2018-07-17, 16:14
Medlem
Mines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
I den här gäng kriget som pågår åtalades någon för mord eller mordförsök?

Kan vara svårt på grund av...

http://www.janmilld.se/blogg/bilder/rondellhast.jpg

Och Dani kallas jude på grund av att han är jude.
Senast redigerad av Mine 2018-07-17 kl. 16:16. Anledning: Några stavfel 😢
Citera
2018-07-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Fanns ett till där massa människor stod runt 3 poliser som gjorde HLR på BO. Pumpade som fan på bröstet och människorna som stod runt om var förtvivlade och skrek och så.

Där var det ju!

Sämsta HLR jag har sett. Han snarare påskyndar blödningen genom att pumpa för snabbt.
Citera
2018-07-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seniormadame
Tack så mycket för svar, kan man läsa mer om detta någonstans ?

Jag har läst ngt minimalt här, i Sydsvenskan och under polisens notiser. Jag slog på människorov Katrinelund. Gatunamnet har jag glömt men det var nr 5.
Senast redigerad av arcenciels 2018-07-17 kl. 16:35.
Citera
2018-07-17, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
I den här gäng kriget som pågår åtalades någon för mord eller mordförsök?

Jag tror inte det men kanske har ngt enstaka åtalats för ngr år sedan. Somliga gängkriminella, med brutna lojaliteter, har visst talat med poliser.
Citera
2018-07-17, 16:34
Medlem
74TOZI74s avatar
Underbart att dessa avarter rensas bort!
Ska knäcka en 10k whisky när mekky ryker.
Ta och skicka deras familjer, släkt och vänner ut ur landet, de är inte ett skit bättre.
Jävla bidragstagare! Smuts!
Citera
2018-07-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mine
Kan vara svårt på grund av...
http://www.janmilld.se/blogg/bilder/rondellhast.jpg
Och Dani kallas jude på grund av att han är jude.

Ngr skriver att Dani är bror till M.B-J som är kroat. Det finns ingen som är 34-35 år med den kidnappades efternamn.

Vi kan inte skriva lite vad vi tycker här. Vi får hålla oss till verkligheten/sanningen. Ingen har förtroende för folk som bara kräker av sig mest vad den får lust f.t....
Citera
2018-07-17, 16:41
Medlem
Hoppas mekky blir mördad hemsk människa bötfällde min vän på 65 tusen utan anledning
Citera
2018-07-17, 16:47
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Nej det har jag inte sagt heller, de är kanske inte oskyldiga allihopa eller någon av dem men förtjänar man att dö, skjutas ihjäl på öppen gata, för att man säljer lite cannabis? Om du tycker det så är du tyvärr sjuk i huvudet och bör uppsöka läkare för du tror antagligen att det regnar munkar i Asgård också ha ha ha
Det finns nästan 8 miljarder människor på jorden.
Många oskyldiga lider och dör, om några små kriminella MENA yngel stryker med i världens bästa samhälle där ALLA kan leva drägliga liv om de bara vill det själva så må det vara hänt, ingen större skada skedd.
Anledningarna till att de är kriminella är att de är för slöa för att kunna skaffa sig en utbildning eller ett jobb och att de är för giriga för att rätta mun efter matsäcken. Ville de vara laglydiga skulle det vara jävligt enkelt att göra som så många andra av deras MENA fränder och gå på bidrag.

Det är inte jag som behöver uppsöka en läkare, skulle tro att majoriteten av svenskarna tycker som jag. Majoriteten är jävligt trötta på all skit som MENA sysslar med, allt från bidragsfusk och svartjobb till maffiaverksamhet och massmord.
När det gäller dig så verkar din hjärna vara helt felprogrammerad, det verkar som uppdateringarna slutade komma omkring millennieskiftet. Det är hög tid för en realitycheck och en rejäl uppdatering alt fabriksåterställning.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2018-07-17 kl. 16:52.
Citera
2018-07-17, 16:48
Medlem
Mines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Ngr skriver att Dani är bror till M.B-J som är kroat. Det finns ingen som är 34-35 år med den kidnappades efternamn.

Vi kan inte skriva lite vad vi tycker här. Vi får hålla oss till verkligheten/sanningen. Ingen har förtroende för folk som bara kräker av sig mest vad den får lust f.t....

Håller med dig!
Men man blir trött på att det skjuts titt som tätt.
Känns som det aldrig tar slut.
Citera
2018-07-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Han vars son blev skjuten på nydala utfärda
Var jue inte ens mekky som låg bakom dedär.

Men men.

Han som utfärdat pris på mekkys huvud lär själv mucka snart och döda mekky själv.
Citera
2018-07-17, 16:53
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Hoppas mekky blir mördad hemsk människa bötfällde min vän på 65 tusen utan anledning

Allah trodde väl att det var han som blev mördad, när de hörde den glada nyheten igår.
Citera
2018-07-17, 17:00
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Mekkys är en feg jövel. Skulle vilja mlöta hsn ensam. Då ör nog inte så kaxig .

Han ska vara en talangfull boxare så jag tror han kan vara farlig obeväpnad 1 on 1 också. Mycket bashning av Mekky i tråden. Visst, jag tycker inte han verkar vara en skön snubbe men kan inte sticka under stol med att han är oerhört handlingskraftig. Han klipper folk därför att han satt sig i den situationen. Skillnaden mellan han och hans kompis Zaki verkar vara att han kan försvara sig mot motangrepp efter han dödat någon. Därför är jag lite mer försiktig med att tippa på ett datum när han klipps, och jag är inte alls säker på att det datumet är i år. Skulle lika gärna kunna bli så att han torskar för nån han dödat eller åker på nåt långt straff för annan brottslighet och blir kvar ett tag till.

Skulle tro att Mekky är användbar för ett kriminellt nätverk och därför skyddas han extra.

Bubblare: Behöver inte vara några albaner, släktingar till Mekawi, Ghara, som gjort detta. Kan lika gärna vara Mekky och hans grabbar själv. Någon måste nästan ha golat till fienden var Mekky med bihang var när det sköts vid IT-caféet. Kan ju ha varit Zakaria? Det kan inte uteslutas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in