2018-07-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Ashkan va malmös värsta av alla ingen vågade jävlats med han den som säger jag har fel vet ingenting

Hade albanerna hans backup eller vf vågade ingen gå emot honom?
Citera
2018-07-18, 22:22
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Kan man lägga ur bilder på något sätt här ?

du kan lägga upp bilder här https://imgur.com/ och sedan länka dom i tråden
Citera
2018-07-18, 22:22
Medlem
Citat:
Kan man lägga ur bilder på något sätt här ?
Först laddar du upp bilden på sidan "Min fil " och sedan kopierar du länken och lägger upp här eller på imgur kanske är bättre faktiskt
Senast redigerad av Mint100 2018-07-18 kl. 22:25.
Citera
2018-07-18, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Aha du vill inte prata längre för du e ingen golare ju
Pratar hur mycket jag vill och om vad jag vill kalla mig golare bryr mig inte lämnar bara info om personer jag sliter i och shakir är där han hör hemma långt ner i marken och där ligger snart maysem också och då blir de fest
Citera
2018-07-18, 22:26
Medlem
Ja men n frankie de har han ju gjort,när akram dog så va han tvungen o jag tyckte han gjorde rätt . För de e endå hans bror som har dött och sen att när han e på begravning att hans bästa vän ska kalla ut han för 200 000 Lax , asså minne . Så han fick sitt straff för att han va kåt i pengar så fucka han sitt liv o ingen litar på han nu. Maysem va bra, anledningen till att maysem sköts va för att han gick till Ahmed får och sa att han ska packa sina saker o dra för att folk vill döda han. O jag så blev maysem skjuten dör han ville va en bra vän. Så de e bra att maysem stack
Citat:
Om maysem har fått skyddad id måste han ha hjälpt polisen på något sätt ..och om jag var i hans skor hade jag aldrig lämnat Malmö förrän jag hade hämnas mina bröder men de visar ju bara att han va rädd
Citera
2018-07-18, 22:26
Medlem
Citat:
Pratar hur mycket jag vill och om vad jag vill kalla mig golare bryr mig inte lämnar bara info om personer jag sliter i och shakir är där han hör hemma långt ner i marken och där ligger snart maysem också och då blir de fest

Du lämnar info om andra med, dom du sa att du backar längre bak i tråden
Citera
2018-07-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
Ja men n frankie de har han ju gjort,när akram dog så va han tvungen o jag tyckte han gjorde rätt . För de e endå hans bror som har dött och sen att när han e på begravning att hans bästa vän ska kalla ut han för 200 000 Lax , asså minne . Så han fick sitt straff för att han va kåt i pengar så fucka han sitt liv o ingen litar på han nu. Maysem va bra, anledningen till att maysem sköts va för att han gick till Ahmed får och sa att han ska packa sina saker o dra för att folk vill döda han. O jag så blev maysem skjuten dör han ville va en bra vän. Så de e bra att maysem stack

Det är så luffarna funkar, för 200 lax och ätit från samma bord
Citera
2018-07-18, 22:29
Medlem
Citat:
Du lämnar info om andra med, dom du sa att du backar längre bak i tråden
Vem har jag lämnat info om som jag backar snälla säg mig
Citera
2018-07-18, 22:29
Medlem
Vem väntar näst på tur i Malmö eller är det bara mest teorier här inne?
Citera
2018-07-18, 22:31
Medlem
Du har rätt ! och Frankie du har faktiskt fel, för maysem kommer aldrig komma tillbaka . Han har det mycket bättre nu, bara de att han har förlorat sina bröder. Så de e bättre han e utomlands än att va här. Folk dör lika mkt som man bytar strumpor. Maysem e smart
Citat:
Nej det har jag inte
Citera
2018-07-18, 22:32
Medlem
Citat:
Lämna lite info då! Varför skedde Galaxy skjutningen?
Citera
2018-07-18, 22:38
Bannlyst
Har alla bomulls gangsters här inne dyslexi eller?

Frågan nu är hur många till som kommer torska för kokain handeln och revir intrång. Man märker att det är löst sammansatta grupper som krigar på utan någon reel struktur. Problemet är att oskyldiga kommer stryka med då de fimpar utan finess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in