…puss på sånt

#iloveflashback
Citera
2018-08-02, 21:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Nirvana, om hon ligger med kläder på, kan du då kyssa henne och titta på henne och känna att hon är en ovanligt härlig tjej?

Eller eggas du så av hennes kropp att du liksom sväljer det och kan bortse ifrån att hon inte är en fullfjädrad goding i ansiktet?
Kroppen är viktigare för det sexuella, för mig iaf.
Citera
2018-08-02, 21:21
Medlem
Ja stalkade lite på google och hittade på brudens instagram (Sorry Nirvana, easy find).
Hmm, ja hon är en 7a, inte en 8a pga att ansiktet är så där utan glasögonen.
Om det är så där utan glasögon + smink, hur ser hon då ut när man vaknar upp?

Tror du klarar dig rätt bra utan denna brud Nirvana. *ryggdunk*.
Fått betydligt hetare brudar att klämma på min kuk och gjort både det ena och andra ute på krogen, just saying.
Skryter inte heller, bara det att dom oftast tenderar att hänga där dom "riktiga" 8or 9orna, hehe.
Citera
2018-08-02, 21:23
Medlem
Citat:
Kroppen är viktigare för det sexuella, för mig iaf.
Skulle du kunna tänka dig en ännu bättre tränad tjej, som då har ett sämre utseende än denna? Alltså 1-2 steg upp fysiskt, och 1-2 steg ner utseendemässigt?

10 i kroppen och 6 i trynet, blir ju 16, 8+8?
Citera
2018-08-02, 21:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ja stalkade lite på google och hittade på brudens instagram (Sorry Nirvana, easy find).
Hmm, ja hon är en 7a, inte en 8a pga att ansiktet är så där utan glasögonen.
Om det är så där utan glasögon + smink, hur ser hon då ut när man vaknar upp?

Tror du klarar dig rätt bra utan denna brud Nirvana. *ryggdunk*.
Fått betydligt hetare brudar att klämma på min kuk och gjort både det ena och andra ute på krogen, just saying.
Skryter inte heller, bara det att dom oftast tenderar att hänga där dom "riktiga" 8or 9orna, hehe.
Alltså, jag bryr mig inte så mycket hur dom ser ut när dom vaknar upp... En bra tjej bryr sig hur hon ser ut och kommer se fixad ut mest hela tiden, på morgonen efter hon kliver upp, hela dagen, hela kvällen, när man knullar.. det är bara när man knullat färdigt och ska sova som det åker av, och då är det mörkt och man bryr sig inte.

Ja det är lite fusk men om man ser det "tillfixade" 95% av dygnet, så är det det utseendet som räknas.
Citera
2018-08-02, 21:33
Medlem
Citat:
Alltså, jag bryr mig inte så mycket hur dom ser ut när dom vaknar upp... En bra tjej bryr sig hur hon ser ut och kommer se fixad ut mest hela tiden, på morgonen efter hon kliver upp, hela dagen, hela kvällen, när man knullar.. det är bara när man knullat färdigt och ska sova som det åker av, och då är det mörkt och man bryr sig inte.

Ja det är lite fusk men om man ser det "tillfixade" 95% av dygnet, så är det det utseendet som räknas.

Jo, sant. Önskar dig lycka till iaf. Får hoppas hon svarar. Om inte bli inte butthurt utan skriv bara roliga saker, eller skicka iväg någon snap när du gör något "kul", det gör jag hela tiden med brudar som jag vet gillat mig "irl", istället för "hur mår du?" "vad händer?" bara bjud på dit liv och visaatt du är "en kul snubbe" eller skicka iväg ljudmeddelandet, sånt är grymt också.
Citera
2018-08-02, 21:33
Medlem
Citat:

Den där sköna Söndagen, ni ligger och kelar, ska hon ligga där då tillfixad och helt onaturlig?

Varför letar du luckor så att den lite halvfula ankungen kan hinna fixa till sig, du vet att vissa tjejer inte behöver det va?

Edit: är detta bara för sex eller resonerar du likadant om du är med en du gillar och kan se en fortsättning med? Kan du sätta på en som har världens snyggaste kropp men som ser ut som fan i plytet? Blir du kåt ändå?
Senast redigerad av xtroverto 2018-08-02 kl. 21:40.
Citera
2018-08-02, 21:35
Medlem
Citat:
Den där sköna Söndagen, ni ligger och kelar, ska hon ligga där då tillfixad och helt onaturlig?

Varför letar du luckor så att den lite halvfula ankungen kan hinna fixa till sig, du vet att vissa tjejer inte behöver det va?

Fast nu snackar du BS. Dom flesta tjejer fixar till sig och kan uppa väääldigt många snäpp med sina smink tools.
Men för all del kör på icke sminkade feminist brudarna du då. Många snygga där va, orakade armhålor osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in