Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Ge mig gärna ett exempel på vad sossarna har gjort mot invandringsproblem som detta?
Givetvis kan du inte det. Dåren Morgan är ju helt blåst och inser inte vad som händer i landet.
Att kvinnor misshandlas och våldtas i en sjuk omfattning är inget som bekymmrar sossar.
Dessa Linköpingstjejer är bara toppen på,ett isberg..
Jo regeringen har gjort en mängd åtgärder mot såväl brottsligheten som mot den skenande invandringen. Mer framgångsrikt i det senare fallet, och där kan man ju exempligöra med inrättande av gränskontroller mot Danmark m.m, som ju faktiskt löste den akuta krisen. Åtgärder mot brottsligheten har ju varit mindre framgångsrika på kort sikt, men här finns ju en kraftig förstärkning av polisen.
Man kan tycka att dessa åtgärder är för lite och för sent, men det är ändå mycket mer än vad alliansregeringen gjorde - regeringen Reinfeldt satt ju med armarna i kors medan saker havererade omkring dem, och SD gav sitt passiva stöd...
Nu tycker jag detta börjar bli off topic, med kära mods, så svarar jag här på en direkt fråga.
Angende kriminalfallet, som borde var huvudämnet så är väl en MGM tagen, men var de inte fler? Vad har vi att gå på?