Citat:
Ursprungligen postat av
KlasseArboga
Nej det har jag inte sagt heller, de är kanske inte oskyldiga allihopa eller någon av dem men förtjänar man att dö, skjutas ihjäl på öppen gata, för att man säljer lite cannabis? Om du tycker det så är du tyvärr sjuk i huvudet och bör uppsöka läkare för du tror antagligen att det regnar munkar i Asgård också ha ha ha
Det finns nästan 8 miljarder människor på jorden.
Många oskyldiga lider och dör, om några små kriminella MENA yngel stryker med i världens bästa samhälle där ALLA kan leva drägliga liv om de bara vill det själva så må det vara hänt, ingen större skada skedd.
Anledningarna till att de är kriminella är att de är för slöa för att kunna skaffa sig en utbildning eller ett jobb och att de är för giriga för att rätta mun efter matsäcken. Ville de vara laglydiga skulle det vara jävligt enkelt att göra som så många andra av deras MENA fränder och gå på bidrag.
Det är inte jag som behöver uppsöka en läkare, skulle tro att majoriteten av svenskarna tycker som jag. Majoriteten är jävligt trötta på all skit som MENA sysslar med, allt från bidragsfusk och svartjobb till maffiaverksamhet och massmord.
När det gäller dig så verkar din hjärna vara helt felprogrammerad, det verkar som uppdateringarna slutade komma omkring millennieskiftet. Det är hög tid för en realitycheck och en rejäl uppdatering alt fabriksåterställning.