2018-07-23, 22:30
Medlem
Ska göra detta kort. Glömmer verkligen inte av mitt ex. Då menar jag att jag verkligen inte glömmer henne, va 1 och ett halvt år sedan hon lämnade mig. Mådde så jävla dåligt ett bra tag och fick verkligen tårar av alla tankar ja hade runt henne. Blev deprimerad och är ganska deprimerad än. Än idag tänker jag på henne varje dag, hon är och var verkligen mitt livs kärlek, ser riktigt jäkla bra ut o personligheten vart perfekt.

Hur ska jag glömma henne? Hur ska jag gå vidare, hon har det. Men hur ska jag? Har försökt med massa saker men går inte. Är så jävla kär och mår så fruktansvärt dåligt.
Citera
2018-07-23, 22:34
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Fyfan. Det låter inte kul. Det bästa sättet att komma över henne är att knulla med en annan tjej eller att skaffa en annan tjej.
Citera
2018-07-23, 22:36
Medlem
Shigrass avatar
Hon älskade aldrig dig. När du väl inser det så är det lättare att släppa taget. Kvinnor är inkapabla till att älska män, de älskar bara vad män kan göra för dem. När de hittar något bättre, någon med större plånbok så försvinner de och glömmer dig lika snabbt som du snyter dig. Kvinnor speglar bara ditt beteendemönster, säger vad du vill höra och gör det du vill att de ska göra. Det är därför masken försvinner efter 6-12mån och nästan direkt efter man gift sig eller gjort kvinnan gravid.

Det var ingen soul mate. Det var ytterligaren opportunistisk kvinna som utnyttjade mannens romantiska natur för att få som hon vill i slutändan. Du kom undan ganska smärtfritt, det kunde ha varit värre, ni kunde ha varit gifta med hus och barn.
Citera
2018-07-23, 22:42
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shigras
Hon älskade aldrig dig. När du väl inser det så är det lättare att släppa taget. Kvinnor är inkapabla till att älska män, de älskar bara vad män kan göra för dem. När de hittar något bättre, någon med större plånbok så försvinner de och glömmer dig lika snabbt som du snyter dig. Kvinnor speglar bara ditt beteendemönster, säger vad du vill höra och gör det du vill att de ska göra. Det är därför masken försvinner efter 6-12mån och nästan direkt efter man gift sig eller gjort kvinnan gravid.

Det var ingen soul mate. Det var ytterligaren opportunistisk kvinna som utnyttjade mannens romantiska natur för att få som hon vill i slutändan. Du kom undan ganska smärtfritt, det kunde ha varit värre, ni kunde ha varit gifta med hus och barn.
Precis. Tyvärr är kvinnor så.
Citera
2018-07-23, 22:47
Medlem
Jagtardindotters avatar
Du är kär i någon som inte existerar, hon är inte den du tror.
Citera
2018-07-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theerikmember
Än idag tänker jag på henne varje dag, hon är och var verkligen mitt livs kärlek, ser riktigt jäkla bra ut o personligheten vart perfekt.
Tänk istället på hur och varför hon lämnade dig. Hur hon såg på dig och hur lätt hon gick vidare. Tänk detta när hon dyker upp i ditt huvud så försvinner hon snart. Ödsla inte tid på en som ändå inte vill vara med dig.
Citera
2018-07-23, 22:53
Medlem
Blocktorsks avatar
Känner med dig TS, det kommer att ge med sig men det tar tid. Risken är att du nu idealiserar henne och er relation. Försök inte enbart fokusera på hur fantastisk denna tjej är utan även de brister du säkert upplevde i relationen. Du bör även prata om ditt mående med vänner och familj. Sök professionell samtalskontakt, genom exempelvis vårdcentral, så får du hjälp att komma vidare i livet.
Citera
2018-07-23, 22:55
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktorsk
Känner med dig TS, det kommer att ge med sig men det tar tid. Risken är att du nu idealiserar henne och er relation. Försök inte enbart fokusera på hur fantastisk denna tjej är utan även de brister du säkert upplevde i relationen. Du bör även prata om ditt mående med vänner och familj. Sök professionell samtalskontakt, genom exempelvis vårdcentral, så får du hjälp att komma vidare i livet.

+1
och dejta andra kvinnor
Citera
2018-07-23, 22:59
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shigras

mjo.. precis.
och vet du vad? hon hade antagligen två andra killar vid sidan om
Citera
2018-07-23, 23:13
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Precis. Tyvärr är kvinnor så.

Jävla skitsnack.
Man kan älska någon och sedan sluta älska denna. Kvinnor har rätt att ändra sig eller göra slut om de känner för det.
Citera
2018-07-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Fyfan. Det låter inte kul. Det bästa sättet att komma över henne är att knulla med en annan tjej eller att skaffa en annan tjej.

Tyvärr fungerar inte det fetmarkerade. Och det förstnämnda fungerar bara för stunden. :/
Livet suger.
Citera
2018-07-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theerikmember
Ska göra detta kort. Glömmer verkligen inte av mitt ex. Då menar jag att jag verkligen inte glömmer henne, va 1 och ett halvt år sedan hon lämnade mig. Mådde så jävla dåligt ett bra tag och fick verkligen tårar av alla tankar ja hade runt henne. Blev deprimerad och är ganska deprimerad än. Än idag tänker jag på henne varje dag, hon är och var verkligen mitt livs kärlek, ser riktigt jäkla bra ut o personligheten vart perfekt.

Hur ska jag glömma henne? Hur ska jag gå vidare, hon har det. Men hur ska jag? Har försökt med massa saker men går inte. Är så jävla kär och mår så fruktansvärt dåligt.

Du vet, när man går ifrån sin flickväns lägenhet och man vet att det var sista gången. Man går genom stan och ser alla människor stressa runt med sina vardagsbestyr, man har sin favoritdepplåt i lurarna, man vet att man har en avgrundsdjup depression framför sig, kanske år, men just då befinner man sig på nåt konstigt sätt bland molnen, på väg att rasa ner. Allt går i slow motion. Man känner sig hög, osårbar, men samtidigt helt förstörd. Livet har precis knockat dig, men smärtan har inte hunnit infinna sig än. Trots att detta är ett plågsamt ögonblick i livet så finns det samtidigt så mycket värde i det. Man ömsar skinn, knoppar brister, man blir förlöst. Det gör ont, men det formar och slipar dig. Mycket viktigt att inse.

Tiden läker alla sår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in