Citat:
Ursprungligen postat av
elektrolyt
http://www.corren.se/nyheter/linkoping/pojke-har-erkant-misshandel-mot-flickor-om5377675.aspx
"En pojke som ännu inte fyllt 18 år har erkänt att han deltog i misshandeln av två tonårsflickor utanför McDonalds. Polisen söker nu efter den andre gärningsmannen.
...
– Männen verkar oprovocerat ha gett sig på de här tjejerna, sade Camilla Thorström gruppchef vid Linköpingspolisen, på måndagen."
Nämen så lägligt att inte inte fyllt 18 ännu....
De namnen som nämns här inne som provocerade pappan och döttrarna på FB, må ni aldrig sprida er säd vidare i generationer!
Jag är långt ifrån SD, men även sjuhelvetes långt ifrån vänstern, men jag är en pappa och tror på det goda samhället och grundvärderingar, vilka ALLA invånare skall förhålla sig till. Det är det samhälle jag växte upp i, 80-talet.
Men det som skrevs på FB sidan var inget annat än skrämmande! Jag satt med hakan hängandes och var helt chockad av allt ”vanliga” människor skrev. Tro mig, finns betydligt fler namn än de som redan nämnts, som har anledning att sova dåligt och känna stoooor ånger! Om nu den typen av människor kan känna sådant....
Är galet upprörd över detta!