2018-07-19, 16:49
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Verkar som om Människor mot rasism är bortplockad...
Citera
2018-07-19, 16:54
Medlem
Mad monks avatar
Känns som någon borde tipsa fox news.
Citera
2018-07-19, 17:52
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
''Människor mot rasism'' blockerade mig efter en kommentar... härligt

Eller är gruppen bortplockad?
Citera
2018-07-19, 18:01
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guru1966
Dumheter. Även Metro:s viralgranskaren skriver nu: "Ja, inlägg om misshandalde tonårstjejer i Linköping stämmer" med en grön sant-stämpel. https://www.metro.se/artikel/ja-inl%C3%A4gg-om-misshandlade-ton%C3%A5rstjejer-i-link%C3%B6ping-st%C3%A4mmer
Viralgranskaren är annars fylld med exempel på att det är rasister som brukar göra denna typ av extrema övertramp gång på gång - som nu antirasister har gjort. De antirasister som näthatade tjejerna och deras pappa kommer nog att drabbas av mer näthat än vad rassar som gjort motsvarande brukar drabbas av.

Tycker f.ö. att alla som gillar att sprida virala händelser - inte bara antirasister - borde gå med i facebookgruppen Viralgranskaren eftersom den är så snabb att reda ut vad som är fejknews.

Du förstår uppenbarligen inte hur denna desinformationsteknik fungerar. En vänsteraktivist skriver något påhittat under alias, viralgranskaren "avslöjar", detta upprepas något dussin gånger och sedan tas det som bevis för att nationalistisk information om svartmuskingarnas brottslighet är påhittade eller kraftigt överdriva. Du kan inte lita på något som står i massmedia. Viralgranskaren drivs av kulturmarxisterna på Metro. Du kan inte lita på något som kommer från skattefinansierade organisationer inklusive MSB. Det enda du kan lita på är ditt eget omdöme och dina egna ögon.
Citera
2018-07-19, 18:04
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Butters.Stotch
''Människor mot rasism'' blockerade mig efter en kommentar... härligt

Eller är gruppen bortplockad?

Jag inkl ett par bekanta finner inga sökresultat vid sökning på "Människor mot rasism", så den är nog borta.
Citera
2018-07-19, 18:17
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Jag inkl ett par bekanta finner inga sökresultat vid sökning på "Människor mot rasism", så den är nog borta.

Går inte att finna

Toppen då kanske det hjälpte att som jag o många andra anmäla sidan. Kanske kan man trots allt påverka draken Facebook?
Citera
2018-07-19, 18:18
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Du förstår uppenbarligen inte hur denna desinformationsteknik fungerar. En vänsteraktivist skriver något påhittat under alias, viralgranskaren "avslöjar", detta upprepas något dussin gånger och sedan tas det som bevis för att nationalistisk information om svartmuskingarnas brottslighet är påhittade eller kraftigt överdriva. Du kan inte lita på något som står i massmedia. Viralgranskaren drivs av kulturmarxisterna på Metro. Du kan inte lita på något som kommer från skattefinansierade organisationer inklusive MSB. Det enda du kan lita på är ditt eget omdöme och dina egna ögon.

Japp. Det enda som går att lita på är de små rösterna i det egna huvudet. Ja, och NMR, förstås.
Citera
2018-07-19, 18:24
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Inte helt oväntat att Peter Trygg är en förtidspensionerad singel.

Så mycket bitterhet, misslyckanden och psykisk ohälsa bland vänsteraktivister.

Han stoltserar på sin facebook sida med "arbetar på: sjukpensionär". Samtidigt har han ork att spela/sjunga i ett band och vara en aktivist på nätet?!? Nog fan skulle han klara av att jobba!
Citera
2018-07-19, 18:37
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Japp. Det enda som går att lita på är de små rösterna i det egna huvudet. Ja, och NMR, förstås.

Syftet med viralgranskarens "avslöjanden" är att genom konstant repetition programmera de sorgliga dårar som läser Metro att automatiskt avfärda all negativ information om kaosblatteriet som påhitt av rasister och nazister.
Citera
2018-07-19, 18:42
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Syftet med viralgranskarens "avslöjanden" är att genom konstant repetition programmera de sorgliga dårar som läser Metro att automatiskt avfärda all negativ information om kaosblatteriet som påhitt av rasister och nazister.

Jasså? Var står detta någonstans? Kan inte hitta det på Metros sidor.
Citera
2018-07-19, 18:43
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveMerchant

Efter att jag sett bilden så vet jag inte längre vad jag ska tro. Hur är det möjligt att se så pervers och depraverad ut på ett foto utan minsta spår av sexualitet?

Det är kombinationen av långt hår och väldigt högt hårfäste som gör det. Killen har stylat sig som en dussinskurk i en spaghettivästern från 60-talet, en sån där som blir skjuten av Clint Eastwood någon gång under de första fem minuterna av filmen.
Citera
2018-07-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Antagligen för att det utan tvivel faktiskt har hänt, så det är inte längre en "påstådd misshandel, har det verkligen hänt?".

Finns det någon enda pålitlig källa som intygar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in