2018-07-31, 11:16
Medlem
Foruejsonlys avatar
Lilla pappsingen har väl gått igenom ett berikat område, där andra "svennejävlar" är tvungna och bo, tack vare honom och hans gelikar.
Citera
2018-07-31, 11:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
En politiker som blir misshandlad pga hudfärg och härkomst borde göra nyhetssidorna fulla med analyser av allt och alla som kan allt om just allt.
Var är Jerzy Sarnecki med sin förklaring av detta brott?
Alltså då att politikern måste ha dykt i vattnet och stänkt upp en skvätt på förövaren vilket självfallet är en klar kränkning av hedern.
Sådant straffas med stening alternativt grov misshandel framför barn. Gamla regler.
En politiker som blir misshandlad brukar basuneras ut som "Hot mot demokratin" & liknande.

Jag tror det där Facebookinlägget från frun sänkte hela denna nyhet. Hon nämner att mannen blev kallad "svennejävel", då tappar man helt intresset från ljugmedia. Bara att denna fakta nämns är i deras ögon ett bevis på "rasism".
Citera
2018-07-31, 11:27
Medlem
cqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Vad får moderathustrun att tro att gärningsmännen skulle vara det minsta intresserade av att hennes man ”brinner och kämpar för mångfald”? Är det något hon föreställer sig att kriminellt invandrarslödder brinner starkt för? Mångfald? Eller är det bara godhetssignalerande, för att visa att hennes man minsann inte är någon rasist? Som om det bara vore rasister som blev misshandlade av Mångfalden...

Obehagligt brott, förstås, men om någon ska drabbas av mångfalden så är det förstås mest rättvist att den som brinner och kämpar för den drabbas. Istället för vi andra.

Utvisning? Knappast. GM och hans gäng lär hinna sprida mycket mångfald i Karlskrona innan, eller om, det blir aktuellt. Sedan stoppas det hela av någon ”aktivist” som ”brinner och kämpar för mångfalden”, så är cirkeln sluten.

Dessa människor har blivit så omprogrammerade av samhället att deras självbevarelsedrift helt har försvunnit.

Den lilla rösten i huvudet som vanligtvis signalerar ”VARNING!” när man befinner sig i en farlig situation har helt ersatts av en ny röst som citerar P3 radiodokumentärer om transexuella kaffeodlare i Tibet.
Senast redigerad av cq 2018-07-31 kl. 11:29.
Citera
2018-07-31, 11:32
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En politiker som blir misshandlad brukar basuneras ut som "Hot mot demokratin" & liknande.

Jag tror det där Facebookinlägget från frun sänkte hela denna nyhet. Hon nämner att mannen blev kallad "svennejävel", då tappar man helt intresset från ljugmedia. Bara att denna fakta nämns är i deras ögon ett bevis på "rasism".

Ja absolut och inte nog med det, nu kommer det garanterat snart ett drev från det lösa folket om hur frugan är rasist för att hon pekar ut just precis nykomna konvertiter med dubbla ingenjörsexamen. Hade hon bara låtit bli att skriva "svennejävel" så hade hennes liv nu inte förstörts av vänsterradikalerna på nätet. Tro fan att detta kommer bli hennes fel och hur nazistiska moderater är på badstränderna.

Kort sagt: Hans samt hennes fel och dags att starta drevet mot dem.
Citera
2018-07-31, 12:03
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:

Det är klart journalisterna kollektivt la ner denna historia när det var ett uppenbart fall av mångkultur.

Tänk om det varit en NMR:are som skrek "blatteälskare" som slog ner honom. Det hade inte gett bara löpmetrar, inte bara löpkilometrar, utan massvis med löpmil i media.

Men en svensk som blir nerslagen till skriket "svennejävel" har NOLL nyhetsvärde i svensk gammelmedia.
Citera
2018-07-31, 12:17
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
[url]Jag vill hata dig för att den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag. Att just du ska ha lika rättigheter som alla andra.

Och DÄR fick han vad han förtjänade!
Citera
2018-07-31, 12:29
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Jag har en teori om att PK män och kvinnor får mer stryk mer rånade blir mer våldtagna etc. På grund av godtrogenhet.
Vi mer normala som ser en flock invandrare då går man självklart undan men är man PK kanske de vill visa sina barn att man inte ska vara rädd, alternativ att invandrare är pålitliga och laglydiga så man behöver inte var rädd för dem.

Dyrbart idiotmisstag.

Det är nog en riktig iakttagelse.
Jag tror också att pk-män blir offer för att de ser ut och beter sig som offer. Killar som tror på allas lika värde, gillar mångfald och gör handhjärtan tenderar att vara axlabreda som lungsjuka snokar.
Inte ens en lågintelligent och aggresiv utböling brukar våld när det finns en chans att det blir stryk innan handgemänget är över. De väljer sina offer med mobbarens/översittarens precision. Spinkiga glasögonormar är attraktiva offer.
Citera
2018-07-31, 12:31
Medlem
StraightShooters avatar
Svårt att inte känna skadeglädje i detta fallet, en moderat som drabbats av det som hans toleranta mångkulturspolitik skapat.
Citera
2018-07-31, 12:32
Medlem
happilappis avatar
Misshandel av politiker. Är inte detta väldigt allvarliga brott med tanke på hotet mot demokratin? Dessutom är det ju ganska ironiskt att han blev offer för sin egna politik.
Citera
2018-07-31, 12:34
Medlem
Nu väntar vi bara på att någon godhetsfacebookgrupp skriker fake news och spottar på offren.
Citera
2018-07-31, 12:35
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:

Jag instämmer i resonemanget kring ljugmedias nyhetsvärdering, men i detta fall är det väl enbart frun som är politiker?

Jag är inte bevandrad i karlskronapolitiken, jag har bara tittat på deras Idiotbook-profiler.
Citera
2018-07-31, 12:38
Medlem
stoppsmälls avatar
Snubben blev utsatt för den rasism som han och hans partikamrater importerat.
Tycker synd om ungarna som fick se sin pappa misshandlad, men för hans del så tycker jag det är lite karma att han råkade ut för det som dagligen drabbar svenskarna i detta land.

Babbar o negrer misshandlar svenska män, våldtar svenska kvinnor, rånar svenska barn och parasiterar på det svenska systemet. Skulden är inte undermänniskorna från MENA, ty de uppför sig som förväntat, det är sjuklövern och deras journalistkår/kändisars fel till tillståndet i landet.

Typ: Ställer man geten i grönsakslandet så kommer den käka upp dina grönsaker och skita ner överallt. Getabocken kommer dessutom anfalla dig när du försöker styra upp. Det är liksom så getter gör.

Vem vet, kanske den drabbade vaknar upp nu och då blir det ju nått gott ur denna händelse.

//SS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in