2018-07-30, 19:17
Medlem
landofmoronss avatar
Enligt fotbollskanalen scoutas ghoddos av man city. Måste vara årets största skämt?!
Citera
2018-07-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Enligt fotbollskanalen scoutas ghoddos av man city. Måste vara årets största skämt?!
Kan mycket väl vara så men han är inte scoutsystemet för att spela i City utan snarare typ New York City
Citera
2018-07-30, 19:22
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Sommarfönstert öppet 12 dagar till.
Undrar vad som mer kommer hända och framför allt om det blir någon
Riktigt bra som kommer till allsvenskan och vem som köper.

Vem är i störst behov av en självklar (klass) värvning?

Kff behöver en anfallare som gör 8+ mål per säsong. Tre raka mållösa matcher nu. Sen givetvis en målvakt om SuperHägg går till Ligue 1.
Citera
2018-07-30, 20:00
Medlem
InnesIs avatar
Citat:

Jag skulle iofs inte bli så överraskad om det stämmer. Däremot är det en högoddsare att han någonsin kommer spela i A-laget. Bli scoutad och eventuellt signad behöver inte betyda allt (Lex Eero Markkanen).
Citera
2018-07-30, 20:18
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag skulle iofs inte bli så överraskad om det stämmer. Däremot är det en högoddsare att han någonsin kommer spela i A-laget. Bli scoutad och eventuellt signad behöver inte betyda allt (Lex Eero Markkanen).

Sant det. Roligt ändå. När jag sansat mig lite tänker jag som legenden. Tänker dock att själva rubriken är otroligt rolig.
Citera
2018-07-30, 21:14
Medlem
Imorgon spelar Degerfors, skall försöka slänga ett öga på matchen om Sargon spelar för jag har inte en susning om hur han är.
Citera
2018-07-30, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kan man få 1,5 år utan honom så låter 5 miljoner ändå ganska överkomligt.

Nä men ärligt talat så måste det vara den konstigaste affären Sonny någonsin gjort. 5 miljoner borde
köpa en bra mycket vassare spelare än Jeremejeff. Lägger man på ett par miljoner så hade man kunnat lösa Buya istället t ex.
Kan det vara tjänster och gentjänster? 8 miljoner för Binaku liksom.
Citera
2018-07-30, 23:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Mikkel Morgenstar Pålssønn "Mix" Diskerud är väl deras gubbe men ändå lirade han i GBG.

Så det kan i så fall bli kul att se vilken klubb han lånas ut till?
Citera
2018-07-31, 06:45
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Skulle inte förvåna mig ett ögonblick. Varje gång man tror att man skall bli av med honom så får han helt oförklarligt förlängt. Men helt ärligt så tycker jag att ni borde gå efter honom, ni kan ju behöva en rutinerad räv bredvid unga Starfeldt eller da Graca. Snälla?

Da Graca kan ni få, den killen är en säkerhetsrisk. Sedan kan ni spela Wahlström-Da Graca mot oss...

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Imorgon spelar Degerfors, skall försöka slänga ett öga på matchen om Sargon spelar för jag har inte en susning om hur han är.

Precis som jag var inne på så KAN det bli så att Sargon kommer redan i sommar enligt vad han själv har sagt även om kontraktet är skriver från 1 januari. Är ju en bit kvar men ändå inte omöjligt. Grejen är ju dock att Degerfors varken är klara neråt eller har missat chansen på kval uppåt så dom lär inte vilja släppa honom lätt.
Citera
2018-07-31, 09:54
Medlem
Läste en intervju där Ghoddos hävdar att han kommer lämna i detta fönstret. Östersund räknar med att få in mellan 40-50 miljoner kronor. Då kan de betala tillbaka de förskingrade pengar och skattemedel de använt.
Citera
2018-07-31, 10:05
Medlem
Andra som vill dra är Hamad och Milosevic.
Citera
2018-07-31, 10:13
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho
Andra som vill dra är Hamad och Milosevic.
Inte så förvånande kanske med tanke på att ingen av dom ville tillbaka till allsvenskan från första början...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in