Citat:
Ursprungligen postat av
riksdagsmajoritet
Citat:
Jag vill hata dig, så mycket. Jag vill hata dig för smärtan jag ser i min mans ögon. Jag vill hata dig för smärtan jag ser hos barnen. Jag vill hata dig för att den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag. Att just du ska ha lika rättigheter som alla andra.
Vad får moderathustrun att tro att gärningsmännen skulle vara det minsta intresserade av att hennes man ”brinner och kämpar för mångfald”? Är det något hon föreställer sig att kriminellt invandrarslödder brinner starkt för? Mångfald? Eller är det bara godhetssignalerande, för att visa att hennes man minsann inte är någon rasist? Som om det bara vore rasister som blev misshandlade av Mångfalden...
Obehagligt brott, förstås, men om någon ska drabbas av mångfalden så är det förstås mest rättvist att den som brinner och kämpar för den drabbas. Istället för vi andra.
Utvisning? Knappast. GM och hans gäng lär hinna sprida mycket mångfald i Karlskrona innan, eller om, det blir aktuellt. Sedan stoppas det hela av någon ”aktivist” som ”brinner och kämpar för mångfalden”, så är cirkeln sluten.