Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Vad tror du efter denna dag?
Sakor.
Ingebrigtsen.
Omarsson.
Hur kan detta hända? Är Gren roten eller är det styrelsen som gett Gren mer cash än vad man haft?
Det är ALLTID styranden som ger sportchefen en budget. Han har givetvis tidigare fått för mycket pengar. Se bara på att vi värvade Albaek, inte så mycket för att han "behövdes" som att vi inte fick "missa chansen att casha in längre fram".
Nu är det ingen kritik mot Albaek men ändå.
Det är givetvis inte heller så att Gren säger nej om han får en större pengapåse, problemen blir ju som nu när vi inte kan förnya kontrakt eller värva för att vi inte har några cash kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Jag tror på det ryktet om att IFK är KK färdiga.
Man kan inte leva på 18 guld +(5

) och 2 Uefa guld. Och sopor i styrelsen. + Gren.
Game Over känns inte lång undan.
Vi har trots allt rensat upp rätt rejält i styrelserummet det senaste och det är ingen liten snipa vi ska vända utan snarare en stenafärja.
Gren är som jag sagt innan ingen trollkarl som sportchef men det gäller ju att ha ett bättre namn redo om vi ska göra oss av med honom.
I övrigt är jag som jag sagt innan för en gång skulle enig med dig i en fråga, den beträffande att ekonomin är sämre än vad som syns "utåt". Exakt HUR dålig kommer väl synas snart...
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Vaddå? Försökte googla men hittade inget. Har ni sålt allihopa?
Nej, än så länge är det inte mer än en artikel där det egentligen bara kan baseras på att "allt är till salu till rätt pris".
Det var länge sen vi hade en så viktig match som den mot BP imorgon...