Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Du har fortfarande inte fattat ett skit. Det du försöker att dra till med är att det i andra sammanhang dras igång något slags drev mot gärningsmännen i diverse brottsfall.
Det ni gör är att dra igång en hatkampanj mot dom som är offer, bara för att det inte passar er äckliga ondskefulla agenda.
Gradvis börjar man hata er.
Men stackars lilla offer till encellig amöba då, är du upprörd lille stackare?
För det första: jag ställde frågan "fake news?". Observera frågetecknet. Förstår du vad det innebär? Det innebär att jag ställde samma fråga som TS. Men inget påhopp på TS från din sida. Ta ditt larviga dumhat och skaffa dig en psykolog. Du ogillar mig p.g.a att du inbillat dig en massa dumheter om mig och spyr ut din ilska för att du tror att du kan. Och därför tar du min ursprungliga
fråga för att vara en "teori".
För det andra: Om det hade varit fake news så hade pappan varit gärningsman. För svårt för dig att förstå?
För det tredje: Inser du hur patetisk du låter som går upp i falsett för en oförrätt som rassesidan utsätter invandrare för hela tiden. Hur många trådar här på FB ska jag länka till, där invandrare är offer och utsätts för en massa glåpord innan någon har koll på omständigheterna? Det kan vara oskyldiga som skjuts som det påstås än det ena, än det andra, om. Du själv har gjort detta många gånger. Ska jag länka in några länkar där du gör detta, eller ska du hålla käften med ditt lipande?
Väx upp för fan och lek inte en sån jävla oförättad primadonna. Du gör dig bara mer korkad än den dumsvenne till rasse du redan basunerar ut att du är.