2018-07-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
så mycket skit du snackar!!!
du vill få det att se ut som om du kan och vet allt på Lindängen, men du har så fel på flera punkter, tänker inte rätta dig i alla, men en punkt som är klar och tydlig är att det var ahm*d bröderna som smugglade ut brevet med advokaten , Om*r skickade ut brevet till B*h* genom advokaten .
sen snackar du om på din lista att Grodan skulle vara död eller grönsak, FEL igen, han var på begravningen av dom 3 som föll på Galaxy.
sluta spela som om du vet o kan allt, du bara förvirrar folket här inne med falsk info

*=a

Jag var faktiskt inte säker på det om papo och hamade, (sitter de inne eller inte?) hade för mig att Ahmaderna redan satt för mordförsöket på Ayoub, om det är så att grodan var på begravningen så fine, men det framgick här att det var ett misstag och den som var där var Nicola Frankie, konstigt att de skriver i sociala medier 'kämpa grodan, du är stark och kommer på fötter igen'

Jag leker inte, det jag har lagt fram stämmer till största delen, möjligt att det är detaljerna kring varför de sitter som är fel. Rätta mig gärna mer där jag har fel.
Citera
2018-07-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Namnet Zaki har ju cirkulerar i Nydala mordet har jag hört men det ska vara en annan person. Någon mer som hört att denna nu döde Bo togs in på förhör av misstag och kan bekräfta?

Nej det var en yngre Zaki med anknytning till Yuonas Oxie.
Citera
2018-07-18, 11:20
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels

Det finns fler i det gänget som gömmer sig i Oxie.
Senast redigerad av Dr.Krankentot 2018-07-18 kl. 11:37.
Citera
2018-07-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Vet du om det var den familjen som renoverade huset i Furulund eller var det förra ägarna? Det var mycket bråk med kommunen om detta vill jag minnas. De höll på i år att göra det pampigt. Om jag minns rätt är det gamla läkarvillan.

Det var familjen som bor där nu.
Citera
2018-07-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Halva Malmö försöker klippa m falangen
Inte alls din höna
Citera
2018-07-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barabouleman
Inte alls din höna

Nähä, är det därför alla har pampers på sig nu för de skiter på sig hela tiden av nervositet?
Klart som fan de är oroliga att deras sista dag är kommen. De har betett sig som svin under åren och det är på väg att bita dom i röven.
Citera
2018-07-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Nähä, är det därför alla har pampers på sig nu för de skiter på sig hela tiden av nervositet?
Klart som fan de är oroliga att deras sista dag är kommen. De har betett sig som svin under åren och det är på väg att bita dom i röven.
Du får väl se
Citera
2018-07-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Ja, så var det nog tack!
Citera
2018-07-18, 11:51
Medlem
Tror ni det planeras hämnd i detta nu någonstans i Malmö? Pratar vi om dagar isåfall? Närsomhelst? Vem står på tur tror ni? Några av de ni nämnt slumpmässigt?
Citera
2018-07-18, 11:57
Medlem
Är i Malmö just nu och kan lugnt säga att folk är stirriga som in i helvete. Det är som att det krävs en gnista för att folk ska börja bråka eller springa iväg.
Citera
2018-07-18, 12:00
Medlem
Skulle behövas en sammanfattning av sommarens skjutningar. Någon av er som kan hjälpa till med det? Har läst alla trådar om skjutningar sen Galaxy men det spekuleras ofta om olika anledningar och grupperingar som ligger bakom. Kan vi få en sammanställning över vilka grupperingar det gäller, vilka som tillhör dessa grupperingarna, och vilka som (troligen) legat bakom de olika skjutningarna eller som har misstänkts för det. Svårt se kopplingen med så mycket skitsnack i alla trådar och med massa troll.

Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Det verkar finnas en liten koppling mellan vad jag tror är de 2 grupperna som är med i den "större" av flera olika konflikter.

Mekawi bröderna 2 döda
Machmoud (död på nydala)
Bajramaj bröderna 2 döda
Ahmeto el zein död
Ayoub - fängelse (försök till mord på Alaa bröderna) ensam kvar?
Zaki el khayatti - död

Dessa verkar ha varit vänner/bekanta eller med starka kopplingar till varandra, kan vi kalla dessa "äldre seved"?

Sedan har vi i nästa konstellation följande:

Mekky (ledare?)+HD+LÄ (gamla M)
Hicham (ledare?) (släkt med bröderna som var delaktiga i köpenhamnsrånet) även släkt med Alaa bröderna
Omar gomorra
Nikola - Lindrigt skottskadad vid galaxy
Karim bröderna - båda i fängelse
Nicola - Fängelse, vet ej varför
Khalil - bror som blivit avrättad på Nydala
Grodan - Förmodat dödsfall, iaf grönsak
Abdallah bröderna - döda
Achmad bröderna - 2 i fängelse (försök till mord på Ayoub) (var tidigare högt i hierarkin, släkt med bröderna som var delaktiga i köpenhamnsrånet)

I båda dessa grupper finns det såklart fler involverade, men jag tycker mig se vad som liknar de olika grupperna.

Rätta mig om jag har fel.

Citat:
Namnet Zaki har ju cirkulerar i Nydala mordet har jag hört men det ska vara en annan person. Någon mer som hört att denna nu döde Bo togs in på förhör av misstag och kan bekräfta?

Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Ghara är i en annan konflikt med gruppen från LÄ, kan vara så att intressen mellan andra grupper har flätats samman.

Men Ghara konflikten startade med att han sköt El Tanji bröderna över ett par stulna jackor i ett trapphus på LÄ, El Tanji, Alaa, Hicham, nikola och övriga från LÄ är vänner från barndomsben och har i princip vuxit upp på samma gård, det var även släkt och vänner till dessa som utförde mordförsöket på Ghara, en av de dömda för det tror jag är yngsta bror till Alaa skaran (kan ha fel på den punkten) men det är iaf där den konflikten drog igång.

Citat:
Ursprungligen postat av GulKnoxPortion
Han sprang inte bara runt o sålde cannabis, det är ju det som är grejen. Han var själv misstänkt för mord bl.a. Han var (utan att jag VET med säkerhet såklart) bombis inblandad i så mycket tyngre grejer än enbart lite cannabisförsäljning. Ger man sig in i den leken, då riskerar man att denna vägen vandra. Speciellt då man varit med o knäppt ett brödrapar. (antagligen)

Men är det rätt eller fel att hamna skjuten i gatstenen, det är inte jag man nog att bedöma.

Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
så mycket skit du snackar!!!
du vill få det att se ut som om du kan och vet allt på Lindängen, men du har så fel på flera punkter, tänker inte rätta dig i alla, men en punkt som är klar och tydlig är att det var ahm*d bröderna som smugglade ut brevet med advokaten , Om*r skickade ut brevet till B*h* genom advokaten .
sen snackar du om på din lista att Grodan skulle vara död eller grönsak, FEL igen, han var på begravningen av dom 3 som föll på Galaxy.
sluta spela som om du vet o kan allt, du bara förvirrar folket här inne med falsk info

*=a

Citat:
Ja, så var det nog tack!
Citera
2018-07-18, 12:14
Medlem
Men om M falangen var så tunga, men nu blir dom nerskjutna som duvor ?
Är det mäktiga familjer som ska hämnas för dom som blivit dödade ?
Eller är det 20 åriga ner benzade araber som kommer med puffror , vem är det som styr Malmö ?
Hur kan M-falangen vara nästan 100 % araber idagsläget och föut var det 100% juggar ?
Vilka intresse konflikter finns det i Malmö ? Eller det är så enkelt som öga för öga och tand mot tand ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in