2018-07-27, 12:28
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Varför ljuger du?

Självklart visste hon om detta och var på planet av JUST denna anledningen.

Hon säger själv att hon inte visste det. Gå och ta din medicin.
2018-07-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Nu vill vi veta exakt vad den här stackars afghanen gjort. Grovt misshandlat en kvinna? Upp med domen.

Domar är allmänna handlingar och kan begäras ut av vem som helst. Någon måste veta vem denna afghan är som tvingats sitta i fängelse i två år. (vilket indikerar att han begått ett grovt brott).

Läste senast igår ett rättsfall där en kvinna skurit sin fd partner i halsen med en tapetkniv, men friades för försök till mord. Hon fälldes dock för grov misshandel till 1 år och 6 månader fängelse. Så är han dömd till 2 års fängelse är det inte vilken liten småförbrytare som helst som Elin ville rädda.
2018-07-27, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
En total katastrof.

Hade detta skett i stockholm, hade jag åkt dit och dragit ut henne!

https://www.facebook.com/elin.k.ersson/videos/10155723956991274/?hc_ref=ARS3_bXbDuD5FztH1WUKiZGqn60A4gnizyqKjzGKTp Xc0IYmkPPdLAxsm45SdxR-e8E
När hon eller hennes nära upptäcker hur dränerad välfärden är på pengar som går till muslimska flyktingar så.
2018-07-27, 12:48
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Blev hon lurad av den kriminelles familj?
Hon blev lurad på en god uppfostran, något hon eller närstående kommer att lida av hela hennes liv.
2018-07-27, 12:50
Medlem
Gabriel2017s avatar
Elin har och är en naiv person som ser det hon vill se. Löfven och Elin styrs av samma agenda, asylaktivism, skrämmande vilken makt de har skaffat sig över vår demokrati. Man skriver till och med speciella lagar för deras ”skyddslingar” skull. Att Elin är naiv, det kan jag förstå, ung och lettledd person, men av en statsminister måste man begära mera.
2018-07-27, 12:51
Medlem
Har Turkish Airlines uttalat sig? I snitt förlorar flygföretag ~500 kr varje minut ett plan är försenat. Detta plan blev över 1 timme och 30 minuter försenat. Jag hoppas dom stämmer henne på varenda liten csnsocionomslant hon har.

Oerhört ironiskt förövrigt att hon nu registrerat sig som "Motivational speaker", sicken liten jävla narcissist.
2018-07-27, 12:53
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Okej, tack. Har dålig koll på den lagen, vet ej hur straffskalan ligger. Men kan man hursomhelst hoppas på ett åtal och en dom som omvandlas till rättspsykiatrisk vård på obestämd men lång tid?

Upp mot 6 mån fängelse.

Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
Vill polisanmäla henne för luftfarts sabotage

Fritt fram, 114 14
2018-07-27, 12:55
Medlem
RobbyRob44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
På jävligt fräsch 787 till Doha där allt ingår... En sån biljett går på 25 lax enligt Qatars hemsida. Han flög helt själv som jag fattade det och då hade det väl varit nog med ett vanligt ekonomisäte kan man ju tycka?

25000:- kan låta mycket, men i jämförelse med att en enda afghansk barn-lajvare kostar ca 1 miljon om året för svenska skattebetalare så är det ändå en rejäl besparing att bli av med honom.
2018-07-27, 13:03
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet inte om det tagits upp här men din gamla idol EvaMärta Granskogsberglund verkar ha haft en pengainsamling jag tror har med det här att göra.
De samlade alltså in pengar under förespegling att pengarna skulle gå till en biljett till killens syster för att kunna följa med som stöd.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10215999051630562&set=a.13003043891 40.45725.1276335696&type=3&theater

Eller tänker jag fel här?

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du tänker förmodligen helt rätt. Mycket av dessa aktiviteter verkar leda tillbaka till den sexiga milfen EvaMärta.

I bildliga termer kan man väl kanske säga att EvaMärta är hjärnan, medan Elin är musklerna i deras organisation.
EvaMärta Granqvist utförde en liknande aktion några dagar tidigare - det var hon som var med på planet från Kastrup. Den filmades inte och rönte inte lika stor uppmärksamhet.
(FB) Flygpassagerare stoppade utvisning på Kastrup

Det bekräftades igår när hon lät sig intervjuas i Studio Ett (1 min och 30 sek in i sändningen). Skulle inte förvåna mig om de samlat in en liten fond för att använda vid sådana här tillfällen. Svenska myndigheter kommer svara med avvisningar där den avvisade helt fråntas möjlighet att kontakta / säga hejdå till vänner och ev anhöriga.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=7006325
2018-07-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Har Turkish Airlines uttalat sig? I snitt förlorar flygföretag ~500 kr varje minut ett plan är försenat. Detta plan blev över 1 timme och 30 minuter försenat. Jag hoppas dom stämmer henne på varenda liten csnsocionomslant hon har.

Oerhört ironiskt förövrigt att hon nu registrerat sig som "Motivational speaker", sicken liten jävla narcissist.

Exakt den slutsatsen jag drog efter att ha läst nyheten och sett videoklippet.
2018-07-27, 13:08
Medlem
JustZlatans avatar
Lyssna på dessa två liberala idioter som försvarar aktivisten i Nyhetspanelen i TV4. Observera att rubriken handlar om Dan Eliasson för att få likes, men det mesta av sändningen handlar om aktivisten. Vad är det för fel dem?

https://www.youtube.com/watch?v=TOa5XdSUm8M
Senast redigerad av JustZlatan 2018-07-27 kl. 13:15.
2018-07-27, 13:09
Moderator
manamanahs avatar
Rubrik ändrad.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här