Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Du skrev att Du läst, därav frågor till Dig... varför skriver Du just det ordet om Du nu inte "läst".
Hur Du driver tråden framåt med Dina två steg tillbaka och ett framåt vet jag inte riktigt...
Har dessutom för mig att det var Du som skrev om "brodern" som visade sig inte finnas...
Jag har svarat på detta, andra har svarat på detta, är du den ända som missat detta???
Jag har inte skrivit "jag har läst", jag skrev att jag tolkade. Jag hoppas och tro/vet att inte jag har skrivet något annat någonstans, för då är det ett syftningsfel från min sida och då ber jag om ursäkt. Jag har som sagt förtydligat detta massa gånger. Det betyder SLÄPP DET!
"Har dessutom för mig att det var Du som skrev om "brodern" som visade sig inte finnas..."
Vad du har för dig och vad det faktiskt är är två helt skilda saker. Du har för dig mycket och skickar ut massa skit åt alla håll och kanter. Denna fråga har med gåtts igenom massa gånger. Det är inte jag som skrev det initialt. Jag har skrivit i mer eller mindre sammanställningssyfte vad andra skrivit.