Citat:
Ursprungligen postat av
EnDodTiger
Jag saknar ord för att beskriva den här händelseutvecklingen. Här har vi ett par moderater som arbetar aktivt med goda frågor så som Pride och månkultur och som pga detta upplever att de har någon typ av frikort när det gäller att konfrontera invandrargäng. Denna gången hann verkligheten i kapp dem men de väljer ändå hårdnackat att försvara sin uppfattning.
Denna händelse visar också att politiker idag verkligen tror på deras åsikter och att mångkultur etc inte är en konspiration ledd av någon ”jude-elit” som många här på FB tror.
Detta par kommer stå fast vid sina åsikter vad som än händer, det är det enda ärliga i deras ögon. Det måste jag ändå ge dem kredd för.
Bara för att det finns idioter till politiker betyder inte att det inte också finns korrupta politiker, korrupta politiker som en "jude-elit" lätt köper. Hela vita kristna västvärlden drabbas av samma sak samtidigt och du tror att det beror på naiva politiker?
Här har du lite att läsa. Vakna!
http://friasidor.is/planen-att-utrota-den-vita-befolkningen/
Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Underbart att moderatsvinet fick uppleva den mångkultur han kämpat för, detta är poetisk rättvisa.
Hade det varit någon annan som blev grovt misshandlad som inte tillhörde denna familj och någon sa att det var för jävligt så hade säkert denna moderat med familj kallat den personen för rasist/nazist.
Det är underbart när dom som är skyldiga till detta mångkulturella helvete själva blir offer för berikarna, jag hoppas att moderaten med familj får uppleva ännu mer mångkultur så med tiden kanske dom får lite vett i huvudet.
Utmärkt! Då försvann minsta spår av sympati från mig.
Hoppas han har jävligt ont jävligt länge och att han för resten av livet är livrädd för att gå ut. Nu vet ju GM vem BO är och var han bor. De kan ju göra livet surt för honom precis när de vill och på vilket vis de vill. Hoppas barnen inser att mamma och pappa haft fel och att de inte är att lita på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Valpen_
Det var sju-åtta personer som gav sig på honom.
Moderaten är en alfahanne som vågade dit och konfrontera dem.
Gäsp. Tro du det. Som någon skrev, han trodde säkert att han hade frikort att tillrättavisa invandrare bara för att han vurmat för massinvandring/mångkultur. Han fick vad han förtjänade. För mig är det skitsamma om han svänger i frågan nu eller inte. Jag hatar människor som vurmar för massinvandring/mångkultur bara de inte själva blir drabbade. Låt honom vara kvar i PK så lär folket ta hand om honom längre fram. Nu är det bara en tidsfråga.