Citat:
Ursprungligen postat av
Ordmojlig
Jag tog flertalet bilder och kollade. Är omkring en 7:a. Det hamnade de fulaste bilderna på, tog två osminkade nu med påsar under ögonen och glåmig hud. (Såg verkligen skrämmande ut) Appen försökte rädda mig med filter. 7.6-7.9 men mina selfies med smink och ett leende låg på omkring 9.5
Appen påstår alltså att jag är en 9:a och även om jag inte är mot en 10:a som majoriteten av mina bilder få de snittar över 9 är jag inte ful. Ändå klagar män på mitt yttre och är otacksamma när man träffar dem ungefär som om jag aldrig skulle få någon annan.
Vi tjejer har det inte så lätt i livet. Ni är körda eftersom ni inte förtjänar kvinnorna.
https://viralemon.com/apps/post-3187?utm_source=try_again
Enligt appen är de två fulaste männen jag träffat. 95 och 85.5 och en snyggare eller normalfin kille som var mycket attraktivare betraktad än dem 88.9
Poängsystem är önsketänkande.
Haha, vet inte vad du hittade för något. Men den här syftade jag på iaf:
http://hotness.ai/
Men så klart är sånt där bara en fingervisning. Ni tjejer som är feta (antar att du är det, vet inte varför). Vet ju hur man posear, får bort fett i en viss vinkel, mm. Posea på rätt sätt på bilden och få hög score, och det är ju precis därför bilder är så missvisande varpå vissa personer här inne kan få hur mycket matchningar som helst, fast dom är fula irl, men blir bra på bild, och vice versa.
Fick förövrigt 88.7 så var ju väldigt nära min 9 av 10 på den andra testen

Men den andra testen är mer intressant. Då den som sagt jämför med ansikten som anses attraktiva, den där testen utgår ju ifrån mått bara?
Edit: 90.8 på en annan
Nej, den där sidan verkar inte så seriös. Tror mer på såna som jämför med ansiktsdatabaser som sagt. Fanns en rätt kul test för många år sen kanske finns kvar vet inte, men där man såg vilka kändisar man var mest lik, så fick man procent hur mycket, haha.
Edit 2: HAHA 99.2 på en bild, ja jävlar där ser man. Denna ska vi köra som profil bild ett tag. Gapskratt