2018-08-01, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Det är inte alls 'lite skoj'. Det är enormt jävla tillfredsställande! Jag är inte den som njuter då oskyldiga människor skadas, men jag kan helt enkelt inte se en "mångfaldskämpande" moderat som oskyldig. Han och hans parti har svenskt blod på sina händer. Jag är glad att att den dumma fåntratten överlevde misshandeln, men helt klart så förtjänade han detta hårda uppvaknande.

För övrigt riktigt bra valarbete för SD och även AFS.

Frugans inlägg är nu uppe i 14k likes 3.4k kommentarer och 11k delningar.

Jo, bra skrivet.

En del svenskar har inte bara fått sina liv förstörda tack vare regeringsimporter utan en del har t.om blivit dödade av invandrare och ganska fruktansvärt. Och med 8 år i makten från 2006-2014 och en även då jävligt generös invasion av utlänningar så är det inget snack om att borgare har blod på händerna.

Karma. Som en tidigare så fint kommenterade.
Citera
2018-08-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Jo, bra skrivet.

En del svenskar har inte bara fått sina liv förstörda tack vare regeringsimporter utan en del har t.om blivit dödade av invandrare och ganska fruktansvärt. Och med 8 år i makten från 2006-2014 och en även då jävligt generös invasion av utlänningar så är det inget snack om att borgare har blod på händerna.
Karma. Som en tidigare så fint kommenterade.

Ja, det är dags att politikerkräken själva får skörda vad de sått,
Hur smakar mångkulturen nu då ?
Härligt att de får den nedkörd i halsen, eller hur ?

Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Här kan man verkligen tala om att gärningsmännen har en attityd av att vi gör vad vi vill samt en otrolig råhet. Inget tal, ur gärningsmännens synvinkel sett, om att "ligga lågt" efter att man just slagit en pappa halvt ihjäl inför dennes söner. Och detta efter att först ha förföljt sönerna med automobil. Som "lök på laxen" startar man desutom en ny biljakt efter att sönerna ser gärningsmännen vid en bensinstation en tid efter det att fadern har forslats till sjukhus.

Men jag tror å andra sidan att den här attityden från gärningsmännens sida. Att bara fortsätta som om inget har hänt gör att de ganska snart kommer "inför skranket". Deras bilnummer borde redan ha observerats och nedtecknats och med lite tur lär polisen ha de bilder och film som pappan (m-politikern) tog innan misshandeln. Dessutom skulle jag gissa att dessa "figurer" förmodligen redan är kända hos polisen för andra mer eller mindre grova "sattyg".

Kommer ihåg något gammalt kriminalfall i utlandet där GM oavsiktligt råkat fickringa ifrån mobilen, och ljudet ifrån slagsmålet fanns inspelat på en röstbrevlåda. Moderna mobiler har ju både GPS och en sk G-sensor. GPS kan ju visa att GM befann sig på platsen. G-sensorn kan tala om att det just vid tidpunkten för slagsmålet att GM befann sig i kraftig rörelse.

Egentligen borde det inte vara så svårt att plocka in dessa, ta och begär sk masttömning av vilka mobilnr som fanns uppkopplade vid den tidpunkten och platsen, typ...

Dessa IQ-befriade GMs fattar ju inte hur mkt info man kan hämta ut ifrån mobilnätet
Och det hjälper inte om man skulle berätta det ändå, de fattar det inte likväl
Citera
2018-08-01, 00:36
Medlem
babianpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är aldrig ok med oprovocerat våld.

... Dock är det kanske en ögonöppnare för honom och hans familj. Detta är en utveckling han propagerat för. Det är mest synd om barnen. Troligtvis lär de inte fortsätta i sin fars fotspår.

När är det dags för fackeltåg och antirasistkampanj?

Jag tror tyvärr inte att det blir en ögonöppnare. Dessa människor är så gravt "vi gillar olika-skadade " att de bara ser det som ett ungdomsgäng utan hatbrottsmotiv.
Citera
2018-08-01, 00:50
Medlem
Rufoss avatar
Hur många av er skulle bli förvånade i fall Moderaten skriver ett gripande Facebook-inlägg från sjukhussängen, där han går till attack mot alla rasistnazistiska hatkommentarer och mörka krafter som dykt upp efter misshandeln?

Kanske att han t.o.m förlåter "pojkarna" för tilltaget.

Spola fram en vecka, och babbarna blir gripna av polisen. Efter påtryckningar går de med på att göra en videoinspelning där de ber moderaten och hans familj om förlåtelse. I gengäld får de lindrigare straff eller inget straff alls.

Underförstått tema: "Svenskar och invandrare kan alltid se bortom varandras olikheter och förlåta små misstag. Vi är alla människor. Vi är alla svenskar."

Inlägget får tusentals likes på Facebook, och Svensken vänder åter igen sina arga blickar mot SD. Det är deras fel att Svenskar och Invandrare bråkar med varandra!
Senast redigerad av Rufos 2018-08-01 kl. 00:54.
Citera
2018-08-01, 00:50
Medlem
brutenbryggas avatar
Vidrigt. Jag har också blivit misshandlad av MENA för att jag såg svensk ut. Bär ett ärr mitt i ansiktet som kommer vara med mig resten av mitt liv för att påminna mig om hur hänsynslöst ondsinta dessa individer kan vara. Jag är dock ingen moderat utan SD'are sedan två valrörelser tillbaka. Så i det här fallet kan man ju bara hoppas att offret med familj får sig en rejäl tankeställare. Undrar om hon som gjorde FB-inlägget kommer läsa alla tusentals kommentarer... jag HOPPAS faktiskt att hon, han och deras barn och deras flickvänner faktiskt gör det! Märks på kommentarerna i facebookinlägget att folk rent allmänt har lättare att tala klarspråk nu än för säg 2-3 år sedan. Fler ryter nu ifrån, något som känns rätt skönt att se. Det speglar rent spontant SD's procent i opinionsmätningarna ganska bra...
Citera
2018-08-01, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Hur många av er skulle bli förvånade i fall Moderaten skriver ett gripande Facebook-inlägg från sjukhussängen, där han går till attack mot alla rasistnazistiska hatkommentarer och mörka krafter som dykt upp efter misshandeln?

Kanske att han t.o.m förlåter "pojkarna" för tilltaget.

Spola fram en vecka, och babbarna blir gripna av polisen. Efter påtryckningar går de med på att göra en videoinspelning där de ber moderaten och hans familj om förlåtelse. I gengäld får de lindrigare straff eller inget straff alls.

Underförstått tema: "Svenskar och invandrare kan alltid se bortom varandras olikheter och förlåta små misstag. Vi är alla människor. Vi är alla svenskar."

Inlägget får tusentals likes på Facebook, och Svensken vänder åter igen sina arga blickar mot SD. Det är deras fel att Svenskar och Invandrare bråkar med varandra!

Haha. Världsbäst! Hur stora oddsen? Påtagligt stora faktiskt att något sådant skulle hända.

Cuck mode förövrigt på höga nivåer! 😋

Undra vad hans hustru hade tänkt. Noll testosteron!
Citera
2018-08-01, 01:01
Medlem
highstakess avatar
På expressen står det lite mer utförligt vad som har hänt
https://www.expressen.se/kvallsposten/mattias-misshandlades-svart-av-ungdomsgang/?utm_medium=social&utm_source=fbgrupp&utm_campaign =story

"Händelsen inträffade i söndags när Sophia Alins söner var och badade på Långö strand i Karlskrona i Blekinge, tillsammans med sina flickvänner.

– När jag frågar mina pojkar så säger de att det kom ett gäng – sju-åtta personer med tre bilar – som blockerade vägen och inte lät dem ta sig därifrån. De försökte mucka gräl, säger hon.

– Min ena son ringde min man som klädde på sig och åkte bort till stranden, för att få personerna att flytta på sig."

"Enligt Sophia Alin ska därefter hennes man ha blivit nerslagen ”brutalt och oprovocerat”.

– De gav sig på honom – förmodligen med något hårt, för hela hans käke och kindben blev intryckt. Han blev hämtad med ambulans."

Mena i grupp, asså stöddigare jävlar får man leta efter, är dom är själva är dom fega som kräk. Hans söner verkar ju vara ett par jävla cucks som inte kan slås för sig själva utan måste ringa farsan. Hade det hänt mig och brorsan hade vi plockat dom. Svenska killar idag kan inte slås. Dock är det tragiskt att man ska behöva använda våld, men sånt är livet och framför allt det nya Sverige.
Senast redigerad av highstakes 2018-08-01 kl. 01:08.
Citera
2018-08-01, 01:06
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Haha. Världsbäst! Hur stora oddsen? Påtagligt stora faktiskt att något sådant skulle hända.

Cuck mode förövrigt på höga nivåer! 😋

Undra vad hans hustru hade tänkt. Noll testosteron!
Ja verkligen.

Oops, jag hoppas att jag inte gav honom en idé nu, för han lär ju garanterat läsa den här tråden. Kanske att t.o.m självaste Ulf Kristersson sitter och ugglar i tråden, funderandes på hur man kan spinna detta till något positivt för den heliga mångfalden.
Citera
2018-08-01, 01:09
Medlem
[quote=riksdagsmajoritet|64789346]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater

Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".

Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå

Varför gå över till SD? Med SD kommer Sverige bli ett av de fattigaste länderna i Europa. D.v.s. om de skulle sitta vid makten. De kan inget om företagande, de vill gå ur EU. Exporten är Sveriges viktigaste drivlina för Sveriges ekonomi. De har bara en agenda och det är invandarfrågan. Det finns ingen ryggrad eller solidaritet i det partiet och noll kunskap hur man förvaltar ett land.
Varför skulle en moderat välja SD?
Det är förfärligt det som hände men man kan ju inte döma alla invandrare för vad några andra gör? Man får se folk som individer. Ska vi döma alla svenskar inkl mig själv för den svenska killen som skar av halsen på hon i gångtunneln för ett par dagar sen? Vilket parti ska jag då gå över till?
Citera
2018-08-01, 01:11
Bannlyst
Det jag kan tycka är konstigt är att eftersom dom både är moderater och gillar mångkultur och gayrörelsen.
Varför tog hon med i sin text att dom sa jävla svenne?
Borde hon inte förstått att det gynnar SD och missgynnar mångkulturen som hon och hennes make avgudar?
Citera
2018-08-01, 01:21
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinaw
Det jag kan tycka är konstigt är att eftersom dom både är moderater och gillar mångkultur och gayrörelsen.
Varför tog hon med i sin text att dom sa jävla svenne?
Borde hon inte förstått att det gynnar SD och missgynnar mångkulturen som hon och hennes make avgudar?
Hon kanske helt enkelt sa sanningen...
Undrar om inte spännblattegänget blev provocerade av att BO:s söner ringde in familjen (även om det bara var pappa, och inte 14 kusiner och bruschor). Som att svennejäveln använt deras metod, han ska fan inte kaxa!
Citera
2018-08-01, 01:40
Medlem
Jaja nu är hans o hans fru hjärtat osså öppnat. nu hade han tur att han inte behövde äta genom ett sugrör för resten av livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in