Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Uppdatering om KM då äntligen. Han jobbar kvar på bravida men mycket sjukfrånvaro, nervös och väldigt uppstressad av det som sagts om honom runt det här fallet. Samma källa menar dock att han är närmast otänkbar som en potentiell GM om man går på hur han framstår idag. Jag vidhåller honom som pilot men sen vet i fasen, tror han vet saker om vad som hänt dock.
Jag är 99,9% säker på att KM är pilot. En källa B, ska ha ifrågasatt om han är skyldig. Då ska han har svarat: dom har inte ett skit på mej. Det säger ju en del.
Men....jag tror, som det har skrivits de sista timmarna.
Att han va full följde Helena en bit. Men sen om han lämnade henne, eller vad som hände. Han kanske bara var snäll och följde henne, om det nu är som det påstås, att hon var på dåligt humör/ledsen.
Jag är osäker på GM. Men Sandviken, Lindholmen är för mej stekhett!
1. Hundarna reagerade. I närheten
2. En segelbåt kör över något som kan vara en kropp
3. Ett folktomt och säkert ställe där det inte är någon trafik eller folk i rörelse.
Om man jämför platser som ekudden, kohagen, och norr ut. Som Snapen, Sjötorp, Askevik, och otterbäcken. Där finns det stor risk att bli ertappad.
Jag tror starkt på området vid sandviken.
Eller platser utmed Åsenvägen. Typ sjöängen.
Om jag får tippa på GM. Så är BW högst upp på listan. Med chaufför. Denne "medhjälpare" är nära vän till BW, och känner inte HA så väl. BW kanske har någon hållhake på han, eftersom han hjälper till att dumpa kroppen. Och har varit tyst i 26år.