2018-06-09, 11:24
Medlem
När vi umgicks (theus-perioden) fick jag tömma en spruta med (enligt henne) amfetamin. Reagerade på att det såg ut som vatten och att sprutan inte var typ knark-spruta. Minns inte exakt hur den såg ut, men liknade mer en du får på apoteket till barn. Är ju inte speciellt insatt i droger, men syrrans sprutor var annorlunda (smalare och med nål). Denna spruta hade hon fått av missbrukarna som ville få henne att börja igen, men hon stod emot och ringde mig! Suck.

Den enda direkta erfarenhet jag har av narkotika är folk som rökt på (räknas enligt lag som narkotika), killar som snortat kola på en fest (jag drog direkt) och min systers missbruk. Därför kanske jag inte är jättebra på att dra paralleller och sånt.

Min syster var yrkeskriminell i 15 år, dvs från 16 års ålder. Även prostituerad. Berny påstod att hon fick typ 1-2 paket cigg för en avsugning (varje gång). Tycker det låter märkligt, då en heroinist fick mer... Dvs jag tror hon överdriver så jävla mycket.

Andreas är, enligt rykten, svartsjuk men kan lika gärna vara Berny som skyller på Andreas för att slippa träffa killen jag hört det från (jävligt oskön kille).

Hon har påstod ju att hennes pappa hittade en döskalle när någon vän gått bort, och beslagtog den för att polisen inte skulle hitta den, och att pappan numera inte kan göra sig av med den då han är rädd för att bli dömd för mord... Detta var när mord preskiberades.
Citera
2018-06-26, 13:04
Medlem
Antitrinitarians avatar
Tror att de har gjort sig av med Loke. Det har bara varit Messi-bilder rätt länge nu.
Citera
2018-06-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Tror att de har gjort sig av med Loke. Det har bara varit Messi-bilder rätt länge nu.
Jepp, vad jag kan se inga bilder på Loke sedan dagarna före förlossningen...
Citera
2018-07-15, 07:06
Medlem
Undrar också var den tredje ungen tagit vägen? Som bodde hos dom!
Citera
2018-07-15, 09:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bandit123
Undrar också var den tredje ungen tagit vägen? Som bodde hos dom!

Berny åt upp henne.
Citera
2018-07-15, 09:14
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Förvånar mig inte, de blev väl trött på ännu en jycke. Får se hur det går med ungen. Det är kanske inte lika lätt att göra sig av med den när de fått nog av blöjbyten och skrik.
Citera
2018-07-15, 22:31
Medlem
Om de inte fixade att ta hand om schäfern är det väl bara klokt att omplacera (om det e vad som hänt). Men typiskt att det sker utan att det på nåt sätt kommenteras av B.
Samma sak med ungen O som ju var överallt med eget rum osv & nu är försvunnen
Citera
2018-07-23, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Talar berny någonsin sanning? Eller snarare, måste man ta allt hon säger med en nypa salt eller finns det något sätt man vet huruvida hon talar sanning?
Vet du vad som fått henne att bli som hon är? För hennes utsagor om uppväxten känns inte helt sanningsenliga. Och resten av familjen verkar rätt normal (normal är visserligen en tolkningsfråga, men om man har begreppet normal som mer eller mindre Svenssons).

Jag tycker att Berny är ganska ärlig, men på sitt sätt. Hon påstår ju själv att hon är ganska antisocial och då krävs den ändå enormt arbete för att vara så frispråkig om sitt liv som hon är. Klart att hon vill duga som en vanlig människa men kanske inte alltid klarar av det. Det är en knepig tillstånd att vara i. Lättare att vara kriminell och ta för sig allt man vill men Berny anstränger ändå sig enormt att försöka leva upp till att vara en del av samhället - och mycket av det hon skriver tror jag är just ett verktyg för henne för att rätta sig på en väg i livet som hon rent tankemässigt förstår är rätt väg, men som är svår att leva upp till för en människa som mentalt fungerar annorlunda än alla andra.

Vad jag vill få fram är att det är visserligen väldigt enkelt att peka och säga att hon ljuger när hon beskriver något som större än det är men sanningen finns i helheten inte i detaljerna och kanske är det just det som krävs - att överdriva - just för att hålla sig fast vid sanningen i det långa loppet.
Citera
2018-08-02, 17:11
Medlem
gurkskals avatar
Jag såg att hon försöker bli skådespelare nu..
https://sv.stagepool.com/cv/noren_blue/404519

Varning för underhållande läsning! Hennes lista på färdigheter är enastående
Citera
2018-08-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal
Jag såg att hon försöker bli skådespelare nu..
https://sv.stagepool.com/cv/noren_blue/404519

Varning för underhållande läsning! Hennes lista på färdigheter är enastående
Nej men...nej. Det här var ju bara pinsamt av henne!
Citera
2018-08-04, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anomal
När vi umgicks (theus-perioden) fick jag tömma en spruta med (enligt henne) amfetamin. Reagerade på att det såg ut som vatten och att sprutan inte var typ knark-spruta. Minns inte exakt hur den såg ut, men liknade mer en du får på apoteket till barn. Är ju inte speciellt insatt i droger, men syrrans sprutor var annorlunda (smalare och med nål). Denna spruta hade hon fått av missbrukarna som ville få henne att börja igen, men hon stod emot och ringde mig! Suck.

Den enda direkta erfarenhet jag har av narkotika är folk som rökt på (räknas enligt lag som narkotika), killar som snortat kola på en fest (jag drog direkt) och min systers missbruk. Därför kanske jag inte är jättebra på att dra paralleller och sånt.

Min syster var yrkeskriminell i 15 år, dvs från 16 års ålder. Även prostituerad. Berny påstod att hon fick typ 1-2 paket cigg för en avsugning (varje gång). Tycker det låter märkligt, då en heroinist fick mer... Dvs jag tror hon överdriver så jävla mycket.

Andreas är, enligt rykten, svartsjuk men kan lika gärna vara Berny som skyller på Andreas för att slippa träffa killen jag hört det från (jävligt oskön kille).

Hon har påstod ju att hennes pappa hittade en döskalle när någon vän gått bort, och beslagtog den för att polisen inte skulle hitta den, och att pappan numera inte kan göra sig av med den då han är rädd för att bli dömd för mord... Detta var när mord preskiberades.

Vilket underbart inlägg. På pricken den Berny vi lärt känna under trådens alla år.
Citera
2018-08-08, 09:55
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Nej men...nej. Det här var ju bara pinsamt av henne!

"Inte en rynka i ansiktet"

Que enkom sönderfiltrerade bilder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in