Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-01, 09:29
  #37
Avstängd
Det står "Slut - del 1". Undrar om det kommer mer?
Citera
2018-08-01, 09:32
  #38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Det står "Slut - del 1". Undrar om det kommer mer?
Kanske kommer filmer om fler partier?
Citera
2018-08-01, 09:33
  #39
Medlem
8711s avatar
Så här bör man nu bemöta Löfven när han talar om andras historia för att någon var skinnskalle på 90-talet:

"Här i filmen mäter dom skallar och klär av barn och vuxna nakna, svältande människor som radas upp, det talas om efterblivna raser och underlägsna element. Man plågar sitt eget folk på alla grymmast tänkbara sätt. Stämplar folk som efterblivna och galna, tvångssteriliserar dessa godtyckligt."

Är det ditt parti Löfven?
Citera
2018-08-01, 09:35
  #40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Kommer SVT att visa den?
Nej, men kanske FOX vill köra en lite förkortad version.

edit:
Jag ser nu att det redan går att välja Engelsk textning, så man har nog planer på att sprida filmen även utomlands. Sug på den svetsarjävel.
__________________
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-08-01 kl. 09:38.
Citera
2018-08-01, 09:35
  #41
Medlem
JaredLetos avatar
Detta var spännande. Även fast jag inte pallade mer än 10 minuter. Filmen är väldigt bra, även fast jag inte bryr mig så mycket om Socialdemokraternas historia. Jag har aldrig, och kommer aldrig, rösta på dem. Det är bara att kolla på hur de har behandlat Svea sen 70-talet för att förstå att det här är ett väldigt destruktivt parti.

Nu förstår jag varför de är så jävla pro-invandring.
Citera
2018-08-01, 09:39
  #42
Medlem
Epimaness avatar
SD vill bryta ryggen på sossarna och påskynda pasokifieringen för att själva inta positionen som Partiet med stort p. Vi får se om det här har effekt.
Citera
2018-08-01, 09:40
  #43
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Högst upp på expressen just nu!

https://www.expressen.se/nyheter/val...iets-historia/

Jösses, det trodde jag aldrig. Kan bli stort detta! Ska bli intressant att se hur sossarna agerar på detta.
Citera
2018-08-01, 09:43
  #44
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Jösses, det trodde jag aldrig. Kan bli stort detta! Ska bli intressant att se hur sossarna agerar på detta.

Man vill tydligen titta igenom filmen och samla sig för en kommentar om en liten stund enligt expressen
Citera
2018-08-01, 09:44
  #45
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Det står "Slut - del 1". Undrar om det kommer mer?

Del II en dokumentär sammanfattning av Centerpartiet ?
Citera
2018-08-01, 09:44
  #46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Man får hoppas att sossarna tar in Arnstad på en mer central roll i valrörelsen för att bemöta filmen.

Räknas som doping och valfusk.

Sett 40 minuter nu, helt ok, men längden, denna jävulska längd. En timme och fyrtiofem minuter ger en sån där air av foliehatteri man ofta ser på Youtube när nån ska förklara att jorden är platt eller hur det var juden som i princip för egen hand flög in i tvillingtornen. 30 minuter hade räckt. Eller att man delat upp det i tre avsnitt, blir mastigt nu.

Men det är en rejäl snyting, tror att jag behöver snitta ögat och lite is.
Citera
2018-08-01, 09:47
  #47
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Man vill tydligen titta igenom filmen och samla sig för en kommentar om en liten stund enligt expressen

Ska bli MYCKET intressant OM och när de kommer att uttala sig. Det är ju bara en historisk tillbakablick
Man ska inte kasta sten i glashus
Citera
2018-08-01, 09:57
  #48
Medlem
fskers avatar
Var det bara jag som ansåg att dokumentären verkade intressant men ej gick att kolla på på grund av den dåliga berättarrösten och den högljudda bakgrundsmusiken?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback