Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Jag tycker det är fel att kalla Mamman för psykfall.
Att få utbrott på sina barn får vi alla någon gång.
Dottern säger ju i klippet att hon betett sig illa.
Ni som har eller haft tonårsbarn borde veta hur ungar kan vara.
Lägger inte så stor vikt på deras bråk.
Dottern har inte gått i skolan på hela året?
Dom verkar inte vara klara med diagnos utredningen eller så har
dom inte fått någon hjälp?
Att dottern inte gått till skolan tycker jag är lite mer oroväckande.
Om hon nu inte vågar gå till skolan borde hon fått hjälp i hemmet.
Nu ska dom flytta till Norrköping.
Jag får lite känslan av att dom flyttar ifrån sina problem.
Det går inte. Problemen följer med.
Nej hata gör jag inte. Jag hoppas dom får bättre hjälp i
Norrköping och att dottern kommer igång med skolan.
Klart som fan en förälder har rätt att bli förbannad men det finns gränser för vad man häver ur sig, hade mamman sagt något i stil med... " Du är väldigt egoistisk" "Nu får du fan ta att skärpa till dig" osv osv men mamman önskar henne all olycka och hoppas på att sitt egna barn ska få genomlida det hon gjort och att flickan har förstört 2 vuxnas liv, här går hon över från en arg frustrerad förälder till en psykiskt sjuk jävla kärring som endast borde få vara med sina barn under bevakade besök.
Lyssnade du ens på klippet?
Jaha det är båda som ska flytta det var synd, bättre att flickan fått komma till en kärleksfull familj där man aldrig kommer i närheten av att slänga ur sig elakheter och kränkningar som hon kärringen gjorde.
Att det här skulle vara den enda gången som kärringen psykiskt misshandlat sin dotter har jag väldigt svårt att tro, att det då skulle spelas in av misstag och sen läcka ut, sannolikheten är väldigt låg.
Det är mer troligt att flickan spelat in det hela med flit då hon är trött på att få höra hur värdelös elak och jävlig hon är.... och sedan "läckt" det med flit.
Eller så råkade det bara spelas in råkade läckas en av gångerna som psykfallet till kärring beter sig jävligt illa mot sin dotter.
När jag såg trådstarten trodde jag bara att det var någon som ville svartmåla henne men det här gjorde mig riktigt förbannad.