2018-07-31, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meriksson85
Inte för att det hjälper nånting framåt här med är det inte lite sjukt om BW skulle vara gm då han kommenterar med ett ❤️ varje gång UA lägger upp något om HA på sin Facebook?

Mvh från Vegas 🔥😎🍾
16 årige Albin Einarsson blev dödad av sin bästa kompis och han stöttade Albins mamma och grät på begravningen osv. Överdrivet omsorgsfull precis som BW så det är inget hinder för att just BW skulle vara GM snarare tvärtom skulle jag säga.
Citera
2018-07-31, 23:15
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Haha, menar du verkligen allvar? Idiotiska saker har jag läst innan av dig, men detta tar nog priset. Du kanske vill träffa mig så kan du titta efter själv?

Jag är gravallvarlig. Är det ok om jag tipsar polisen och dom plockar in dig?
Citera
2018-07-31, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag är gravallvarlig. Är det ok om jag tipsar polisen och du plockas in?

Detta är ytterligare ett i raden av påståenden som saknar grund. Tipsar om vad då? Den som borde plockas in är faktiskt du.
Citera
2018-07-31, 23:21
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Varför denna misstro mot vittnena? De är ju inte ett utan flera.

Under förutsättning att du hängt med ordentligt i allt som skrivits i tråden så kan du väl knappast tycka att det är konstigt att folk kan hysa misstankar mot dig och dina förehavanden denna kväll/natt. Förutom brist på alibi iaf under delar av aktuell tid, besöket som skogstroll hos PK för att be om alibi, påstådd sanering av bil mm så är det även rena utpekanden o beskyllningar från vissa som är övertygade om din inblandning.

Det kan vara knepigt att göra så mycket åt den saken men en sak man kan göra är ju att hänga med i tråden och om det uppkommer frågeställningar som man kan bidra med en lösning på så gör man det efter bästa förmåga. Det kan vara en liten detalj om någon lr något som kan bidra till att föra fallet framåt. Du verkar tyvärr mest se ner på oss som visar engagemang i detta fall och kommer med syrliga o nedlåtande kommentarer.
Citera
2018-07-31, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Under förutsättning att du hängt med ordentligt i allt som skrivits i tråden så kan du väl knappast tycka att det är konstigt att folk kan hysa misstankar mot dig och dina förehavanden denna kväll/natt. Förutom brist på alibi iaf under delar av aktuell tid, besöket som skogstroll hos PK för att be om alibi, påstådd sanering av bil mm så är det även rena utpekanden o beskyllningar från vissa som är övertygade om din inblandning.

Det kan vara knepigt att göra så mycket åt den saken men en sak man kan göra är ju att hänga med i tråden och om det uppkommer frågeställningar som man kan bidra med en lösning på så gör man det efter bästa förmåga. Det kan vara en liten detalj om någon lr något som kan bidra till att föra fallet framåt. Du verkar tyvärr mest se ner på oss som visar engagemang i detta fall och kommer med syrliga o nedlåtande kommentarer.

Det blir ganska knepigt att se upp till detta. Ett gäng med klåpare som tror sig driva brottsutredningar, med inkompetens, långt vida ifrån närheten av rimligt förnuft.
Citera
2018-07-31, 23:30
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Haha, menar du verkligen allvar? Idiotiska saker har jag läst innan av dig, men detta tar nog priset. Du kanske vill träffa mig så kan du titta efter själv?

Citat:
Jag är gravallvarlig. Är det ok om jag tipsar polisen och dom plockar in dig?

Citat:
Detta är ytterligare ett i raden av påståenden som saknar grund. Tipsar om vad då? Den som borde plockas in är faktiskt du.

Vad är det som saknar grund? En helt obegriplig kommentar.

Det har framgått med all önskvärd tydlighet att jag är sugen på att tipsa polisen om att de ska ta in dig för en kontroll (på KSS) om ett eventuellt stort ärr (efter ett stort rivsår) på din underläpp – du vet, det där som PK skrev om, att du hade en söndertrasad underläpp vid besöket i hans och sambons lägenhet – en underläpp som ska ha tagit veckor att läka. Vad är det som är svårt att förstå med det?
Senast redigerad av Ugglan. 2018-07-31 kl. 23:33.
Citera
2018-07-31, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum

Vad anser du själv du bidragit med här över alla åren? Den här tråden går runt som ett ekorrhjul.
Citera
2018-07-31, 23:34
Medlem
Citat:
Vad är det som saknar grund? En helt obegriplig kommentar.

Det har framgått med all önskvärd tydlighet att jag är sugen på att tipsa polisen om att de ska ta in dig för en kontroll (på KSS) om ett eventuellt stort ärr (efter ett stort rivsår) på din underläpp – du vet, det där som PK skrev om, att du hade en söndertrasad underläpp vid besöket i hans och sambons lägenhet. Vad är det som är svårt att förstå med det?

Du är så ”rövknullad” av PK (om tråden ursäktar uttrycket).
Citera
2018-07-31, 23:35
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Du är så ”rövknullad” av PK (om tråden ursäktar uttrycket).

Men undersökande läkare kommer inte att vara det! Du låter stressad nu.
Citera
2018-07-31, 23:38
Medlem
Citat:
Men undersökande läkare kommer inte att vara det! Du låter stressad nu.

Inte speciellt. Jag har till och med erbjudit dig att träffa mig, men du har inte svarat på frågan.
Citera
2018-07-31, 23:39
Medlem
Citat:
Vad anser du själv du bidragit med här över alla åren? Den här tråden går runt som ett ekorrhjul.

Hände nåt olagligt denna natt som inte hade med HA att göra? Svar på detta så kan vi ju lägga ner all spekulation eller hur?
Citera
2018-07-31, 23:43
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Inte speciellt. Jag har till och med erbjudit dig att träffa mig, men du har inte svarat på frågan.

Jag har inget intresse av att träffa dig (men du vill ju så klart se vem jag är). Det är viktigare att polisen tar dig till läkare för undersökning av din underläpp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in