2018-07-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Den som visste att LW presenterat ML för barnen (Saccz?) borde veta när detta skedde. Jag börjar blanda ihop alla relationsrykten som snurrat i denna tråd, vilket kanske varit vissa postares avsikt. Men vill minnas att ML numera var en platonisk vän.

Det har jag redan svarat på. Att du har svårt att hålla koll på relationerna kan jag inte ta ansvar för. Jag var tidigt med i i tråden och förklarade att LW hade flertalet relationer, vissa samtidigt, som kan vara orsak till tragedin.
Citera
2018-07-28, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Hon hade utmattningsdepression ett tag. Inte lätt med tre barn i kombination med SSK-yrket som är väldigt ansvarsfullt, obekväma arbetstider och psykiskt jobbigt att träffa sjuka människor samt deras anhöriga.

Jag tycker nog inte att vi ska skylla allt elände på SD. Finns annat i livet som påverkar!

HD och SD har väl bara två barn?
Du skriver tre barn!
Citera
2018-07-28, 23:35
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Den jag svarade citerade MV enl nedan:

"Jag vet inte om det verkligen finns ett vittne till som sett SD ute den aktuella kvällen /natten."

Det måste därav rört sig om just synvittnen.

Oavsett om jag råkade skriva fel. My bad.

Jag tolkar MV:s uttalande som att hen inte är säker på att synvittnet existerar. Unnar mig därför att utesluta att MV försöker utreda om det skulle finnas mer än ett synvittne.
Citera
2018-07-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Det har jag redan svarat på. Att du har svårt att hålla koll på relationerna kan jag inte ta ansvar för. Jag var tidigt med i i tråden och förklarade att LW hade flertalet relationer, vissa samtidigt, som kan vara orsak till tragedin.

Det vet jag, samtidigt har du väl inte givit några konkreta exempel på samtida relationer.
Citera
2018-07-28, 23:41
Medlem
Ni som geocachar, vem är Sillen som HD nyligen reste med till Norrland?
Citera
2018-07-28, 23:46
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
HD och SD har väl bara två barn?
Du skriver tre barn!

Oj det var ett ganska gammalt inlägg, skrevs för 4-5 veckor sedan.
Ja jag blandade ihop det med LW som har tre barn.
Det andra stämmer t.ex. att HD led av psykisk ohälsa med utmattningsdepression. Hon har eventuellt fått det efter födseln efter det andra barnet. Kan inte vara lätt att jobba som gravid i det yrket och sedan bli tvåbarnsmamma med vakna nätter med allt vad det innebär.
Senast redigerad av Rosamund 2018-07-28 kl. 23:52.
Citera
2018-07-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Det vet jag, samtidigt har du väl inte givit några konkreta exempel på samtida relationer.

Måste jag det alltså?
LW presenterade ML som "sin kille" år 2015. Relationen på gick under lång tid. Samtidigt träffade hon SD bl a.
Citera
2018-07-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Jag tolkar MV:s uttalande som att hen inte är säker på att synvittnet existerar. Unnar mig därför att utesluta att MV försöker utreda om det skulle finnas mer än ett synvittne.

Nog svårt att redan nu hålla isär "skrik-" och "hör-" och "syn"vittnen samt X antal vänner/relationer.

Jag är nöjd med att det finns en mängd observationer.

När MV bedömer att mer trovärdig info finns så får vi veta det.
Citera
2018-07-28, 23:56
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Måste jag det alltså?
LW presenterade ML som "sin kille" år 2015. Relationen på gick under lång tid. Samtidigt träffade hon SD bl a.

När pågick relationen med Mr Secret?
Citera
2018-07-28, 23:56
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nog svårt att redan nu hålla isär "skrik-" och "hör-" och "syn"vittnen samt X antal vänner/relationer.

Jag är nöjd med att det finns en mängd observationer.

När MV bedömer att mer trovärdig info finns så får vi veta det.

Ja du har rätt. Det finns så många möjliga ”aktörer” i detta sorgliga drama. MV kommer säkerligen att hålla oss uppdaterade.
Citera
2018-07-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
När pågick relationen med Mr Secret?

Är inte säker på vem du menar?
Citera
2018-07-29, 00:02
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Är inte säker på vem du menar?

Den som skulle vara hemlig inför omvärlden. Barnen fick inte berätta att det var mammas nya kille. Tror att han hade initialerna JH (den ena av dem)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in