2018-07-21, 13:26
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Enl vad som framkommit i tråden så har dom inte varit ute och letat... inget man läst i NA om heller...

Är inte det konstigt?

I och med hennes GeoCachande
så kunde hon ju ha varit var som helst.

Det första antagandet borde väl ha varit
att hon kunde ligga skadad någonstans?
Citera
2018-07-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Var "Missing people" ens ute och letade efter henne?

I så fall borde hon väl ha hittats tidigare?

OM de ändrade till misstänkt människorov pga
att de inte trodde att hon skulle försvinna frivilligt
på sonens födelsedag så är det ju också konstigt.
Hon kunde ju ha stuckit iväg och GeoCachat på natten
och skadat sig så hon inte kunde ta sig hem.
De borde väl ha satt igång ett stort sök efter
henne istället?
Ser att Du fortsatt skriva efter mitt svar... det verkar vara mycket polisen "borde" ha gjort om man får önska!
Citera
2018-07-21, 13:28
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Jag utgår inte från att SD är GM (tvärtom önskar jag att det inte är så), men jag tror med envishet att om GM varit i lgh och bråk startat där borde barnen ha vaknat. Tror också att LW och SD kan ha fortsatt att träffas och att LW inte ville att barnen skulle veta om det på grund om vad som hänt tidigare.
Att polisen är intresserad av LW lgh är som jag ser det självklart...
Om andra tänkbara GM som passar "minst lika bra som SD" är ett ?-tecken med tanke på deras förflutna.
Dina spekulationer verkar utgå från att just SD är GM. Sedan det här med att de skulle ha fortsatt att träffas (typ haft något slags kärleksrelation) även efter bilincidenten 2017, det kanske också är ett helt grundlöst antagande du tvingas göra för att få det här att gå ihop?
Senast redigerad av Draifos 2018-07-21 kl. 13:31.
Citera
2018-07-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Alla spekulationer här utgår väl från att just SD är GM? Sedan det här med att de skulle ha fortsatt att träffas (typ haft något slags kärleksrelation) även efter bilincidenten 2017, det kanske också är ett helt grundlöst antagande du tvingas göra för att få det här att gå ihop?
Ja jag kan inte bortse från vad som framkommit i tråden och bilincidenten...
Tydligen (om det stämmer) hade dom kontakt även på mordnatten, ser inte att det gör MGM mindre misstänkt.
Citera
2018-07-21, 13:35
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ja jag kan inte bortse från vad som framkommit i tråden och bilincidenten...
Tydligen (om det stämmer) hade dom kontakt även på mordnatten, ser inte att det gör MGM mindre misstänkt.
Visst, det finns någon (obekräftad) uppgift om att SD skulle ha typ chattat eller sms:at med LW under kvällen. Det verkar det ju ha varit flera andra som också har gjort.

Men ingen har väl ens i den här skvallertråden påstått att SD och LW skulle ha fortsatt att träffas (dvs. haft en kärleksrelation) efter bilincidenten för ett och ett halvt år sedan?
Senast redigerad av Draifos 2018-07-21 kl. 13:46.
Citera
2018-07-21, 13:36
Medlem
gloriouslifes avatar
Det finns fortfarande människor som glatt
poserar med SD.

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/ca7cd190-102f-4ed0-876a-5545fade8cae_l.jpg

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/c95de87e-d56a-4c1e-9db6-26ce2cf1b44a_l.jpg

21 Jul 18
Citera
2018-07-21, 13:45
Medlem
Citat:
Visst, det finns någon (obekräftad) uppgift om att SD skulle ha typ chattat eller sms:at med LW under kvällen, men det verkar det ju ha varit många som har gjort.

Ingen har väl ens påstått här i tråden att SD och LW skulle ha fortsatt att träffas (dvs. haft en kärleksrelation) efter bilincidenten 2017?
Om nu uppgiften stämmer att LW och SD haft kontakt på kvällen, som jag väljer att tro på efter vad som skrivits tidigare i tråden så visar det ju på att dom haft kontakt (även via sitt fritidsintresse), jag misstänker att dom har haft svårt att slita sig från varandra...
Ingen har påstått att dom haft en kärleksrelation längre... vi får tänka och tro vad vi vill...
Citera
2018-07-21, 13:48
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ingen har påstått att dom haft en kärleksrelation längre... vi får tänka och tro vad vi vill...
Då får ni väl försöka få fram även en sådan uppgift "från säker källa". Annars håller ju inte ens svartsjukemotivet, som hela det här "caset" mot SD tycks bygga på.
Senast redigerad av Draifos 2018-07-21 kl. 13:51.
Citera
2018-07-21, 13:54
Medlem
Citat:
Då får ni väl försöka få fram även en sådan uppgift "från säker källa". Annars håller ju inte svartsjukemotivet.
Hur många "säkra källor" finns det här... har Du några...? Trodde vi var här för att försöka få ihop detta tragiska och så många källor som är helt säkra kan Du nog inte hitta här...varken från Dig eller någon annan, vi väljer vad vi vill tro. Har Du något förslag på hur vi ska göra??
Citera
2018-07-21, 14:08
Medlem
Citat:
Du kom med kommentaren efter att ett antal foton blivit upplagda här. Är det bara de Du drar Din slutsats av eller känner Du till något mer vad gäller arbete/privat? Att hon är på div foton med män tycker jag inte säger något... som jag skrev i annat svar så var det inte "sängkammarbilder".
Jag drar min slutsats på de antal gifta/ "upptagna" män som hon medvetet valt att ingå känslosamma och fysiska relationer med som hon också medvetet försökt mörka för omgivningen. Helt upp till henne hur hon ville leva sitt liv men också upplagt för att hamna i konflikter och konfrontationer.
Citera
2018-07-21, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det finns fortfarande människor som glatt
poserar med SD.

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/ca7cd190-102f-4ed0-876a-5545fade8cae_l.jpg

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/c95de87e-d56a-4c1e-9db6-26ce2cf1b44a_l.jpg

21 Jul 18
Vad tillför detta tråden? Kanske att många tror/vet att han är oskyldig?!
En tanke jag har är just HD. Hon har känt SD i 20 år och har ett guldläge att gå fullt ut om hon kände en dålig vibb om hans förehavande.
Men hon gör tvärtom, verkar stötta honom 100%
Citera
2018-07-21, 14:27
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Vad tillför detta tråden? Kanske att många tror/vet att han är oskyldig?!
En tanke jag har är just HD. Hon har känt SD i 20 år och har ett guldläge att gå fullt ut om hon kände en dålig vibb om hans förehavande.
Men hon gör tvärtom, verkar stötta honom 100%

Det visar ju bara hur blåst hon är.

Eller också så är hon medbrottsling.

Ev. även JG.

Bilderna visar att SD och JG glatt cachar på
och inte visar någon sorg över vad som hänt
deras "vän" LW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto