2018-07-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Jag skrev till honom.
Men Richard Johansson påstår att de känner varandra mycket väl.
https://imgur.com/a/gphy7wm

Måste man vara med i gruppen för att kunna kommentera?
Ja. Det är en offentlig grupp, så man kan läsa inläggen. Men för att kunna kommentera så måste man bli medlem i gruppen.
Citera
2018-07-18, 00:42
Medlem
Det här sa väl allt om vad flashback har blivit, någon säger sig ha kontaktat polis och mcd och fan och hans moster men de har inget sett.

källkritik utförs efter egen förmåga...

och sanningen blir tydligen att det aldrig hänt, och buhu vad dumma alla är mot flyktingar, i tio sidor.

Helvete, varför läser jag ens vad som skrivs här, jag tror inte ni skulle hitta era egna rövhål ens om jag tryckte in era tummar som ledtråd.
Citera
2018-07-18, 01:05
Medlem
Skillys avatar
Åter till trådämnet.

TS (och jag) ställde frågan "Har det ens skett eller är det fake news från en sd-sympatisör?"

Vi har nu fått vårt svar. Detta har tydligen hänt.
Citera
2018-07-18, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Åter till trådämnet.

TS (och jag) ställde frågan "Har det ens skett eller är det fake news från en sd-sympatisör?"

Ja, det har hänt. Det otroliga är att mamman och pappan kanske ändå inte röstar på SD.
Citera
2018-07-18, 01:13
Medlem
Kulturmammas avatar
Alla dessa meningslösa WT-grupper som sprider dynga och käckfräcka inlägg om politik de inte förstår sig på.

När ska facebook börja ta bort dessa extremistgrupper?
Citera
2018-07-18, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmamma
Alla dessa meningslösa WT-grupper som sprider dynga och käckfräcka inlägg om politik de inte förstår sig på.

När ska facebook börja ta bort dessa extremistgrupper?
Man kan undra hur duktiga de är på sina arbetsplatser dessa WT, de kanske gör livet till ett helvete om de får nys om nån inte gillar att krama ensamkommande. Vi får hoppas de inte har betydelsefulla arbeten...

Sen tror jag det tar lång tid om de ens blir borttagna, lite olyckligt för de drabbade och att just Våld och Tok Vänstern får härja fritt.
Men man tycker de kunde agera skyndsamt när de drabbade är unga flickor... Sorgligt.
Sen hoppas jag att inte åklagaren släpper ut dem direkt utan låter de få sona för sina brott.
Citera
2018-07-18, 05:30
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
https://www.merinfo.se/person/Bålsta/Lawza-Samin-1991/burkx-4evme

Han som skrev att döttrarna borde få cancer.

https://m.imgur.com/xp2NS0d

Vilket jävla as. Efter att ens båda döttrar blir misshandlade av två smutsiga Afghaner, dyker alltså denna smutsiga apan upp från ingenstans och skriver att han önskar att hans döttrar får cancer.
Ofattbart.
Senast redigerad av Fregretto 2018-07-18 kl. 05:34.
Citera
2018-07-18, 06:20
Medlem
Gabriel2017s avatar
Två unga kvinnor blir misshandlade utanför McDonalds, vilket skapar en hatstorm på socialamedier, emot brottsoffren! Är det som vanligt vår Feminist Regerings sponsrade "antirasister" som är framme igen och sprider sin desinformation? Händelsen har hänt,
https://samnytt.se/systrarna-misshandlades-av-invandrarungdomar-familjen-anklagades-for-att-vara-rasister-och-ljuga/
Citera
2018-07-18, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Åter till trådämnet.

Ergo, ni hade fel som vanligt. OK?

Ska vi fortsätta då att få fram namnen på alla mobbare så det kan offentlighetgöras utan en massa trådpatrask som stör?
Citera
2018-07-18, 07:24
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Ni bara måste gå in och läsa på https://m.facebook.com/groups/318739081816076
Rickard Johansson gör helt osannolika inlägg angående sina tidigare inlägg. Påstår att de är konst.
Stor humor

HAHAHA! Rickard är körd.
Citera
2018-07-18, 07:59
Medlem
negrofobens avatar
Detta är ju ett bra exempel på hur det går då kriminella blattar och vänsterdårar i symbios startar ett drev utan att ha hjärnan inkopplad, om de överhuvudtaget har nån hjärna.....
Citera
2018-07-18, 08:21
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Ergo, ni hade fel som vanligt. OK?

Ska vi fortsätta då att få fram namnen på alla mobbare så det kan offentlighetgöras utan en massa trådpatrask som stör?
Öh... Hur kan någon ha fel för att vederbörande ställer en fråga?

Nej, Flashback är inte vad det har varit,då man kunde kritiskt diskutera och utreda exemplevis kriminalfall som detta. Nu verkar det mest politiseras på ett rätt infantilt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in