Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Nej det ska vi inte, det är snarare Skövde- polisen som är rejält på efterkälken som tror att "mannen med pilotglasögon" är GM. Anledningen till att GW "går på" som han gör i media är för att han anser sig veta vilka som är GM, han har garanterat rejält på fötterna innan han går ut med en sådan sak. Polis-tomtarna som påstår sig jobba med fallet i dagsläget har väl knappast någon något förtroende för.
Ytterligare någon inblandad? GW har ju redan 2 GM räcker inte det? Själv tror jag att dom var 2 eller 3 varav en nykter förare. Skövde-polisen har 1 (pilot), jag tror att han är falskt utpekad via "brovittnet" av GM som såg honom tillsammans med HA utanför stadt.
Börja nu inte att avleda detta spår genom att komma dragandes med PU och PR igen. Dessa typer har det ältas om i 10 år nu, låt oss nu för en gångs skull få andas lite frisk luft i tråden och tillsanmans gå till botten med BW och bröderna MO och DO en gång för alla. Låt oss se om vi kan få fram något mer om dessa killar. Ge det lite tid så kan vi sedan om det visar sig att det inte ger något, fortsätta att älta PR och PU in absurdum!
Jag håller med "skovdebosse" ovan. Undrar vem som styr den här tråden … Jag tänker som jag vill och tar inga order från dig! Du teamade upp med Prinzezzan för några dagar sedan och vill få bort fokus från PR och dödsorsaken. Vem såg den duon komma?!
Du skriver: "Ytterligare någon inblandad? GW har ju redan 2 GM räcker inte det? Själv tror jag att dom var 2 eller 3 varav en nykter förare. Skövde-polisen har 1 (pilot), jag tror att han är falskt utpekad via "brovittnet" av GM som såg honom tillsammans med HA utanför stadt."
Men herregud människa, jag citerade ju Lars Johanssons uttalande i Expressen (jag infogade ett urklipp av honom i Expressen som FedupFlorence hade länkat till) och fetmarkerade att han (Lars Johansson) säger att
han inte utesluter fler misstänkta. Hur läser du? Alltså betyder detta att Lars Johansson (inte GW Persson) kan ha en eller ett par ytterligare personer i åtanke i fallet – och då funderade jag över om en eller flera av dessa personer som Lars Johansson kanske har i åtanke också skulle kunna vara en eller båda av dem GW Persson pekar ut. Bara så, typ.
Jag "avleder inget spår"! För övrigt är det bland andra DU som nu helt och hållet har gått in för "bröderna", detta trots att GW Persson skrev att de han misstänker vid tidpunkten var mycket goda vänner sedan lång tid tillbaka. Visst, detta kan vara en snygg omskrivning av GW Persson, men vi vet faktiskt inte – kanske menar han just två goda vänner utan familjär koppling. Jag vill verkligen inte vara en del av att de här bröderna riskerar att bli slaktade på samma (kanske oskyldiga) sätt som KM blev det – som du för övrigt helt plötsligt i höstas före avstängningen helt avfärdade (efter att ha jagat efter honom som bara den).
Pudelfrillan: Du är den mest ombytlige personen som finns i tråden. Jag för min del kan ibland känna att just DU har en agenda att styra och ha sig när saker och ting inte går som du vill.
PU och PR är sannerligen inte att förglömma. I PU:s fall under förutsättning att PK talar sanning om PU:s tillstånd och panikartade uttalanden i lägenheten.