Citat:
Ursprungligen postat av
exsist
Till slut hade han det....varför han höll på det och ledde omgivningen till tveksamheter ang honom själv får vi nog aldrig reda på. Enbart om fallet blir löst kan hans beteende ge klarhet enligt min egen tanke.
Betänk att han ringde in anonymt och bla tipsade att han själv har setts i stan den natten.....Detta drastiska drag för att bli utredd gör man enbart om man sitter säkert..............Han är avförd som gm.
Ang BW så har jag inte sett någonstans att han har alibi. Men högst troligt är att han har ett vattentätt alibi eftersom han går i mål med alla rätt f.ö...och ändå inte utredd. Det hade han nog i tidigt skede i och med att de gick efter gm profil som han passade mer än väl in på och dessutom var synlig på plats mm....Där åkte PR dit istället...
Min tanke är utan befintligt alibi i början så skulle BW varit den huvudmisstänkte istället för PR enligt gm profil. BWs alibi samt PRs tips om sej själv att han befunnit sej i Mariestad var nog avgörande i mycket....Vet inte varför jag återkommer med att sammankoppla dessa två...kasta om och kasta rätt.....
exist, läs längst ner på sidan 657!
Förövrigt (IGEN), avförd är
inte detsamma som garanterat oskyldig, även om det
kanske är så just i detta fall(PR).