2018-07-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoky00
Var fan har du läst att du kan hyra torpeder för 5000 euro från Jugoslavien , gå kolla Netflix din fjant ellr nån hortidning där du får din dåliga information ifrån.
Tänkte exakt samma sak men orka inte skriva , 5k € och en revolver helst 2 osv osv .... Hahahah vilket jävla skämt!
Citera
2018-07-18, 18:08
Medlem
Till arcenciels: Jag om nån hatar skitsnack och meningar som är tagna ur luften. Inte vid en enda mening i mitt inlägg har jag bekräftat någon uppgift och jag HAR skrivit TROR och dessutom var jag hört det jag vet. Sen om det inte stämmer är en helt annan femma. Lugna ner dig lite eller läs ordentligt. Du som verkar veta så mycket, dela med dig något
Citera
2018-07-18, 18:13
Medlem
Att hyra en torped för den skitsumman är skitsnack om det inte är en rumänsk tandlös tjackis. Anledningen till att man hyr in torpeder är inte för att dom är billiga utan dels för att dom kan sitt jobb och dels för att dom inte har någon koppling till landet och folket du är i konflikt med. Jag tror inte nån korkad förortssnubbe som går runt med gucci string o magväska skulle ringa in någon från balkan, han skickar heller sin närmaste vän eller kusin som till slut tabbar sig och börjar sjunga. Dessa 2 skjutningar (galaxy o Zaki) sticker verkligen ut tycker jag
Citera
2018-07-18, 18:16
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Där ser man. Trodde den hette Mekky-falangen Är inte han ledaren?

Förväxla inte M falangen med Mekky
Mekkys gäng är mera en löst sammansatt gruppering än falang.

Ska man sätta upp grupperna som agerar i dag så får det bli:
A = Har eller har haft mycket av Lindängens knarkhandel.
G = Spårar sig tillbaka till det s k TAXI mordet
M = Mekky
S = En grupp som inte går att jämföra med de första tre.

Kan Ni lite av namnen på de som brukar förekomma kan Ni säkert räkna ut resten själv
K o M dvs Masovic och Kupa finns fortfarande med på spelbrädet men många av deras
personer är ca 10 år äldre än de som skjuter på stans gator numera.
Men det finns ingen som är intresserad av få killarna att förstå att varje skott
är en blodig utgift och det stör "affärerna".

Och till de som ev. vill påbörja en karriär i denna spektakulära bransch här ska veta
att det finns en väg in men ingen väg ut om inte den går vågrätt.
Senast redigerad av DrLECTER 2018-07-18 kl. 18:33.
Citera
2018-07-18, 18:32
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Förväxla inte M falangen med Mekky
Mekkys gäng är mera en löst sammansatt gruppering än falang.

Ska man sätta upp grupperna som agerar i dag så får det bli:
A = Har eller har haft mycket av Lindängens knarkhandel.
G = Spårar sig tillbaka till det s k TAXI mordet
M = Mekky
S = En grupp som inte går att jämföra med de första tre.

Kan Ni lite av namnen på de som brukar förekomma kan Ni säkert räkna ut resten själv
K o M dvs Masovic och Kupa finns fortfarande med på spelbrädet men många av deras
personer är ca 10 år äldre än de som skjuter på stans gator numera.
Men det finns ingen som är intresserad av få killarna att förstå att varje skott
är en blodig utgift och det stör "affärerna".

Och till de som ev. vill påbörja en karriär i denna spektakulära bransch här ska veta
att det finns en väg in men ingen väg ut om inte den går vågrätt.

vilka av dessa grupper tillhörde zaki?
Citera
2018-07-18, 18:33
Medlem
Som någon annan nämnde. Vet Mekky ens vilka som döda hans vän? Kommer bli svårt för honom om det är beställningsmord . han blir klippt så fort han är tillbaka där han bor isåfall

Mekky boys har helt enkelt för många mord på sina samvete för att veta exakt. Blir svårt för honom nu.

Jag ville ocskå vara med på leken by the way. Tror en av Mekky bröderna blir klippt 13 Augusti och andra Mekky vid jullovet !
Senast redigerad av DonRonaldinho 2018-07-18 kl. 18:36.
Citera
2018-07-18, 18:36
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Till arcenciels: Jag om nån hatar skitsnack och meningar som är tagna ur luften. Inte vid en enda mening i mitt inlägg har jag bekräftat någon uppgift och jag HAR skrivit TROR och dessutom var jag hört det jag vet. Sen om det inte stämmer är en helt annan femma. Lugna ner dig lite eller läs ordentligt. Du som verkar veta så mycket, dela med dig något
HEJ HEJ
Ta det lite lugnt Blatter inget att bli så upprörd förr
Jag skulle skicka ett meddelande till Dig men det gick ej
Dr L
Citera
2018-07-18, 18:37
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Som någon annan nämnde. Vet Mekky ens vilka som döda hans vän? Kommer bli svårt för honom om det är beställningsmord . han blir klippt så fort han är tillbaka där han bor isåfall

Det verkar nog så eftersom han har dragit från malmö ,Kanske någon har varnat han.
Citera
2018-07-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Att hyra en torped för den skitsumman är skitsnack om det inte är en rumänsk tandlös tjackis. Anledningen till att man hyr in torpeder är inte för att dom är billiga utan dels för att dom kan sitt jobb och dels för att dom inte har någon koppling till landet och folket du är i konflikt med. Jag tror inte nån korkad förortssnubbe som går runt med gucci string o magväska skulle ringa in någon från balkan, han skickar heller sin närmaste vän eller kusin som till slut tabbar sig och börjar sjunga. Dessa 2 skjutningar (galaxy o Zaki) sticker verkligen ut tycker jag
Tycker också att dessa två skjutningar skiljer ut sig men ska vara ärlig, fattar ingenting, förutom att någon fått nog och bestämd sig för att städa bland AM grabbar.
Citera
2018-07-18, 18:39
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
vilka av dessa grupper tillhörde zaki?
Ja det är ju försent att fråga honom.
Han var sedan gammalt knuten till en gruppering på Rosengård.
Men Mekky ligger nog närmast till hands av det jag läst hittills.
Citera
2018-07-18, 18:40
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Ja det är ju försent att fråga honom.
Han var sedan gammalt knuten till en gruppering på Rosengård.
Men Mekky ligger nog närmast till hands av det jag läst hittills.

Som jag förstår hade han varit och hälsat på på en adress på von Rosens väg när han blev ihjälskjuten
Citera
2018-07-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Mio (kroat) är inte bror med Dani (serb)...

Mio kort för Miodrag är nog det mest serbiska namnet du kan hitta.

Samt Mio är mellan 25-27 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in