2018-07-17, 17:42
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Ja, man baxnar faktiskt. Enligt polisen finns visst en anmälan upprättad och de åkte själva till akuten från torget med de misshandlade flickorna, som hade brutna revben och spräckt trumhinna. Medan den ansvarige på Facebooksidan, konfronterad med dessa uppgifter, ändå tycker att den som gjort fel är pappan som ville ha fast 14-åringarnas misshandlare. Vilka jävla empatistörda svin det finns i världen.

Länk till artikel där polisen bekräftar misshandeln och att de skjutsade barnen till akuten samt utsago från talesperson på Facebooksidan att pappan är den som gjort fel:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5V4976/tvillingarna-anfolls-av-okanda-man--blev-anklagade-for-att-ljuga

Ja vad f-n hände med #MeToo
När 16-åriga tjejer får stryk så trumhinnor och revben ryker ger man sig på offren men en komplimang från en kollega skall man jaga skiten ur.
Citera
2018-07-17, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Vet du, när jag skrev fanns inga polisanmälningar. Att du sitter flera dagar efteråt och hetsar är bara dumt av dig.

Hade du dumpar?
Inte till mig med svara iallafall.
Är det detta hotet du inte tror på?
https://imgur.com/xp2NS0d
Själv ser jag en svartmustig som önskar cancer till de som blivit misshandlade av ensamkommande smutsAfganer.
Citera
2018-07-17, 18:25
Medlem
Steinarrs avatar
Var det inte någon som hade tagit en skärmdump på dom flesta kommentarerna?

Lägg upp dom här så att vi kan outa fler.
Citera
2018-07-17, 18:52
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så du försvarar alltså alla som har hatat & hotat flickorna & deras familj? Ni är fan inte kloka.

Det du ger uttryck för är en renodlad ondska.

Nej, eftersom varken du eller jag vet vad som hänt så vill jag i motsats till dig och pöbeln inte ta ställning. Det överlåter jag i motsats till dig och pöbeln till de rättsvårdande myndigheterna. Jag vet heller inte om det är straffbart att önska att någon skall få cancer. Det verkar anses som ett mycket svårt brott här. Kan det ge fängelse? Ni verkar tycka det. Jag är tveksam. Ni får gärna önska att jag ska få cancer. Det hade jag tyckt va kul. Jag lovar att inte vidta "rättsliga åtgärder".
Citera
2018-07-17, 18:53
Medlem
Steinarrs avatar
Per Pettersson

Peter Kjell Trygg

Richard Johansson

Lawza Samin

Bengt Ivarsson

EvaMärta Granqvist

Wiwie Nelson Borg

Dessa är dom bekräftade idiotjävlarna hittills.
Citera
2018-07-17, 19:05
Medlem
fuskas avatar
Jag är sugen på att veta vem admin på Facebook sidan är. Någon som vet ?
Citera
2018-07-17, 19:56
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Två unga flickor misshandlas utanför McDonalds Linköping och deras pappa sprider ett inlägg på Facebook som uppmanar allmänheten att identifiera förövarna. Då sprider, bland annat, Facebooksidan ”Människor mot rasism” anklagelser om att allt är påhittat.

https://nyheteridag.se/misshandlat-tvillingpar-anklagas-for-logn-av-antirasister-och-familjen-hotas/

För "antirasister" kommer blattar alltid trumfa svenska tjejer. Det är därför som ökningen av sexualbrott inte föranleder någon större uppmärksamhet från vänstern.

Vilka är "människor mot rasism"? Lever dom på bidrag?
Citera
2018-07-17, 20:07
Medlem
eireanns avatar
Om Richard Johansson läser den här tråden så vill jag tacka dig för att du lade upp en screenshot på en av förövarna då jag inte hann se klippet innan det togs bort.
Jag tänker nu se till att den bilden sprids över hela Facebook och givetvis kommer jag att nämna att det är tack vare dig som detta blev möjligt. 😜
Citera
2018-07-17, 20:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
TS Frågeställningen var: har det hänt?.
Ja, det finns en dokumenterad händelse på detta.
Kan vi stänga tråden, mod?

Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Vilken märklig förfrågan. Be om en ändring av rubrik om något men inte att tråden ska stängas. Trams.

Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Inte alls. Ts fick svar på sin fråga.
Trams. Skit-tråd.

Oavsett vad du bobbo tycker så vill vi andra gräva vidare i det här fallet. Då människorna som hängde ut fadern och döttrarna som lögnare, medvetet eller omedvetet förstör för en konstruktiv samhällsdebatt. Dessa människor bör motverkas i demokratins namn. Fortsätt hänga ut dessa så allmänheten blir varse deras dunkla politiska ideologi. I övrigt tycker jag att rubriken fortfarande adresserar händelsen väl.

Se så gott folk, fram med e-post länkar till arbetsgivare och andra som bör bli upplysta.
Senast redigerad av Tok-Frans 2018-07-17 kl. 20:30.
Citera
2018-07-17, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Kolla in mannen.

https://anonfiles.com/O9Obsff9bd/lol.jpg

Vem tror ni det är? Kolla profilbilden.
Börjar på R

Verkar handla om en synnerligen störd tangentbordsryttare som tror att han är guds gåva till konst och lajv-världen?

En patetisk nolla som tar till utpressning och trakasserier mot både barn och oroliga föräldrar så fort något stör hans vänsterextrema agenda?

Kan han heta Richard Johansson och bo i Linköping?

Hoppas han får sin stöddighet nedtryckt i halsen.
Citera
2018-07-17, 21:05
Medlem
Vad hände egentligen med det aktuella våldsbrottet mot tvillingarna?
Har det fått en helt egen tråd någon annanstans? Var då, i så fall?

Här verkar det mest drevas mot drevet.
Citera
2018-07-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
https://nyheteridag.se/misshandlat-tvillingpar-anklagas-for-logn-av-antirasister-och-familjen-hotas/

För "antirasister" kommer blattar alltid trumfa svenska tjejer. Det är därför som ökningen av sexualbrott inte föranleder någon större uppmärksamhet från vänstern.

Vilka är "människor mot rasism"? Lever dom på bidrag?

Det verkar iaf som om Aftonbladet kunde nå admin för sidan per telefon utan några större problem så dom är nog rätt kända i vänsterkretsar.

Det vore bra om personerna bakom MMR kunde träda fram från anonymiteten med tanke på ställningstagande i både denna och andra debatter som dom för på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in