Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Inte nära i min mening, men vi fann varandra ganska bra. Samma humor och intressen. Fanns inget från min sida att irritera mig på, tvärt om. Vi var/är på samma nivå intelligensmässigt. Kan driva med varandra, ta och ge. Det gäller hans fru likaså.
Jag fann/finner dessa två gemytliga och lätt att vara med.
Om han är skyldig till mord, skulle jag bli förvånad, men inser att mycket talar emot honom.
Händelsen i bilen tar jag lite lätt på, om man läser mellan raderna. Att lyfta en hand mot någon är något jag drar mig för. Men har samtidigt inte svårt att sätta mig in i andras situation och att vi alla är olika. Alla här verkar vara guds bästa barn, men har dom varit i en liknande situation. Det är väldigt svårt att föreställa sig hur man reagerar i olika situationer och förutsättningar.
Passar samtidigt nu på att skicka mina varmaste tankar till LW:s anhöriga i denna katastrof som drabbat dom.
Har läst igenom dina inlägg EGT.
I inlägget ovan beskriver du din relation till SD och HD.
Man förstår av din beskrivning att du känner dem båda ganska bra och att ni funnit varandra.
Ni har umgåtts.
I ett annat inlägg skriver du att HD är mor till 2 eller 3 barn, du vet alltså inte ens hur många barn de har??
Vill du förklara dessa inlägg?
Har fram tills nu tyckt att du kommer med någorlunda trovärdiga uppgifter men när jag läste dina tidiga inlägg så börjar jag nu tro att du inte alls känner SD och HD så väl som du vill ge sken av?
Hur mycket att det du skriver har du helt enkelt hittat på?