Citat:
Ursprungligen postat av
JagHarEnLiten
Avundsjuk!!!

På en loser som tillbringat decennier i finkan? Nej, jag är inte avundsjuk.
Ja, jag tidrapporter min arbetstid. Jag handlar mat, tar hand om mina barn, betalar min bostad, bil och fritid. Allt det där Slarken inte gör. Som ta hand om sina barn till exempel.
Men hur är det med pengarna? Han ska ta "semester", och "bo"
sina släktingar. Var finns alla stålarna?
Nej, Avundsjukan finns nog snarare hos dig. Att du sen inte har fattmingsförmåga nog att inse, att Slasken inte tillhör de som lyckas i sina kriminella karriärer, är inget som bekymrar någon.
Eftersom du så ihärdigt framför din önskan, att Clark snart frihetsberövas igen - eller rentav "avlivas" - torde du vara rätt avundsjuk. Hans många fängelseår blir dock ett otillräckligt tröstplåster för dig.

Eller känner du honom personligen? Kanske är du en av hans många kvinnor, som nu försöker tangentbordskriga bort in bitterhet.
Jag har aldrig sagt, att jag ansett Clarks kriminella karriär lyckad. Men pengar har han gjort. Var de finns, och hur hans ekonomi ser ut nu, vet jag naturligtvis inte. Att han besöker släktingar och bor där ett tag, och att han inte skaffar sig ett slott, beror troligen mycket på att Kronofogdemyndigheten skulle ta allt ifall han köpte en bil eller lägenhet eller annat av större värde.