Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Kunde du inte sansat dig lite innan du började attackera tangenterna?
Ingenstans för jag fram nåt som gör att du kan driva tesen att jag skuldbelägger BO!
Det är klart att det är GP (GärningsPersonen) som felat när den berövat en annan människa livet, om det är vi eniga.
Det är inte för att LW saknade nära väninnor som nån mördade henne. Du läser min text väldigt slarvigt. Jag ville visa på grunder för att kunna hävda att LW var full av svek -och att det i sin tur kan ha medfört att ingen ville ha henne som bästis-väninna och vidare att svekfullheten kan ha väckt enorma känslostormar hos en som känt sig sviken alt förfördelad.
Vad som i slutändan håller, det hoppas jag få se i en framtida FUP. Jag tror tyvärr att det inte blir en munter läsning. Det här är ett oerhört tragiskt drama och som hårt drabbat framförallt barnen. Därför gör uthängningen av de tre barnen i "rutbloggen" mig både upprörd och sorgsen. Kan inte folk låta barnen vara utanför det här förfärliga?
Har läst det här tidigare men inte velat nämna det då jag fick det i förtroende.
Om vi tittar på hur UW gör slut med kvinnan och frågar oss varför.
En inte allt för osannolik anledning är att LW ligger å styr i bakgrunden.
Hon kan mycket väl ha fått honom att tro att om du skiljer dig så försöker vi
bli en familj igen.
Jag skulle alltså inte bli förvånad om hon helt enkelt manipulerade UW.
När han va skild så va dom tillbaka på ruta ett, UW va inte lika intressant längre.
Kan det va det som ligger bakom bråken med NW?
Hade UW en orsak att hata LW djupt och innerligt?