Citat:
Ursprungligen postat av
Cocinella
Nej, sluta inte klistra in från deras loggar. Jag tycker det tillför mycket om hur deras liv såg ut och vem de umgicks med.
Jag har själv inget konto så jag kan kolla men tycker det är mycket intressant av många anledningar.
Skulle uppskatta om någon klistrade in en logg från SD som är lång, vill se hans sätt att uttrycka sig.
;
"26 May 18
Moahaha, den luringen knäcktes lätt då en rostig version ligger hemma och testas på alla gäster. Men här räckte det inte hela vägen in, utan mer kul väntade. Snyggt gjort! Tack för upplevelsen och hälsningar från Örebro.
Livet är förgängligt, och kan ibland förändras på de mest fasansfulla sätt av andra utan att man på något vis kan påverka själv. Men ofta kan man även göra saker som man valt helt och hållet själv, som att åka till Filipstadsskogarna på FTF-jakt när semesterplanerna grusats tillsammans med anant. Idag var det jakt på schemat, och jag drog iväg med sällskap för att vara redo inför släppet vid 10. Vi hade inte valt den allra bästa utgångspunkten trots noggrann analys av kartan. Vi fick ändå en alldeles underbar förmiddag i den härliga solen och värmen, och endast några få tråkigheter kom fram till oss under tiden. När vi var nöjda med jakten i skogen drog vi oss runt några superfina GeoTourburkar i trakterna av Karlskoga där vi även fick i oss lite burgare till lunch. Lagom till eftermiddagskaffet kom vi så hem till Örebro och hade oss en avslappnad eftermiddag i solen. Livet har sina goda stunder. Hoppas det är många kvar"
"HerrTeamDavidsson
16 Jun 18
Vid släppet valde jag bort att delta för att istället leka med barnen och deras sommarhästar. Idag skulle istället några gömmor raderas från att-göra-listan, och dessa två små goa serier blev huvudmålet. En del roliga uppgifter, kul lås och fin natur gjorde detta till en bra slinga, och sällskapet var som vanligt top notch. Ibland hade vi lite problem att hitta gömmorna och fick utöka området innan loggning kunde ske.
Igår AW med delar av det klorinella gänget Löga BAD Boyz, och jag blev kvar hos en Brangoslav Pattoshinsky. Efter en god natt och en överfylld frukost som innehöll bla ett par koppar kaffe blev jag upphämtad vid 9 av en mugglarvän. Vi drog till Borgåsund och skulle ta oss en fin promenad längs vattnet samt fika lite och prata igenom de senaste veckorna. Vi testade ett par promenadvägar, men fann aldrig de fina stigarna längs Mälaren, så vi avbröt och fikade oavbrutet i fyra timmar istället. En hel liter kaffe gick åt, och buken blev överspänd av både nyttigheter och onyttigheter. Många tankar om de senaste veckorna dryftades, men framemot 14-tiden avslutade vi fikandet och for inåt Vås. SysterHax mötte upp hos mugglarvännen och nytt kaffe brygdes, och nya kakor kom fram. Ytterligare en timme fika gjorde gott, och SysterHax och jag mötte sedan upp JOIkarinen för en stunds Stenkul vid Tidö. Mycket kul snubblande i skogen där efterföljdes av lunch-middag vid 18 på Pizzahyddan där även den vackra FreakyLikeMe anslöt. Tillsammans besegrade vi sedan massa gömda föremål vid och på Ängsö och även skaffade nya repor på benen (internt), innan vi delade oss åt olika håll för nattvila. För min del blev det ett luxuöst All-inclusiveställe centralt i Västerås. Hemma hos goa släktingar alltså. Totalt en alldeles utomordentlig dag med många timmar ute i naturen. Fridens, och hälsningar från PennyBridge"