2018-07-19, 11:33
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Joråmensåatt...

https://imgur.com/a/hzSNpmR

Påminner om pedofilerna som åkte dit genom flashback för ett tag sen, skulle inte förvåna mig om han har antastat små barn. Ser ut som en sån människa
Citera
2018-07-19, 11:55
Medlem
Imponerande jobbat av internetvänstern här, ni lyckades verkligen med bedriften att se ohyggligt osympatiska ut.

Rent ut sagt vidrigt.
Citera
2018-07-19, 13:16
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Joråmensåatt...

https://imgur.com/a/hzSNpmR

Men han på stora bilden är väl i alla fall GG Allin, psykfallet som bajsar på scen och sen rullar sig i det. Död nu förvisso. Eller har jag fel?
Senast redigerad av sajebis 2018-07-19 kl. 13:47.
Citera
2018-07-19, 13:52
Bannlyst
Det är viktigare för vänstern än högern med gärningsmannens etnicitet nuförtiden, så att dom vet om dom ska sympatisera med, eller rasistanklaga brottsoffret...
Citera
2018-07-19, 14:32
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det verkar som Människor mot rasism har nu raderat även det modifierade andra inlägget. Lyckligtvis finns det gott om skärmdumpar. Jag skulle fortfarande gärna vilja veta vem som är admin, om det är en organisation som ligger bakom sidan o.s.v. Känns ju inte otypiskt för de sidor etablissemanget (t.ex. fackföreningarna) startar, speciellt inför ett val. Det har ju varit lite sådana projekt från LO, svensk ljugmedia m.fl., som t.ex. politism.se, #jagärhär o.s.v., eftersom man har insett att man hela tiden tappat mark åt andra på nätet.

Om inte en antirasistgrupp hade hängt ut brottsoffrens familj som lögnare och använt en massa tillmälen, så hade tråden så klart högst handlat om själva brottsfallet och vilka som är GM. Men nu gjorde de det. Vad är det du inte förstår? Kanske fanns det "på den gamla goda tiden" inte lika många regimstödda och vänsterextremistiska trollfabriker på sociala medier, som med lögner och smutskastning hetsade mot enskilda medborgare som har råkat drabbas av våldsbrott? Har du reflekterat över den möjligheten?

Jo det är riktigt att internetskulturens förfall inte enbart beror på avskumshögern, utan att även avskumsvänstern gjort sitt till, men du måste ju hålla ordning på vad som diskuteras! Det jag tagit upp är TS:s frågeställning och ingenting annat - och den är faktiskt inte alls märklig i sig utom för infantil avskumshöger. Detta sagt är det fullt möjligt att det varit andra inlägg i tråden som varit oacceptabla i misstänkliggörandet av BO - jag tror att jag har sett sådana även om jag inte förmår/orkar leta i tråden. Det kan ju också vara möjligt att TS hade en dold agenda med sin tråd start, men detta vet jag inget om.

Men vi kan kanske vara överens om om att TS frågeställning i sig inte var märklig, och att det vore trevligare om Kriminaltrådarna just handlar om kriminalfall och inte politisk pajkastning och konspirationsteorier?
Citera
2018-07-19, 14:34
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vilka ur "avskumshögern" på Flashback har ägnat sig åt konspirationsteorier i tråden? Och isåfall vilka konspirationsteorier har dessa framfört? Jag har inte sett något.

Däremot har några förvirrade Shills från tokvänstern gjort ett sedvanligt försök till äckligt victim blaming, men det baktände rätt snabbt.
Tja - det jag närmast tänkte på var de antydandes om att socialdemokratiska partiet låg bakom en smutskastningskampanj mot tonårsflickorna och deras pappa. En annan sak är anklagelserna mot TS.
Citera
2018-07-19, 14:40
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ge mig gärna ett exempel på vad sossarna har gjort mot invandringsproblem som detta?
Givetvis kan du inte det. Dåren Morgan är ju helt blåst och inser inte vad som händer i landet.
Att kvinnor misshandlas och våldtas i en sjuk omfattning är inget som bekymmrar sossar.
Dessa Linköpingstjejer är bara toppen på,ett isberg..
Jo regeringen har gjort en mängd åtgärder mot såväl brottsligheten som mot den skenande invandringen. Mer framgångsrikt i det senare fallet, och där kan man ju exempligöra med inrättande av gränskontroller mot Danmark m.m, som ju faktiskt löste den akuta krisen. Åtgärder mot brottsligheten har ju varit mindre framgångsrika på kort sikt, men här finns ju en kraftig förstärkning av polisen.

Man kan tycka att dessa åtgärder är för lite och för sent, men det är ändå mycket mer än vad alliansregeringen gjorde - regeringen Reinfeldt satt ju med armarna i kors medan saker havererade omkring dem, och SD gav sitt passiva stöd...

Nu tycker jag detta börjar bli off topic, med kära mods, så svarar jag här på en direkt fråga.

Angende kriminalfallet, som borde var huvudämnet så är väl en MGM tagen, men var de inte fler? Vad har vi att gå på?
Citera
2018-07-19, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jo regeringen har gjort en mängd åtgärder mot såväl brottsligheten som mot den skenande invandringen. Mer framgångsrikt i det senare fallet, och där kan man ju exempligöra med inrättande av gränskontroller mot Danmark m.m, som ju faktiskt löste den akuta krisen. Åtgärder mot brottsligheten har ju varit mindre framgångsrika på kort sikt, men här finns ju en kraftig förstärkning av polisen.

Man kan tycka att dessa åtgärder är för lite och för sent, men det är ändå mycket mer än vad alliansregeringen gjorde - regeringen Reinfeldt satt ju med armarna i kors medan saker havererade omkring dem, och SD gav sitt passiva stöd...

Nu tycker jag detta börjar bli off topic, med kära mods, så svarar jag här på en direkt fråga.

Angende kriminalfallet, som borde var huvudämnet så är väl en MGM tagen, men var de inte fler? Vad har vi att gå på?

Sossarna har också ändrat lagen för att kunna lägga 3 miljarder på 9000 Afghaner som helt saknar asylskäl, medans det finns gamla som svälter på vårdhem och vi inte har "råd" med vattenflyg... (men det är väl SD's eller alliansens fel förstås?)
Citera
2018-07-19, 15:02
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
Sossarna har också ändrat lagen för att kunna lägga 3 miljarder på 9000 Afghaner som helt saknar asylskäl, medans det finns gamla som svälter på vårdhem och vi inte har "råd" med vattenflyg... (men det är väl SD's eller alliansens fel förstås?)
Egentligen off topic, men det är ju ingen bra lag. Samtidigt skall vi ha klar för oss att alen var en eftergift åt miljöpartiet och centern. Sedan skall man inte göra problemet större än vad det är. Det här är ett antal tusen personer. Vet du hur många som Reinfeldt släppte in?

Så som belägg for att socialdemokratiska partiet ligger bakom smutskastningskampanj mot BO och deras pappa, är detta ett rätt svagt argument.

Vore det inte bättre att du lägger din energi på att hitta GM?
Senast redigerad av Clodius 2018-07-19 kl. 15:22.
Citera
2018-07-19, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Egentligen off topic, men det är ju ingen bra lag. Samtidigt skall vi ha klar för oss att alen var en eftergift åt miljöpartiet och centern. Sedan skall man inte göra problemet större än vad det är. Det här är ett antal tusen personer. Vet du hur många som Reinfeldt släppte in?

Så som belägg for att socialdemokratiska paritet ligger bakom smutskastningskampanj mot BO och deras pappa, är detta ett rätt svagt argument.

Vore det inte bättre att du lägger di energi på att hitta GM?

Miljöpartiet och centern som tillsammans har 11%? Poängen är att du är en hjärntvättad gråsosse som rakt ut ljuger för att försvara dom i allt... så din åsikt om att det inte är sossar som ligger bakom hatkampanjer och trollfabriker är oviktig... (ganska on-topic eftersom det gäller till stor del vilka som ligger bakom lögnerna och hatet mot brottsoffren) Bara 9.000? vet du hur mycket välfärd man kan få för drygt 3 miljarder?
Citera
2018-07-19, 15:29
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
Miljöpartiet och centern som tillsammans har 11%? Poängen är att du är en hjärntvättad gråsosse som rakt ut ljuger för att försvara dom i allt... så din åsikt om att det inte är sossar som ligger bakom hatkampanjer och trollfabriker är oviktig... (ganska on-topic eftersom det gäller till stor del vilka som ligger bakom lögnerna och hatet mot brottsoffren) Bara 9.000? vet du hur mycket välfärd man kan få för drygt 3 miljarder?
Nå, nu är jag f.d. kristdemokrat, men ja socialdemokraterna behöver stöd av sin kolitionsparter och som minoritetsregering även av andra partier. Sådan är parlamentarismen. Även små partier kan få inflytande, och afghanerna kostar pengar ja, men det är äng lite mot det som alliansregierngen kostade Sverige genom sin invandringspolitik. Detta är dock off topic. Mer nära topic är att afganfrågan på intet sätt stöder att socialdemokratiska partiet ligger bakom smutskastningskampanjen, vilket är frågan som diskuteras. Än mer intressant och on topic är hur man hittar GM, men det verkar du inte vara intresserad av?
Citera
2018-07-19, 15:43
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Nu har Rasism mot männi...förlåt, Människor mot rasism, tagit bort möjligheten att skriva inlägg, antar att det blev för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in