Citat:
Ursprungligen postat av
theerikmember
Ska göra detta kort. Glömmer verkligen inte av mitt ex. Då menar jag att jag verkligen inte glömmer henne, va 1 och ett halvt år sedan hon lämnade mig. Mådde så jävla dåligt ett bra tag och fick verkligen tårar av alla tankar ja hade runt henne. Blev deprimerad och är ganska deprimerad än. Än idag tänker jag på henne varje dag, hon är och var verkligen mitt livs kärlek, ser riktigt jäkla bra ut o personligheten vart perfekt.
Hur ska jag glömma henne? Hur ska jag gå vidare, hon har det. Men hur ska jag? Har försökt med massa saker men går inte. Är så jävla kär och mår så fruktansvärt dåligt.
Du vet, när man går ifrån sin flickväns lägenhet och man vet att det var sista gången. Man går genom stan och ser alla människor stressa runt med sina vardagsbestyr, man har sin favoritdepplåt i lurarna, man vet att man har en avgrundsdjup depression framför sig, kanske år, men just då befinner man sig på nåt konstigt sätt bland molnen, på väg att rasa ner. Allt går i slow motion. Man känner sig hög, osårbar, men samtidigt helt förstörd. Livet har precis knockat dig, men smärtan har inte hunnit infinna sig än. Trots att detta är ett plågsamt ögonblick i livet så finns det samtidigt så mycket värde i det. Man ömsar skinn, knoppar brister, man blir förlöst. Det gör ont, men det
formar och slipar dig. Mycket viktigt att inse.
Tiden läker alla sår.