2018-07-21, 19:54
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Kommer ni ihåg skottet mot Hannes Westberg i Göteborg? Där 50 väpnade poliser "kände sig hotade till livet" av en ensam demonstrant och sköt han sedan i ryggen trots han var över 50 meter bort?

Vad hände med polisen som sköt? INGET.

Snutjävlarna i Sverige är fan helt vettlösa och skjutgalna. Dags att ta bort tjänstevapen från dom så de inte kan döda fler. Det fungerar i andra länder.

Så går det för våldsvänstern när de kastar sten på polisen. Bra gjort var det iallafall.
Citera
2018-07-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420istheonlyhope
Lyssna nu noga herr efterbliven ondska. Polisen skyddar inte vanliga medborgare. Visa mig en vanlig medborgare som dessa har skyddat? Trams. Ring dom om något händer så får vi se om dom hinner rädda dig.

När vi ändå är inne på deras missbruk av våld och befogenheter. Dessa människor klarar knappt att ha befogenheter över sina egna toalett besök. Du såg ju hur deras personalfest slutade. DOM BAJSADE I VASKEN. Aldrig någonsin hört talas om liknande beteende någonstans i världen. Det säger väl en hel del om vilka defekter som söker sig dit.

Dessa defekter missbrukar sina befogenheter, våld och makt på daglig basis.

Kriminellare än polisen blir du inte.
TACK!!!
En av få som vet och förstår hur dessa grisar beteer sig och använder "brickan" för att utför våldshandlingar.
Citera
2018-07-21, 20:13
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Kommer ni ihåg skottet mot Hannes Westberg i Göteborg? Där 50 väpnade poliser "kände sig hotade till livet" av en ensam demonstrant och sköt han sedan i ryggen trots han var över 50 meter bort?

Snutjävlarna i Sverige är fan helt vettlösa och skjutgalna. Dags att ta bort tjänstevapen från dom så de inte kan döda fler. Det fungerar i andra länder.

Det finns många fall där det verkar som om polisen har skjutit helt i onödan. Det kan jag hålla med om helt.

Men just i det här fallet tycker jag inte att det verkar så. Om polisen var ensam och han blev attackerad så verkar det inte speciellt fel att han var tvungen att använda sitt vapen och skjuta.
Citera
2018-07-21, 20:39
Bannlyst
Citat:

Självklart skall det inte hända en polis något som agerar i en situation som mer eller midnre är ett skolboksexempel på nödvärn.

Svinet Hannes kastade stora stenar emot honom och aldrig i helvete han var 50 m bort. Dessutom tar det kanske 1 sek att dra vapnet och skjuta, på den tiden kan gärningsmannen hinna vända om, och hur fan vet polisen att det inte kommer en till sten? Kanske i skallen på hans skadade kollega som ligger intill marken?

Slöddret Hannes fick fö vad han förtjänade sedan, runt 1 år i fängelse om jag inte minns fel. Aningen milt men å ena sidan fick han ju också en kul, som man å andra sidan SKALL ha om man beter sig skithus och kastar sten på poliser.

Citat:
...BLÖÖÖHÖÖHUARGGHAHAHAH....

Nej. Polisen har inte kränkt dig , eller "missbrukat" sina befogenheter för att dem tvingat med dig på urinprov, varpå du lagförts för ringa narkotikabrott.

Sluta knarka så bryr dom sig inte om dig.

Gå och lägg dig och ta nått lugnade vet jag...
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-07-21 kl. 20:43.
Citera
2018-07-21, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Så går det för våldsvänstern när de kastar sten på polisen. Bra gjort var det iallafall.
Just den lilla detaljen brukar glömmas bort i snyftreportagen.
Citera
2018-07-21, 21:07
Medlem
pointzeros avatar
Han ska enligt uppgift ha varit beväpnad med en sax och knuffat en av snutarna och den andra snuten sköt då. Norrköping snuten är riktigt svinga och skulle inte förvåna mig om dom var aggressiva mot mot offret och eskalerade situationen.
Hur jävla pantad är man inte om man närmar sig en person med psykos som håller en sax i handen. Utmärkt polisärt arbete (eller kanske inte).
Citera
2018-07-21, 21:11
Bannlyst
Ingen som vet vem han va??
Citera
2018-07-21, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pointzero
Han ska enligt uppgift ha varit beväpnad med en sax och knuffat en av snutarna och den andra snuten sköt då. Norrköping snuten är riktigt svinga och skulle inte förvåna mig om dom var aggressiva mot mot offret och eskalerade situationen.
Hur jävla pantad är man inte om man närmar sig en person med psykos som håller en sax i handen. Utmärkt polisärt arbete (eller kanske inte).

Det finns ingen annan fysisk möjlighet om man skall omhänderta någon faktiskt. Troligen närmade dom sig inte, utan saxen kom fram först då dom var för nära. Psykfallets fel och ingen annans.
Citera
2018-07-21, 21:36
Medlem
420istheonlyhopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Det finns ingen annan fysisk möjlighet om man skall omhänderta någon faktiskt. Troligen närmade dom sig inte, utan saxen kom fram först då dom var för nära. Psykfallets fel och ingen annans.

Vad hade han gjort för att det i din värld var okey att ta livet av en annan människa. Vad hade han gjort?

Är alla poliser lika onda och efterblivna som dig? Bajsar du också i vasken där hemma din jävla vaskbajsare!

Ni har mördat en annan människa med endast en sax i handen. Ni är äckliga. Om dina barn har en sax i handen, är det okey för mig att döda dom då? Vem tror ni att ni är. Kom ner till verkligheten innan det är försent. Tiden för maktmissbrukare är över.
Citera
2018-07-21, 21:46
Bannlyst
Citat:
Vad hade han gjort för att det i din värld var okey att ta livet av en annan människa. Vad hade han gjort?

Är alla poliser lika onda och efterblivna som dig? Bajsar du också i vasken där hemma din jävla vaskbajsare!

Ni har mördat en annan människa med endast en sax i handen. Ni är äckliga. Om dina barn har en sax i handen, är det okey för mig att döda dom då? Vem tror ni att ni är. Kom ner till verkligheten innan det är försent. Tiden för maktmissbrukare är över.

Attackerar man någon med dödligt våld( tex försöker hugga någon med sax) så får den som blir attackerad, eller den som står bredvid, också försvara sig/den som blir angripen med dödligt våld. Det är nödvärn och har inget med att " mörda" någon att göra.

Ja alla poliser håller med mig i denna fråga, utom kanske ett fåtal studenter på termin ett som hjärntvättats av värdegrundstrams.

Bajsa i vasken är förvisso barnsligt, och äckligt. Men intet emot att attackera någon med kniv....eller knarka.

Frågor på det?
Citera
2018-07-21, 21:50
Medlem
pointzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA

Han ska ha haft sax i handen innan dom närmade sig.
Citera
2018-07-21, 21:56
Medlem
Var var elpistolen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här