Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Inte på det sättet, nej det tror jag inte.
Jag tror säkert de har fått hybris av sin makt vilket absolut kan ha fått dem att trampa över lagens gräns då och då, t.ex i form av HRCs mailserver hemma, men det är ju inte samma sak som att de skulle vara pedofila satanister som vill ta över världen med en ondskefull nwo-plan om att utrota majoriteten av jordens befolkning och förslava resten.. Jag tror inte Trump är ett dugg bättre dock, han om någon utstrålar verkligen ”I’m untouchable” i mina ögon, och det verkar ju flyta upp ny skit med oroväckande regelbundenhet runt honom.
Så om du tror att Comey och hillary är kriminella, och att dom inte blir bestraffade. Ser du hur svårt det är och kunna bevisa att deep state är äkta då?
Om dom onda sitter över lagen, och sedan skapar lagen, och sedan att man skriver på sekretess - att man inte får säga nånting av det man ser även om det är kriminellt.
Kan du fatta hur svårt det är och kunna bevisa dessa saker?
Jag tror på deep state efter jag har undersökt mycket själv om vården och maten, där vill dom garanterat förgifta oss. Är det för pengar och kontroll eller är det större än så? Det går inte och veta, men när man observerar runt hur systemet är och hur världen ser ut, hur tufft allting är, hur många folk som lider, hur skadat media är, hur mycket skit dom visar oss, och hur ensidigt deras versioner är alltid(98%), och att man ser klart och tydligt hur media inte gör sitt jobb- vilket är och sprida information utan istället blir det propaganda på propaganda och dom pushar för det starkt så tycker jag det pekar åt att det är större än enbart pengar och kontroll.