2018-07-25, 09:00
Medlem
deadsets avatar
Har någon polisanmält kommunistjäveln än? Det talas mycket om det, men har någon de facto gjort det?
2018-07-25, 09:03
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggyme
Varifrån har du tagit uppgiften om att det rörde sig om en kriminell. Och varifrån har du uppgiften om att han begått våldtäkt.

Varför tror du att en enda av oss andra skulle gilla våldtäktsmän eller kriminella. Tvärtom. Vi avskyr såna lika mycket som du själv gör.

Afghaner är kriminella i jävligt stor utsträckning, så chanserna är goda att han är en av dem. Han kanske är våldtäktsman, till och med. Det skulle inte förvåna mig om han utvisas för att han våldfört sig på ett svenskt barn eller något i den stilen. Han har hur som helst ett utvisningsbeslut på sig och har således ingen rätt att stanna kvar i landet. Han är antingen kriminell eller så är han en illegal invandrare. Varför i helvete ska han stanna kvar här? Bunta ihop alla jävla blåsta svennebimbos och skicka dem till Afghanistan istället.

Jag är så inåt helvete trött på att betala för denna cirkus.
2018-07-25, 09:04
Medlem
Shaggymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Har någon polisanmält kommunistjäveln än? Det talas mycket om det, men har någon de facto gjort det?

Du kanske skulle göra det själv?
2018-07-25, 09:06
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Du kanske skulle göra det själv?

Du kanske ska sluta ta kriminella 52-åriga utländska män i försvar. Det är väldigt oattraktivt.
2018-07-25, 09:06
Medlem
Jack-Ryans avatar
Det är ren skandal. Varför ringde ingen polisen som borde ha lyft av henne omgående?
2018-07-25, 09:08
Medlem
Shaggymes avatar
Citat:
Du kanske ska sluta ta kriminella 52-åriga utländska män i försvar. Det är väldigt oattraktivt.

Kan du inte se skillnad på en svensk tjej och en afghansk 52-åring?
2018-07-25, 09:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan
Det är ren skandal. Varför ringde ingen polisen som borde ha lyft av henne omgående?
Det finns alltid flygplatspolis i tjänst på flygplatsen + vakter, märkligt att inte dessa tillkallades.
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Kan du inte se skillnad på en svensk tjej och en afghansk 52-åring?

Låt mig korrigera.

Du kanske ska sluta ta kriminella 52-åriga utländska män OCH kriminella svennebimbos i försvar.
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:

Gör det själv. Flashback är inte en organiseringsplattform där man uppmanar medlemmarna att utföra saker man själv är kapabel till, det är ett diskussionsforum. Den som tycker att detta borde polisanmälas, kan göra det själv. Din yuppienalle torde inte ligga långt bort.
2018-07-25, 09:10
Medlem
Shaggymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan

Lugn. Deadset ska strax ringa.
2018-07-25, 09:10
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Gör det själv. Flashback är inte en organiseringsplattform där man uppmanar medlemmarna att utföra saker man själv är kapabel till, det är ett diskussionsforum. Den som tycker att detta borde polisanmälas, kan göra det själv. Din yuppienalle torde inte ligga långt bort.

Jag uppmanar ingen att göra det. Jag frågade om någon har gjort det. Tydligen inte.
2018-07-25, 09:12
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Lugn. Deadset ska strax ringa.

Ja, jag ska bara sätta mig i en tidsmaskin och resa tillbaka i tiden först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in