2018-07-31, 15:04
Medlem
Lite lustigt att många massinvandring förespråkare blir chockade när de själva blir utsatta för brott av utlänningar. Tror dom att de är immuna bara för att de förespråkar ett multikulturellt samhälle. Hoppas att sönerna och flickvännerna lärde sig något av händelsen. Men tvivlar på det.
Citera
2018-07-31, 15:05
Medlem
"Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.

– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon."

Och nu hoppade mångfalden på hennes man.

Ska vi gråta eller? Kanske ett fackeltåg?

Seriöst. Vakna Sverige för helvete!!
Citera
2018-07-31, 15:09
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Känns bra att det inte var en som röstade på Sverigedemokraterna som är offret.

Röstar man för massinvandring så kommer Mångfaldsproblemen som ett brev posten.

Är bra att Moderaten delar detta på hennes Facebooksida, med lite tur så kommer några tusen 7-klöverröstare att inse att resultatet utav Öppna era hjärtan inte är så roligt som de tycker.

Ja!
Det kan väl inte förvåna någon?
Man kan väl säga att 7-klövern har i grunden lyckats förstöra Sverige för svenskarna.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2018-07-31, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
"Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.

– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon."

De behöver inte vara oroliga för att bli stämplade som rasister, Mattias blev däremot utsatt för ett hatbrott.
Citera
2018-07-31, 15:16
Medlem
Folkpisss avatar
Moderat som blir misshandlad av invandrare? Detta är ju komik på högsta nivå. Han har ju fått som han ville. Att packet kommer hit. Hoppas det smakar.
Citera
2018-07-31, 15:29
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens

Nu fick ju det lyckliga äkta paret smaka mångkultur eller är det bara mångkultur om en svart "boy" hämtar wienerbröd till eftermiddagsfikat?

Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
De behöver inte vara oroliga för att bli stämplade som rasister, Mattias blev däremot utsatt för ett hatbrott.

Hatbrott?! Var fick du den befängda idén ifrån?
Citera
2018-07-31, 15:34
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposten/mattias-misshandlades-svart-av-ungdomsgang/
Citat:
Det här gänget rusar ut mot målsägarbilen, om vi kan kalla den så. Ungefär samtidigt kommer målsägandens pappa till platsen och blir påhoppad av det första gänget.

Vem är det som är målsägande? En av sönerna, inte pappan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nu fick ju det lyckliga äkta paret smaka mångkultur eller är det bara mångkultur om en svart "boy" hämtar wienerbröd till eftermiddagsfikat?

Enligt våra grundlagar kan svensk inte bli utsatt för rasism.

Kom ihåg vilka politiker som röstade genom detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

De kallade honom för "svennejävel", jag förstår att du som inbiten sosse till varje pris vill försvara blattarna.
Citera
2018-07-31, 15:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En politiker som blir misshandlad brukar basuneras ut som "Hot mot demokratin" & liknande.

Jag tror det där Facebookinlägget från frun sänkte hela denna nyhet. Hon nämner att mannen blev kallad "svennejävel", då tappar man helt intresset från ljugmedia. Bara att denna fakta nämns är i deras ögon ett bevis på "rasism".

Jovisst är det så, tänk om det hade varit en svensk som hade skrikigt något rasistiskt, vilka rubriker hade det då inte blivit.
Citera
2018-07-31, 15:38
Medlem
Schlaktarnns avatar
Vad kan man räkna med för straff om man knivar dessa babianer och råkar döda en eller flera när de går till attack?

Det är nämligen så att jag alltid går runt med vapen för att skydda mig och min familj och om något liknande skulle hända oss kommer jag inte tveka en sekund att förgöra så många jag kan.

Förhoppningsvis har ett par tusen till vaknat upp av detta och massinvandringen som måste få ett slut.
Citera
2018-07-31, 15:39
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Det verkar som BO skulle åka till badet och "styra upp situationen". Han söner ringde honom och bad om hjälp efter att ha råkat i "dispyt"?

Kanske försökte han på dumsnällt PK-sätt tala gärningsmännen tillrätta?

https://www.expressen.se/kvallsposten/mattias-misshandlades-svart-av-ungdomsgang/

Ja, lågoddsare på bakomliggande händelser. Nån borde berättat att man ringer polisen när MENA uppför sig som MENA och risk för våld finns.

Men men...

Citat:
Slut citat.

"Jag säger
- Alla som känner till MENA:iter vet hur de uppför sig och att de skiter fullständigt i andras mångfald"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in