2018-07-29, 20:07
Medlem
Rikskanslerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hur många såna här sjuka dårar finns inom AfS egentligen?

Jag undrar detsamma. Trist att se att representanter för partiet känner behov av att uttrycka sådana idiotiska saker. Vad fan tror ni att ni vinner på att fara med osanning i den här frågan? Sympatier från pissliberaler som fortfarande tror att sionist-SD är toknazister? De kommer aldrig att övertygas av er "det finns inget judeproblem"-retorik, de kommer alltid att behandla er som om ni ville bygga gasugnar och starta lampskärmstillverkning i morgon.

Håll låg profil i stället, håll helt enkelt käften om judefrågan och sluta framför allt att ljuga era sympatisörer rakt upp i ansiktet.
Citera
2018-07-29, 20:15
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Vad tycker AFS om skandinaviska länderna? Alltså invandring och permanent boende?

AfS är inriktat på att lösa problem. Det betyder att de kommande tio åren, om man kommer in, är det två saker som gäller

1. Stoppa all asylrelaterad invandring direkt, asylsökanden, anhöriga, asylrelaterad arbetskraft och asylrelaterade studenter. Inga kvotflyktingar alls och endast asyl ifrån medborgare i Sveriges närområde.

2. Återvandring av den asylrelaterade invandringen som saknar laglig grund och att aktivt arbeta för att de med laglig grund ska uppmuntras att återvandra.

Om tio år om vi har tur att AfS kommer in och får inflytande då kan vi titta på om det finns andra problem. Fri rörlighet inom skandinaven/norden är knappast ett problem, varken då eller nu.
Citera
2018-07-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Jag ljuger inte, däremot anser jag den inställning du ger uttryck för vara felaktig. Det är rätt tröttsamt att i en tråd om AfS hela tiden behöva läsa om judar som roten till alla Sveriges problem. Istället för att diskutera partiet, komma med konstruktiv kritik och med bra förslag (då högt uppsatta inom partiet läser tråden och tar till sig det som skrivs), blir det ständigt detta evinnerliga tjat på några tusen judar som tydligen styr åtta miljoner svenskars tänkande och handlingar. Det hjälper ingen.

Och ta det här från någon som läst Kritikkulturen, sett TGSNT och vet vem David Schwarz är.

Du är i så fall ett perfekt exempel på en "bokmal" som läser, läser och läser, men ingenting går in. Hitler nämnde just denna typ av människor i sitt verk. Och att du dessutom far med halmgubbar gynnar inte din egen sak. ALLA problem är inte handgnuggarnas fel nej, men de har haft en mycket avgörande roll för mångkulturen och förstörelsen av nationalstaten Sverige.
Senast redigerad av IKN 2018-07-29 kl. 20:40.
Citera
2018-07-29, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Det finns ingen hotbild mot Sverige idag. Därför behöver vi inte upprusta.

De som främst använder militär kraft idag är globalister. USA anvönder militär styrka i t.ex Irak för att lägga under sig oljeresurser.

Militarism är en form av globalisering.

Ett land som sköter sig själv och inte har en hotbild mot sig behöver inte upprusta.
Bara för att det inte finns en hotbild idag, behöver inte innebära att det är fel att rusta upp inför framtiden.
Det är en sund investering, även om det enda realistiska hotet redan finns inrikes.
Förstärkt försvar handlar inte om globalisering utan om sunt förnuft, för Sveriges suveränitet.
Senast redigerad av HVU 2018-07-29 kl. 20:49.
Citera
2018-07-29, 20:53
Medlem
Citat:
Det pratas aldrig om judar i den här tråden förutom när nån idiot från partiet själv dragit upp frågan genom att ljuga eller kontrasignalera, som t.ex. Ahl tidigare och nu du själv. Det är ju det som är grejen, så länge ni bara håller käft så blir det inget snack. Men du vet, börjar ni ljuga då måste vi rätta er. Vi är inte era slavar, som bara ska ta emot uppenbara lögner utan att få säga pip, samtidigt som vi ska leka nån variant på Heja Jimmy-hejaklack. Jag är hejaklack när ni gör bra saker (typ allt Kasselstrand gör), men jag kommer ställa till ett jävla liv om ni börjar ljuga mer i de här frågorna.

Sen är det inte direkt till din fördel att erkänna att du både läst och på andra sätt tagit del av judekritiska verk utan att ha fattat nånting om den större bilden. Du tror på judefrågan i USA eftersom du läst det i en bok, men inte på judefrågan i Sverige eftersom du inte läst nån sån bok. Det är ju rent efterblivet. Du kanske borde börja ta del av MSM, läsa nyheter, titta vem som skriver vad, vem som propagerar för vilka agendor osv istället för att bara tro att en "bok" eller en "film" ska ge dig allt. Titta dig omkring och öppna ögonen för G-ds skull!

Äsch, slappna av. Vi har helt enkelt olika åsikter i frågan. Vi kan i alla fall enas om att Kasselstrand gör bra saker.
Citera
2018-07-29, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Jag undrar detsamma. Trist att se att representanter för partiet känner behov av att uttrycka sådana idiotiska saker. Vad fan tror ni att ni vinner på att fara med osanning i den här frågan? Sympatier från pissliberaler som fortfarande tror att sionist-SD är toknazister? De kommer aldrig att övertygas av er "det finns inget judeproblem"-retorik, de kommer alltid att behandla er som om ni ville bygga gasugnar och starta lampskärmstillverkning i morgon.

Håll låg profil i stället, håll helt enkelt käften om judefrågan och sluta framför allt att ljuga era sympatisörer rakt upp i ansiktet.

Svårt att debattera med någon som utgår ifrån att man ljuger och förleder. Och nej, jag söker varken sympatier från pissliberaler eller någon annan, utan ger uttryck för mina egna åsikter. Hur svårt ska det vara att förstå? Och om du (ni) så gärna vill att man ska hålla käften om judefrågan, sluta dra upp den jämt och ständigt. Svårare än så är det inte. Ha det!
Citera
2018-07-29, 20:58
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Äsch, slappna av. Vi har helt enkelt olika åsikter i frågan. Vi kan i alla fall enas om att Kasselstrand gör bra saker.
Det handlar inte om "åsikter". Jag har inga "åsikter" om judar. Jag har kunskap. Jag berättar hur det är. Du däremot ljuger. Och sen försöker du släta över dina lögner med att de bara är "åsikter". Att Bonniers ägs och styrs av judar är ingen åsikt. Att de har makt är ingen åsikt. Att de ägnat decennier åt att folkmörda svenskar är ingen åsikt. Jag går inte på den skiten, vet du. SLUTA LJUG, om du vill att ditt parti ska lyckas. OK?
Citera
2018-07-29, 21:03
Medlem
Citat:
Det handlar inte om "åsikter". Jag har inga "åsikter" om judar. Jag har kunskap. Jag berättar hur det är. Du ljuger. Och sen försöker du släta över dina lögner med att de bara är "åsikter". Att Bonniers ägs och styrs av judar är ingen åsikt. Att de har makt är ingen åsikt. Att de ägnat decennier åt att folkmörda svenskar är ingen åsikt. Jag går inte på den skiten, vet du. SLUTA LJUG, om du vill att ditt parti ska lyckas. OK?

Ja ja, nu tar vi det lugnt med judetourettesen och fokuserar vår energi, som du verkar ha en hel del av, på konstruktiva saker och ting.
Citera
2018-07-29, 21:16
Medlem
baggebo1s avatar
Det är verkligen ingen bra idé för partiet att riskera sina chanser genom att först köra på sjuka lögner och förnekelser och sen följa upp det med hatiska attacker som "judetourettes", så mycket kan jag säga.

Jag får tänka lite på saken, men sånt här gör mig helt vansinnig. Om AfS har tänkt fortsätta på det här spåret blir det en uppföljning på SvP 2014 för min del, och det kommer inte att sluta bra för AfS 2018.

Ett nytt SD, men bättre på att luras? Nej tack. Då ska ni bort.
Senast redigerad av baggebo1 2018-07-29 kl. 21:18.
Citera
2018-07-29, 21:17
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
"Baserade" Jeff Ahl:
https://twitter.com/Jeff_Ahl/status/1023472356176666624

Judar är inget problem. Etnicitet oviktigt.
Jag ser många här som tar upp judefrågan och kastar skit på AFS för va då ?
För dom inte talar som NMR eller vad etnicitet är en viktig fråga som AFS tar upp dom vet om gör de inget så är etniska svenskar en minoritet snart
Och läser man i Jeffs Twitter så får han medhåll från en som är medlem av NMR
Många här kräver en massa saker som svensken inte är redo för eller än vet något om
Se till verkligheten och jobb efter den
Citera
2018-07-29, 21:22
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
Jag ser många här som tar upp judefrågan och kastar skit på AFS för va då ?
Som du såg var det Jeff Ahl som tog upp judefrågan, inte jag. Han påstod att judar inte är ett problem, vilket är en lögn jag var tvungen att belysa (jag belyser/bemöter så ofta jag kan den typen av farliga lögner).
Citat:
För dom inte talar som NMR eller vad etnicitet är en viktig fråga som AFS tar upp dom vet om gör de inget så är etniska svenskar en minoritet snart
Och läser man i Jeffs Twitter så får han medhåll från en som är medlem av NMR
Många här kräver en massa saker som svensken inte är redo för eller än vet något om
Det enda jag kräver är att de inte ljuger. De behöver inte prata. De behöver inte säga ett ord om de här sakerna om de inte vill. Men säger de nåt: GE FAN I ATT LJUGA.
Citera
2018-07-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
Precis, det handlar om att få reell makt, för innan dess spelar det ingen roll hur mycket man vill.
Det gäller att fokusera på de mest akuta problemen.
Senast redigerad av HVU 2018-07-29 kl. 21:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in