Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Enligt tidig uppgift i tråden har han, SD, ju blivit så arg på barnen att han slagit näven i en vägg, dvs psykisk misshandel. Han verkar ju också dra iväg på sina geocacheturer precis när andan faller på, utan att ta med barnen. Och LW har ju visst haft kvinnliga vänner, det ser man ju på hennes IG. Du är endast ute efter att svartmåla LW, så tröttsamt och tjatigt. Utifrån dina inlägg kan man utläsa ett rätt starkt kvinnoförakt
Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Vad vet du om deras men..Och LW’s barn var inte spädbarn direkt, de äldre var nog kapabla att se efter de yngre emellanåt någon timme och barnen har faktiskt en far i närheten.
Att ge sig på döda ting visar på en aggressivitet och jag tror mycket väl att en sådan person kan ge sig på levande människor också om alla ”proppar brinner” Du menar alltså att VI här i tråden inte får spekulera i hur SD är som person eftersom det inte är han som är mördad, endast LW’s liv ska vändas in och ut enligt ditt bakvända resonemang!? SD är fortfarande aktuell som GM, har du glömt det
Lite farligt att gå in på att han har en aggressivitet p.g.a detta (OM det ens har skett) och sedan dra vidare med resonemanget till "levande människor också om alla 'proppar brinner'".
Och att dra till en trådsanning att det är psykisk misshandel mot barnen,
kan det vara ganska många hopp från sanningen.
Min partner drog ofta till dörren eller väggen när hen vart arg, aldrig dock i ilska mot mig eller barnen. Det var mest situationer där hen själv var "klantig" eller nått annat gick emot hen. Varken jag eller barnen har någonsin känt oss otrygga med hen, alltid varit den mest omtänksamma medmänniska man kan tänka sig.
Detta rykte är en del och det andra är själva anmälan, som definierar SD som våldsam.
Jag pratade tidigare med andra som umgåtts med honom mer och även nu i veckan med en till som känner honom ganska väl. Alla (4-5st) fann honom mer "lay-back", lite undergiven. Lugn och tålmodig med att låta andra komma fram i grupp. Inte häva sig själv. Spelevink och fäller ofta kommentarer, främst att förringa och förminska sig själv. Han pikar sällan andras tillkortakommanden.