Citat:
Ursprungligen postat av
ZeushyN1
Du är korkad om du litar på bilder. För ett par år sen så var jag ihop med en tjej som var en 5a (hade en fantastisk röv) typ men hon fixade sig så mycket inför sina selfies och editade dom så mycket så hon framstod som en solklar 10a. Hon var så attraktiv på bilder att professionella fotbollsspelare kontaktade henne. Jag snackade med Marko Arnautovic för att han trodde jag var den här 10an. Det var asroligt.
I verkligheten var hon så sagt var en 5a, kanske 6a om hon får det rätt med sminket.
Beauty is in the eye of the beholder.
Med det sagt är du en 3a så betraktas du som ful av de allra flesta.
Smink gör otroligt mycket. Jag ser verkligen hemsk ut osminkad. Men ändå så har jag väldigt många kvinnliga släktingar som ser bättre ut än många. Mamma hade faktiskt ett modellansikte som ung. Var på provfotografering och konstigt nog så sken fotografen upp som en sol när han såg mig. Jag var dock dittvingad och frös alltid ansiktet vid fotografering av ren ångest. Men det var mig han reagerade på trots att ju ser ut som helvete osminkad. Någon tia blir jag inte med smink heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Tillbaka till skalan: Sista bilden. Man kan ana filter och den är något blurrig. Ponera att hon dock ser ut såhär. Vilken rating? (Ansikte och överkropp). Jag är osäker även om jag tycker ansiktet är grymt.
https://imgur.com/B3TIiFM
Du gjorde min kväll. 😂 Analpluggsjenny med en kropp jag inte sett henne ha som ung +snyggt hår o ragg, är allt jag ser.
Vad tusan är det för skämtbilder som kommer upp? Haha
Citat:
Ursprungligen postat av
gorkgassyh
Ville jag skulle jag kunna ligga varje dag. Lol vilken attityd hos dessa självgoda luder.
Som en kille skulle skryta med att " haha jag kan knulla prostituerade snyggingar och sexuellt utsvultna ruggugglor varje dag"
Inte mommy material här direkt.
Vi ska inte skaffa barn så du klarar dig.
Jag matchar killar som ser helt ok ut till riktigt bra. Det var en jämförelse mot män
Att jag väljer dessa 5: or säger ingenting om vad jag kunnat få. Det var poängen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Jag fick 44%. Ful.
För långt ansikte
För stor panna
För långt mellan ögonen
För bred näsa
För liten mun
Dålig symmetri
För liten haka
Du kanske mätte fel och tog en felaktig bild istället för en med huvudet rakt fram och inget hår i vägen. Jag har inte ens tagit en sådan bild o kollat utan tog ungefär närmast rakt framifrån. Man kan mäta bättre och sämre. Tyvärr vill jag inte visa en av dem som hamnade lågt men han var väldigt populär hos tjejer. Skönhet är subjektivt och mycket annat spelar in. Kläder, skor, hur man vårdar sig. Smink och hår osv.