2018-07-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Den där appen hade inte mycket positivt att säga om mig😂😂😂

Desto bättre gick det för kakan, rungande 99.3 eller var det .5? minns inte på en bild. Men den bilden gav inga resultat på tinder direkt tbh, haha.
En annan bild som fick 90.7 tror jag det var ger bättre, men där är jag som sagt med snyggsolbränna inte så "poseig" typ rätt normal look/blick, försöker inte se ut som nån fotomodell med "arga blicken", etc.
Citera
2018-07-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Desto bättre gick det för kakan, rungande 99.3 eller var det .5? minns inte på en bild. Men den bilden gav inga resultat på tinder direkt tbh, haha.
En annan bild som fick 90.7 tror jag det var ger bättre, men där är jag som sagt med snyggsolbränna inte så "poseig" typ rätt normal look/blick, försöker inte se ut som nån fotomodell med "arga blicken", etc.

Jag hade för stor näsa. Vilket jag verkligen inte håller med om då min näsa faktiskt är väldigt liten, munnen var för liten(what?) för hög panna(sant) Och osymetriskt ansikte. Hakan var godkänt dock.
Citera
2018-07-21, 22:46
Medlem
Citat:
Jag hade för stor näsa. Vilket jag verkligen inte håller med om då min näsa faktiskt är väldigt liten, munnen var för liten(what?) för hög panna(sant) Och osymetriskt ansikte. Hakan var godkänt dock.

Haha, din stackare. Inte lätt alltså. Nej, men även om man rent "statistiskt" ser bra ut, så gillar uppenbarligen inte majoriteten av svenska brudar mitt lite utländska utseende. Det är tyvärr så, verkligheten är grym. Flest napp är ju från utländska tjejer som är här och hälsar på eller studerar.

Man gör bäst ifrån sig på appen med ett nordiskt/svenskt utseendet skulle jag tro. Dvs blond, blåögon, etc.
Citera
2018-07-21, 22:59
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Jag fick 44%. Ful.
För långt ansikte
För stor panna
För långt mellan ögonen
För bred näsa
För liten mun
Dålig symmetri
För liten haka
Citera
2018-07-21, 23:09
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:

Tog en bild på ett lastbilssläp och fick 52% i den appen...
Citera
2018-07-21, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Tog en bild på ett lastbilssläp och fick 52% i den appen...

Tungt
Vad säger brudarna om ditt släp irl då?
Citera
2018-07-22, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeushyN1
Du är korkad om du litar på bilder. För ett par år sen så var jag ihop med en tjej som var en 5a (hade en fantastisk röv) typ men hon fixade sig så mycket inför sina selfies och editade dom så mycket så hon framstod som en solklar 10a. Hon var så attraktiv på bilder att professionella fotbollsspelare kontaktade henne. Jag snackade med Marko Arnautovic för att han trodde jag var den här 10an. Det var asroligt.

I verkligheten var hon så sagt var en 5a, kanske 6a om hon får det rätt med sminket.

Beauty is in the eye of the beholder.
Med det sagt är du en 3a så betraktas du som ful av de allra flesta.
Smink gör otroligt mycket. Jag ser verkligen hemsk ut osminkad. Men ändå så har jag väldigt många kvinnliga släktingar som ser bättre ut än många. Mamma hade faktiskt ett modellansikte som ung. Var på provfotografering och konstigt nog så sken fotografen upp som en sol när han såg mig. Jag var dock dittvingad och frös alltid ansiktet vid fotografering av ren ångest. Men det var mig han reagerade på trots att ju ser ut som helvete osminkad. Någon tia blir jag inte med smink heller.
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tillbaka till skalan: Sista bilden. Man kan ana filter och den är något blurrig. Ponera att hon dock ser ut såhär. Vilken rating? (Ansikte och överkropp). Jag är osäker även om jag tycker ansiktet är grymt.

https://imgur.com/B3TIiFM
Du gjorde min kväll. 😂 Analpluggsjenny med en kropp jag inte sett henne ha som ung +snyggt hår o ragg, är allt jag ser.

Vad tusan är det för skämtbilder som kommer upp? Haha
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Ville jag skulle jag kunna ligga varje dag. Lol vilken attityd hos dessa självgoda luder.
Som en kille skulle skryta med att " haha jag kan knulla prostituerade snyggingar och sexuellt utsvultna ruggugglor varje dag"

Inte mommy material här direkt.
Vi ska inte skaffa barn så du klarar dig.

Jag matchar killar som ser helt ok ut till riktigt bra. Det var en jämförelse mot män
Att jag väljer dessa 5: or säger ingenting om vad jag kunnat få. Det var poängen.
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag fick 44%. Ful.
För långt ansikte
För stor panna
För långt mellan ögonen
För bred näsa
För liten mun
Dålig symmetri
För liten haka
Du kanske mätte fel och tog en felaktig bild istället för en med huvudet rakt fram och inget hår i vägen. Jag har inte ens tagit en sådan bild o kollat utan tog ungefär närmast rakt framifrån. Man kan mäta bättre och sämre. Tyvärr vill jag inte visa en av dem som hamnade lågt men han var väldigt populär hos tjejer. Skönhet är subjektivt och mycket annat spelar in. Kläder, skor, hur man vårdar sig. Smink och hår osv.
Citera
2018-07-22, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begntt
Kom på två olika sätt att göra skalan.
Antingen är "speciellhet "oändligt" eller så är alla ungefär lika "speciella"

"Oändlig" speciellhet
Dela allt med antalet graderingar i skalan.
100st i en 10 gradig skala.
Kod:
Antal 
10	10	10	10	10	10	10	10	10	10 = 100 st
 1	2	3	 4	 5	 6	 7	 8	 9      10  poäng
"specielllhet"

Om alla är ungefär lika "speciella"
Hitta på något som stämmer.
Kod:
Antal
0	1	5	20	24	24	20	5	1	0  = 100 st
1	2	3	 4	 5	 6	 7	8	9      10  poäng
"speciellhet"
En människa kan ha o-kr eller en miljard kr ("oändligt")
En människa kan inte vara 4 meter lång alltså 0 st som är 4 meter långa alltid (ungefär lika långa)

Hur stor är skillnaden i "speciellhet"?
Speciell är detsamma som unik. Det speciella kan vara en människas skavanker.
Citat:
Du kanske mätte fel och använde en bild som inte är rakt fram. Jag fattade ärligt inte riktigt hur man skulle mäta näsan.
Citat:
Då har du gjort fel. Din matematiska symmetri ska vara rakt framifrån. Den är något svår på ett vis att jag alltid har upplevt att snygga människor kanske legat rätt lågt gällande motsatta könet upplevelse av dem liksom att många fula (fulsnygg?) räknas som snygga. Mycket är attityd och mode.
Citat:
Som sagt, mätning eller fotografi läkan det röra sig om.
Citat:
Haha, din stackare. Inte lätt alltså. Nej, men även om man rent "statistiskt" ser bra ut, så gillar uppenbarligen inte majoriteten av svenska brudar mitt lite utländska utseende. Det är tyvärr så, verkligheten är grym. Flest napp är ju från utländska tjejer som är här och hälsar på eller studerar.

Man gör bäst ifrån sig på appen med ett nordiskt/svenskt utseendet skulle jag tro. Dvs blond, blåögon, etc.
Kanske. De är sällsynta och mest är det invandrare som tar kontakt. Andra invandrare kan ju dra.ner övrigas respons på kontakt. Meeen, majoriteten av män oavsett utseende eller etnicitet uppger samma sak, de har det inte lätt med att få kontakt och träffar med tjejerna.
Citera
2018-07-22, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Haha det är det här som är felet med kvinnor på dejtingsajter som Tinder. Om jag som kille skriver att jag gillar träning och framhäver lite muskler så får det motsatt effekt och tjejer blir bortskrämda. Om jag tydligt nämner träning men inte har för mycket framhävande bilder så kommer träskpaddorna som ett brev på posten.
Förr uppgav alla killar träning. Dessutom så tar ni ju bilder avklädda och då ser man ju rakt av att ni är tränade.

Jag inser ändå att typen som tar kontakt ändrats mycket för mig 🤔 Undrar om det är min ålder eller om de redan försökt. Tycker det sista inte kan stämma som killar spammar o utgår ifrån att ni är åldersrasister

Problemet är inte att det är ditt intresse utan alla killars. Plus en massa äventyrliga sporter om ni inte har en bil att posera vid. Du är slentrian helt enkelt.
Citera
2018-07-22, 04:45
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Förr uppgav alla killar träning. Dessutom så tar ni ju bilder avklädda och då ser man ju rakt av att ni är tränade.

Jag inser ändå att typen som tar kontakt ändrats mycket för mig 🤔 Undrar om det är min ålder eller om de redan försökt. Tycker det sista inte kan stämma som killar spammar o utgår ifrån att ni är åldersrasister

Problemet är inte att det är ditt intresse utan alla killars. Plus en massa äventyrliga sporter om ni inte har en bil att posera vid. Du är slentrian helt enkelt.

Lite har man lärt sig av det motsatta könet i de år man vandrat på denna jord. Som kille ska du aldrig framhäva för mycket och heller aldrig posera. Det skrämmer bort en hel del fruntimmer.

Hur gammal är du?

Må hända, men det leder ingenting att försöka spela något. Jag vet att jag är betydligt roligare än 9 av 10 på den sajten. Behöver inte stå och fläka mig framför en sportbil för att vara den coola killen. Det räcker med mina verbala färdigheter.
Citera
2018-07-22, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Lite har man lärt sig av det motsatta könet i de år man vandrat på denna jord. Som kille ska du aldrig framhäva för mycket och heller aldrig posera. Det skrämmer bort en hel del fruntimmer.

Hur gammal är du?

Må hända, men det leder ingenting att försöka spela något. Jag vet att jag är betydligt roligare än 9 av 10 på den sajten. Behöver inte stå och fläka mig framför en sportbil för att vara den coola killen. Det räcker med mina verbala färdigheter.
35+

Konkurrensen är hård för killar och de vill nog få till det. Jag har inte funderat så mycket kring mitt utbud. Kanske har många blivit äldre liksom mig. När man var ung var majoriteten av killarna i form även om jag aldrig träffat träningskillar. Män i min ålder har oftast inte vältränade kroppar.

Att vara social, glad och trevlig är det viktigaste. Ja även att man sköter om sig lite iallafall.
Citera
2018-07-22, 05:30
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Smink gör otroligt mycket. Jag ser verkligen hemsk ut osminkad. Men ändå så har jag väldigt många kvinnliga släktingar som ser bättre ut än många. Mamma hade faktiskt ett modellansikte som ung. Var på provfotografering och konstigt nog så sken fotografen upp som en sol när han såg mig. Jag var dock dittvingad och frös alltid ansiktet vid fotografering av ren ångest. Men det var mig han reagerade på trots att ju ser ut som helvete osminkad. Någon tia blir jag inte med smink heller.

Du gjorde min kväll. 😂 Analpluggsjenny med en kropp jag inte sett henne ha som ung +snyggt hår o ragg, är allt jag ser.

Vad tusan är det för skämtbilder som kommer upp? Haha

Vi ska inte skaffa barn så du klarar dig.

Jag matchar killar som ser helt ok ut till riktigt bra. Det var en jämförelse mot män
Att jag väljer dessa 5: or säger ingenting om vad jag kunnat få. Det var poängen.

Du kanske mätte fel och tog en felaktig bild istället för en med huvudet rakt fram och inget hår i vägen. Jag har inte ens tagit en sådan bild o kollat utan tog ungefär närmast rakt framifrån. Man kan mäta bättre och sämre. Tyvärr vill jag inte visa en av dem som hamnade lågt men han var väldigt populär hos tjejer. Skönhet är subjektivt och mycket annat spelar in. Kläder, skor, hur man vårdar sig. Smink och hår osv.
Nä, såg direkt på mallen att ögonen skulle suttit närmre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in