2018-07-25, 17:02
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Rätt bra sammanfattning av läget gällande Q här inne. Ett par tillägg i Q-kunskap i tråden:

MSM får aldrig användas som källa om Trump eller Q motsägs. För MSM ljuger alltid och man kan aldrig lita på dem.
MSM får användas som källa om det ger stöd åt Trump eller något som Q påstått.
Det spelar ingen roll om man genomgående tolkar Q fel så länge någon person någonstans i efterhand kan komma med en tolkning som i alla fall nästan kan stämma in på Q:s profetior.
Alla Q:s profetior som inte slår in ignoreras.
Samtliga Q-troende här tycks säga emot varandra men spelar ingen roll. Det är de som är kritiska mot Q som har fel i allt, det är det enda som är viktigt.
”Snart kommer det börja röra på sig”

Ingen av oss Q följare sitter med ett facit, vi försöker gissa vad som händer i kulisserna där ingen ser, det är klart det blir fel ibland. Vi försöker resonera oss fram emot en sorts sanning.

Jag tror ingen av oss har problem med att ha fel, eller erkänna att vi har fel om vi blir överbevisade. Där verkar motståndarsidan ha svårare, men det ä helt ok. Ingen behöver tro på Q om man inte vill. The choice to know will be yours.
Citera
2018-07-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Ingen av oss Q följare sitter med ett facit, vi försöker gissa vad som händer i kulisserna där ingen ser, det är klart det blir fel ibland. Vi försöker resonera oss fram emot en sorts sanning.

Jag tror ingen av oss har problem med att ha fel, eller erkänna att vi har fel om vi blir överbevisade. Där verkar motståndarsidan ha svårare, men det ä helt ok. Ingen behöver tro på Q om man inte vill. The choice to know will be yours.

Jag upplever det mest som att ni försöka gissa i efterhand när ni redan har facit och där gör ert bästa för att hitta citat från Q som eventuellt kan stämma överens med något som faktiskt har skett.

Men man får självklart tro på det man vill, det håller jag med dig om.

Edit: jag har heller inte läst någon Q-troende som erkänt sig ha haft fel i något heller. Trots att ni säger emot varandra allt som oftast. Och då bör ju någon av er rimligen haft fel..
Senast redigerad av DanielDO 2018-07-25 kl. 17:09.
Citera
2018-07-25, 17:21
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Jag upplever det mest som att ni försöka gissa i efterhand när ni redan har facit och där gör ert bästa för att hitta citat från Q som eventuellt kan stämma överens med något som faktiskt har skett.

Citat:
Future proves past.
Q

Alla sätt är bra utom dom dåliga; det är resultatet som räknas.
Citera
2018-07-25, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Alla sätt är bra utom dom dåliga; det är resultatet som räknas.

Då får vi helt enkelt se om det till slut händer något. Det är mest metoderna som jag ifrågasätter då det är så enkelt att arbeta som Q, något jag själv visat i tråden.
Citera
2018-07-25, 18:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Finns många exempel på "fantasier och konspirationsteorier" som tillslut visade sig vara sanna.

Gör det verkligen det?
Här i konspirationsforumet finns ju säkert hundratals olika teorier och det är nog inte mer än ett par tre stycken av de allra medt jordnära teorierna som kunnat bekräftas i efterhand. Alltid när jag frågat folk som påstått just att många konspirationsteorier visat sig sanna, så brukar det antingen bli helt tyst eller så kommer några exempel på konspirationer, typ Tonkinbukten eller operation Gladio, som aldrig var konspirationsteorier..
Citera
2018-07-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Jag kan förstå att folk inte köper Q rakt av då det är mycket att svälja på en och samma gång. Men samtidigt, hur många av dessa "slumpar" måste man se innan man erkänner att något är i görningen? Vad är oddsen? Det börjar bli rätt många vid det här laget, plus att händelser verkar onekligen gå i den riktning som Q pratat om från första början.

På tal om slump. I nedan länkad tråd påpekar en tidigare (tills han läste den tråden) skeptiker att det är för mycket "sammanträffanden", så han kommer fram till att Q måste vara på riktigt.

Citat:
Citat:
currentcontextNew arrival. • 19h
I think Q is a larp. Well, I mean I thought that until a few minutes ago. I am a data analyst, SQL programmer and a little R.

Here is my problem. Q posts “sea to shining sea” ar 11:45. An hour later it plays while President Trump walks out. Well, they play the song a lot. Coincidence. Then, Trump points up just sat the moment in the song. Wow! Q sure is lucky. Then the motorcade video of a sign that says Q honk, and we hear a honk.

This is statistically impossible. No one can be that lucky. But it gets worse. If Q is a larp, he has to be by his computer knowing he will be lucky at just the right time so he can reference all of this.

This is stunning to me. There must be others out there like me. There must be a few of you who were skeptical. Am I missing some cosmic level of luck.? This cannot be. The logical conclusion is Q is real, or the luckiest human being ever to walk the planet.

Could one of you idiot brigaders tell me how this can be fake? It cannot.

I am stunned.

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/91j83q/motorcade_honk/📁
Citera
2018-07-25, 23:33
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
På tal om slump. I nedan länkad tråd påpekar en tidigare (tills han läste den tråden) skeptiker att det är för mycket "sammanträffanden", så han kommer fram till att Q måste vara på riktigt.

Citat:

Fast slumpen fascinerar oss människor just för att den är så random. Och än så länge är det mest slump och inga handfasta bevis.

Men det behövs ju bara en journalist som ställer frågan. De behöver inte ens fråga Trump, de kan fråga Pence, Pompeo eller pressekreteraren. En fråga, från en journalist, och alla spekulationer försvinner. Är det inte deras jobb att ställa frågor? Vad väntar de på?
Citera
2018-07-26, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Trump driver med MSM och deras idiotiska analyser av världspolitiken.
Att han driver med media, det kan mycket väl stämma.
Och jag skulle inte vara alls förvånad om han själv varit bakom en del läckor.
Det kan vara så att Q är en del av Trump's.... vad det nu heter.
Eller kanske bara nån som trollar, väldigt avancerat.

Jag tror dock INTE att Trump står bakom de vanliga arbetarna i USA, utan att han bara tänker på en del av storföretagen.

Undrar hur en trumpifierad Obama skulle twittrat?
Börsen uppåt, arbetslösheten nedåt. etc....
Citera
2018-07-26, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75

Citat:

Vad är det speciella med det här egentligen. Jag är inte särskilt insatt.

Trumps konvoj kör förbi några som håller upp en skyllt der står "tuta" på och en av bilarna tutar. Det står visserligen Q på skyllten, men det spelar väl mindre roll?

Folk skriver att de blir tårögda av glädje osv. Vad betyder det här? Kan någon förklara?
Citera
2018-07-26, 10:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Vad är det speciella med det här egentligen. Jag är inte särskilt insatt.

Trumps konvoj kör förbi några som håller upp en skyllt der står "tuta" på och en av bilarna tutar. Det står visserligen Q på skyllten, men det spelar väl mindre roll?

Folk skriver att de blir tårögda av glädje osv. Vad betyder det här? Kan någon förklara?

Q-anhängarna är desperata efter konfirmation helt enkelt och tolkar precis vad som helst som tecken..
Just det här är ett ytterst tydligt exempel på det eftersom personen som la upp filmen skrev att bilen tutade och signalerade ”Q”. De andra i tråden började då tolka det dels som att tutandet var morsekod för Q medan andra skrev att folk i bilen nog hade gjort ”Q”-tecken med händerna som hade synts jättetydligt för de som filmade men inte syntes alls på filmen... anytning goes...
Citera
2018-07-26, 10:31
Medlem
Ny Q post:

Citat:
What if the UK gov worked hand-in-hand w/ the Hussein admin to sabotage the 2016 election?
Data collection.
Voice.
Video.
Bugging.
Creation of fake intel dossier using ex spy.
Co-sponsor insurance policy re: POTUS election.
PS.
LP.
No Name.
Clapper.
Brennan.
Rice.
LL.
HRC.
BC.
Hussein.
+22
What if intel masked penetration(s) to frame Russia?
Crowdstrike?
Servers.
SR.
JA.
Why does the UK gov desperately want JA?
Think source files.
The more you know.
Q

Tribunaler närmar sig för bad actors i deep state. Här är dem uppradade i all sin glans i förkortning. Jag nämnde en del redan igår. Vi gör en liten repetition:

Hussein = Barack Hussein Obama
HRC = Hillary Rodham Clinton
PS = Peter Strzok
LP = Lisa Page
No Name = John Mccain
James Clapper
John Brennan
Susan Rice
LL = Loretta Lynch
BC = Bill Clinton
+ 22 till
Citera
2018-07-26, 10:54
Medlem
Fizzlors avatar
Q har skrivit en del om Mark Zuckerberg och Facebook tidigare. Meddelades (?) att man haft väldigt svaga siffror, så aktien har rasat med över 20% och Zuckerberg förlorat över 150 miljarder dollar i tillgångar. Tydligen ska han totalt ha sålt av mer aktier i år än alla tidigare år kombinerat.

Snackas om att Twitter står på tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in