2018-07-24, 19:07
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Nej

Så hur vet du?
Var du med på förhandlingen?
Citera
2018-07-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Har tyvärr inte fått mer exakta uppgifter angående tid och plats.
Ska försöka nå min källa men vet ej om hen kan ge mer info heller.

Det är nog bra om MGM inte får veta mer om bevisen mot honom genom denna tråd än vad han redan vet. Isåfall kanske han snickrar ihop ett försvar/förklaring.
Citera
2018-07-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Nä, du ser själv, det "aktuella området" är en oklar formulering som
är svår att definiera.

Efter som SD fortfarande trampar omkring lös så räcker inte
uppgiften till sannolika skäl, vilket får åtminstone mig att
fundera på värdet av uppgiften.

Det är just för att mördaren går lös som vi inte ska avslöja för mycket detaljer från utredningen i tråden.
Citera
2018-07-24, 19:18
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarismyg
Men jag kan inte hitta något sånt meddelande av larsingvarsfru. Jag kan ha missat det dock det är så så måånga sidor.
Varsågod: (FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

Citera
2018-07-24, 19:27
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Inte nära i min mening, men vi fann varandra ganska bra. Samma humor och intressen. Fanns inget från min sida att irritera mig på, tvärt om. Vi var/är på samma nivå intelligensmässigt. Kan driva med varandra, ta och ge. Det gäller hans fru likaså.
Jag fann/finner dessa två gemytliga och lätt att vara med.

Om han är skyldig till mord, skulle jag bli förvånad, men inser att mycket talar emot honom.
Händelsen i bilen tar jag lite lätt på, om man läser mellan raderna. Att lyfta en hand mot någon är något jag drar mig för. Men har samtidigt inte svårt att sätta mig in i andras situation och att vi alla är olika. Alla här verkar vara guds bästa barn, men har dom varit i en liknande situation. Det är väldigt svårt att föreställa sig hur man reagerar i olika situationer och förutsättningar.

Passar samtidigt nu på att skicka mina varmaste tankar till LW:s anhöriga i denna katastrof som drabbat dom.

Har läst igenom dina inlägg EGT.
I inlägget ovan beskriver du din relation till SD och HD.
Man förstår av din beskrivning att du känner dem båda ganska bra och att ni funnit varandra.
Ni har umgåtts.

I ett annat inlägg skriver du att HD är mor till 2 eller 3 barn, du vet alltså inte ens hur många barn de har??

Vill du förklara dessa inlägg?
Har fram tills nu tyckt att du kommer med någorlunda trovärdiga uppgifter men när jag läste dina tidiga inlägg så börjar jag nu tro att du inte alls känner SD och HD så väl som du vill ge sken av?
Hur mycket att det du skriver har du helt enkelt hittat på?
Citera
2018-07-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Tack!

Konstigt att hon inte postat några
foton på AL och inte skrivit ut hans
namn på Insta vid detta tillfälle.
Var han "hemlig"?

Han var nog bara en god vän, ingen kärleks relation. Hon hade väl märkt av alla rykten om hennes umgänge och blivit lite mer försiktig. Kanske även pga SDs svartsjuka.
Citera
2018-07-24, 19:30
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Det är nog bra om MGM inte får veta mer om bevisen mot honom genom denna tråd än vad han redan vet. Isåfall kanske han snickrar ihop ett försvar/förklaring.

Det håller jag med om!
Tror dock att utredarna vet mer exakta uppgifter kring detta men min källa har inte fått veta mer än det jag skrev
Citera
2018-07-24, 19:30
Medlem
Citat:
Nej

Jag som också trodde du fått dina insider info via SD. Kan det vara HD? Fick hon vara med?
Citera
2018-07-24, 19:46
Medlem
Citat:
Det är just för att mördaren går lös som vi inte ska avslöja för mycket detaljer från utredningen i tråden.

Kan hålla med.
Men nog ingen direkt påtaglig risk att någon av alla dessa med påstådda kontakter med utredarna, med personer som har 'insyn' i fallet etc, kommer att släppa några avslöjande bomber av dignitet.
Och om det beror på rättspatos eller ev av något annat får ju var och en bedöma.😐
Citera
2018-07-24, 19:56
Medlem
Citat:
Han var nog bara en god vän, ingen kärleks relation. Hon hade väl märkt av alla rykten om hennes umgänge och blivit lite mer försiktig. Kanske även pga SDs svartsjuka.

Jag är inte övertygad och tänker nog fortsätta gräva lite om AL. Jag tror nämligen att de var mer än vänner. LW skulle aldrig någonsin låta andra tystna henne och i synnerhet inte när hon var en baddare på omskrivningar och förklaringar. Så nej, mer försiktig var hon inte.
Citera
2018-07-24, 19:57
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Kan hålla med.
Men nog ingen direkt påtaglig risk att någon av alla dessa med påstådda kontakter med utredarna, med personer som har 'insyn' i fallet etc, kommer att släppa några avslöjande bomber av dignitet.
Och om det beror på rättspatos eller ev av något annat får ju var och en bedöma.😐

Har du något att säga så vore det rakare att säga det rätt ut, istället för att komma med insinuationer.
Jag är en av de som har källa med insyn i utredningen. Jag vet att min källa vet mycket mer än vad hen delar med sig av, just på grund av förundersökningssekretessen. Så från mig kommer nog inga större bomber. Min källa respekterar utredningen och jag respekterar hens gränser. Frågor på det?
Citera
2018-07-24, 20:26
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Inte nära i min mening, men vi fann varandra ganska bra. Samma humor och intressen. Fanns inget från min sida att irritera mig på, tvärt om. Vi var/är på samma nivå intelligensmässigt. Kan driva med varandra, ta och ge. Det gäller hans fru likaså.
Jag fann/finner dessa två gemytliga och lätt att vara med.

Om han är skyldig till mord, skulle jag bli förvånad, men inser att mycket talar emot honom.
Händelsen i bilen tar jag lite lätt på, om man läser mellan raderna. Att lyfta en hand mot någon är något jag drar mig för. Men har samtidigt inte svårt att sätta mig in i andras situation och att vi alla är olika. Alla här verkar vara guds bästa barn, men har dom varit i en liknande situation. Det är väldigt svårt att föreställa sig hur man reagerar i olika situationer och förutsättningar.

Passar samtidigt nu på att skicka mina varmaste tankar till LW:s anhöriga i denna katastrof som drabbat dom.

Du har ju tidigare påstått att du inte känner honom. Exempelvis här. Hur ska du ha det?

(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

Citat:
Känner honom inte och umgås definitivt inte. Och ser jag honom på ett event skulle jag inte drömma om att fota hans hand... varför???

Hur kan ni har funnit varandra och hur kan du veta att ni har samma humor om du inte känner honom och inte umgås med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in