Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Kan bara konstatera att Du undviker min fråga varför Du känner dom ena dagen och andra inte...!!!
Har inte sett någon förklaring.
Men ärligt talat..vad handlar det här tjatet om? Hen känner uppenbarligen SD och HD genom någon form av gemensamma intressen..Ungefär som att jag "känner" igen min sons dagisfröken som jag pratar med om väder och vind..Jag ber inte att få låna pengar av henne om mina tagit slut och jag köper ingen present till henne på hennes födelsedag som jag inte vet när den infaller. Skulle vi springa på varandra på stan skulle vi hälsa vänligt och igenkännande på varandra. Skulle vi råka på varandra på en strand på Kanarieöarna skulle vår dialog med all säkethet utökas.
- Berit!! är du här?.. Brukar du semestra här med hela familjen?.. Nehe, första gången?.. Ok, ni brukar åka till Rhodos men nu när din man bröt benet i slalombacken i Sälen fick ni boka om... Jaha, du går i pension till hösten och funderar på att flytra utomlands då..
osv osv.
Jag känner inte dagisfröken men vid det här laget har jag träffat både hennes barn och barnbarn och fått reda på en massa saker om denna okända människas liv. Om någon nu skulle fråga mig om jag känner henne måste jag ju svara NEJ.. Jag känner ju inte henne bara för att jag fått denna information direkt från henne.
Så snälla lägg av nu!! Drevet av tjafs och kränkningar som vissa håller på med sänker en redan nyhetstorr och faktalös tråd till en bottennivå..