2018-07-31, 15:40
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Enligt våra grundlagar kan svensk inte bli utsatt för rasism.

Kom ihåg vilka politiker som röstade genom detta.

Precis. HMF måste vara en av de allra första punkterna som SD/AfS gör sig av med. Man måste öppet och offentligt kunna få kritisera vansinnet utan att riskera böter och fängelse med godtyckliga apartheidlagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
De kallade honom för "svennejävel", jag förstår att du som inbiten sosse till varje pris vill försvara blattarna.

Ber om ursäkt, jag misstog nog dig för en annan som jag ogillar. Vi är uppenbarligen på samma sida. Nä, sosse har jag aldrig varit. Jag har röstat M i alla val sedan 80-talet, tyvärr även 2010. 2014 blev det SD och 2018 blir det AfS.

Se ovan, svennejävel faller inte under HMF. Svenskar har så vitt jag vet aldrig varit BO i HMF-lagen.
Citera
2018-07-31, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Oavsett att han har värnat om mångkultur.

Denna ”svennehora” hade kunnat vara vem som av oss. Det är inte för BO som man arrangerar sig och vill att GM blir utpekade och straffade. Utan för var och en av oss svenskar som vill krossa dessa svin.
Nja, en som har koll på sina prioriteringar hade aldrig vistats på en armlängds avstånd från en apmänniska. Det är de naiva idioterna som sticker in handen i buren för att klappa djuret och sedan blir förvånade över resultatet som får torka sina tårar. Darwin är hård men rättvis.
Citera
2018-07-31, 15:43
Medlem
Soterns avatar
En mångfald av nya brott har de i alla fall åstadkommit.
Citera
2018-07-31, 15:46
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Moderaterna i Blekinge ville skräpa invandringspolitiken hösten 2014. Frun i den nu berikade familjen deklarerade dock att hon höll på Reinfeldts linje:

Länsförbundets vice ordförande Sophia Ahlin är besviken över partivännernas inställning.

– Som moderat gör det ont i mig att höra detta. Men det är inte förbundets hållning. Jag står bakom Fredrik Reinfeldt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/moderater-vagrar-valkampanj-vill-se-farre-flyktingar

Aktiva reinfeldtmoderater således. Enligt principen om att få ligga som man bäddar är min sympati därmed något begränsad. Hur många svenskar har inte misshandlats, våldtagits, rånats eller mördats på grund av den politik de aktivt arbetat för?
Citera
2018-07-31, 15:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Moderaterna i Blekinge ville skräpa invandringspolitiken hösten 2014. Frun i den nu berikade familjen deklarerade dock att hon höll på Reinfeldts linje:

Länsförbundets vice ordförande Sophia Ahlin är besviken över partivännernas inställning.

– Som moderat gör det ont i mig att höra detta. Men det är inte förbundets hållning. Jag står bakom Fredrik Reinfeldt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/moderater-vagrar-valkampanj-vill-se-farre-flyktingar

Aktiva reinfeldtmoderater således. Enligt principen om att få ligga som man bäddar är min sympati därmed något begränsad. Hur många svenskar har inte misshandlats, våldtagits, rånats eller mördats på grund av den politik de aktivt arbetat för?

Aldrig kul när sådant här händer men det är som sagt var värre när oskyldiga drabbas än de som aktivt verkat för det här samhället.
Citera
2018-07-31, 15:50
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Vad får moderathustrun att tro att gärningsmännen skulle vara det minsta intresserade av att hennes man ”brinner och kämpar för mångfald”? Är det något hon föreställer sig att kriminellt invandrarslödder brinner starkt för? Mångfald? Eller är det bara godhetssignalerande, för att visa att hennes man minsann inte är någon rasist? Som om det bara vore rasister som blev misshandlade av Mångfalden...

Obehagligt brott, förstås, men om någon ska drabbas av mångfalden så är det förstås mest rättvist att den som brinner och kämpar för den drabbas. Istället för vi andra.

Utvisning? Knappast. GM och hans gäng lär hinna sprida mycket mångfald i Karlskrona innan, eller om, det blir aktuellt. Sedan stoppas det hela av någon ”aktivist” som ”brinner och kämpar för mångfalden”, så är cirkeln sluten.

Hustrun inbillar sig förmodligen att invandrarna, i likhet med henne och hennes man, brinner för mångfald.

Förmodligen tror hon att skälet till att hennes man angreps och misshandlades av invandrarna var att de fått för sig att han INTE brann för mångfald.

I den här kvinnans skruvade föreställningvärld är det bara SD-anhängare och andra rasister och mångfaldsmotståndare som råkar illa ut. Hon, hennes man, och deras gelikar tillhör de goda, de som är för mångfald, därför kan de inte drabbas av något ont. Att invandrarna misshandlade hennes man måste därför, i hennes märkliga föreställningsvärld, beror på att invandrarna inte insåg vilken framstående mångfaldsförespråkare hennes man är.
Senast redigerad av Verkisto2 2018-07-31 kl. 16:11.
Citera
2018-07-31, 15:54
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Tycker dock den drabbade mannen har en väldigt nykter syn på SD på hans sida.

Reinfeldts "öppna era hjärtan" gäller i fall som detta. Bara bra att han fick lite direktkontakt med verkligheten som Moderat.
Citera
2018-07-31, 15:54
Medlem
Folkess avatar
Han har medverkat till en politik som utsatt tusen och åter tusen människor varje år för saker liknande det han själv utsattes för. Trots att all statistik funnits tillgänglig - att hela sanningen legat fullt synlig framför honom så har varningar efter varningar ignorerats och hans parti har valt att vinna godhetspoäng istället för att faktiskt skydda människor.

Även om de flesta moderater klarat av att gömma sig från sin politik i dyra villaområden långt från invandringens effekter så stöter de fortfarande på offentliga platser typ badplatser där de kan utsättas för samma sak som de glatt riskerat andra för.

Men bara för att du själv ofta kör full innebär inte att du förtjänar att bli påkörd av ett fyllo.

Det är HEMSKT att han utsatts för detta, det är motbjudande på alla plan och finns ingen rättvisa i det. Jag tycker synd om honom och om hans familj. Hoppas förövarna hittas och döms till hårda straff (inte klena icke-straff som moderaterna förespråkat utan jag syftar på fängelse i flera år)
Citera
2018-07-31, 15:56
Medlem
maxatdunders avatar
8 personer... Och folk säger man ska inte dra alla över samma kam men fanr oddsen att 8 personer begår samma brott och ingen säger ifrån? Det är inget svenskt beteende det här, den enda svenska vålden svensken bistår med är planerade huliganbråk på nån sliten grusplan, detta är inte svenskt beteende.
Citera
2018-07-31, 15:58
Medlem
swebarbs avatar
fyfan alltså, jävla babbar.. multi kulti när den är som bäst. Vi borde genast deportera alla dessa jävla invandrare som håller på sådär, och alla idioter som röstat för detta men ge sig på oskyldiga människor sådär är det enda babbar är bra på, en och en är dom fega jävla fittor som inte vågar något alls bara när dom är 7 mot 1 då är dom tuffa.

jag fattar inte hur våra politiker tänker genom att ta in slödder mer i vårt land, var man än läser idag i sommartiden så blir svenska familjer terroriserade och attackerade när dom firar sommar jättetrevlig utveckling...
Citera
2018-07-31, 16:00
Medlem
Början på slutet för denna pk-nisses förhållande med frugan. Relationen kommer bli kyligare och hon mer respektlös pö om pö.
Tjejer tappar undermedvetet attraktion för sina män som åker på däng och blir förödmjukade, tyvärr.
Citera
2018-07-31, 16:00
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
fyfan alltså, jävla babbar.. multi kulti när den är som bäst. Vi borde genast deportera alla dessa jävla invandrare som håller på sådär, och alla idioter som röstat för detta men ge sig på oskyldiga människor sådär är det enda babbar är bra på, en och en är dom fega jävla fittor som inte vågar något alls bara när dom är 7 mot 1 då är dom tuffa.

jag fattar inte hur våra politiker tänker genom att ta in slödder mer i vårt land, var man än läser idag i sommartiden så blir svenska familjer terroriserade och attackerade när dom firar sommar jättetrevlig utveckling...
Har du missat att det är en politiker som är för mångfald vars politiker-fruga även sympatiserade med Reinfeldts regering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in