• 1
  • 2
2018-07-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgenSkapt
Luc*s S*meby har varit dum nog att skriva på sin facebook ibland att han "Inte becknar längre" osv.
Både han och M*ttias har flashat mycket med vad de håller på med och hur de handskas med saker, det har alltid varit en tidsfråga tills de skulle torska rejält.
Visst har Luc*s S*meby även suttit inne på behandlingshem? Tjejen han var förlovad med hoppas jag lämnade honom då hon insåg vad han sysslade med.
Citera
2018-07-20, 20:22
Medlem
Citat:
Luc*s S*meby har varit dum nog att skriva på sin facebook ibland att han "Inte becknar längre" osv.
Både han och M*ttias har flashat mycket med vad de håller på med och hur de handskas med saker, det har alltid varit en tidsfråga tills de skulle torska rejält.
De trodde tydligen att de var själva maffian och kunde ”leka” på Facebook. Fortfarande ingen som har namn på 28 åringen? Eller är det dessa 2 som alla verkar känna till?
Citera
2018-07-21, 09:28
Medlem
Den tredje är t*bias jak*bsson
Citera
2018-07-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassiehunden
Den tredje är t*bias jak*bsson

Inte heller bekant namn för mig. Vad är han för supergangster då?
Citera
2018-07-23, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tykio
Visst har Luc*s S*meby även suttit inne på behandlingshem? Tjejen han var förlovad med hoppas jag lämnade honom då hon insåg vad han sysslade med.

Har för mig att han har suttit inne på annat håll som du säger, men jag kan inte lova det. Men han har sånt jävla storhetsvansinne så han har ju åkt fast förr några gånger

Citat:
Ursprungligen postat av tykio
De trodde tydligen att de var själva maffian och kunde ”leka” på Facebook. Fortfarande ingen som har namn på 28 åringen? Eller är det dessa 2 som alla verkar känna till?
De lekte och la ut skit överallt som att de vore El Chapo. Men polisen har haft span på dem väldigt länge, de har bara väntat tills de skulle kunnat ta dem i rätt tillfälle.

Man får inte glömma Samebys insta-bio heller där han skrivit ut sin wickr som det vore hans Twitterkonto😐
Citera
2018-07-24, 23:58
Medlem
Citat:
Har för mig att han har suttit inne på annat håll som du säger, men jag kan inte lova det. Men han har sånt jävla storhetsvansinne så han har ju åkt fast förr några gånger

De lekte och la ut skit överallt som att de vore El Chapo. Men polisen har haft span på dem väldigt länge, de har bara väntat tills de skulle kunnat ta dem i rätt tillfälle.

Man får inte glömma Samebys insta-bio heller där han skrivit ut sin wickr som det vore hans Twitterkonto😐
Nästan helt hundra på att han aldrig suttit på behandlingshem eller nåt sånt och aldrig torskat heller.
Den enda gången han torskat var när han skulle få ny adhd medicin och pissade positivt på cannabis och började gråta då.
Dock sant att han är dum i huvudet som la ut sin wickr på sin instagram och att polisen hade span på dom ett bra tag.
Citera
2018-07-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeperGnome
Nästan helt hundra på att han aldrig suttit på behandlingshem eller nåt sånt och aldrig torskat heller.
Den enda gången han torskat var när han skulle få ny adhd medicin och pissade positivt på cannabis och började gråta då.
Dock sant att han är dum i huvudet som la ut sin wickr på sin instagram och att polisen hade span på dom ett bra tag.
Han har blivit tagen med cb på sig men kan ha varit för låg mängd för att de skulle bry sig för ett åtal.

Hur som haver så lär han ha lärt sig någonting nu, har man inte intelligensen för det man gör ska man inte utföra det.
Citera
2018-08-11, 16:16
Medlem
Någon som har länk till domen eller förundersökningsprotokollet? Om inte så kanske någon vet vad målet hette i tingsrätten?
Citera
2019-03-16, 10:10
Medlem
Någon som har domen? Skulle vilja veta när Lu*a* *ameby kommer ut. Kan väl inte vara så länge kvar eller? Någon som vet?
Citera
2019-07-15, 16:01
Medlem
Han är ute redan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem