2018-07-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Trams, ingen har musklerna att ta död på 10 av dom tyngsta i Malmö.

Av dessa 10 senaste skjutna 2018 har fem stycken haft sjukt nära kopplingar till Mekkys falang.

Ghara är det definitivt inte.

Man märker du e för ung, du har inte koll på läget grabben
Citera
2018-07-16, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Folk har ju kommenterat RIP på BO's Facebook för 3v sedan? Eller är min Facebook buggad?

De rippade Omar Kaká som sköts vid Galaxy. Ingen Rip över Zaki än. Inte bekräftat att det är han.
Citera
2018-07-16, 23:26
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
När skjutningen på Drottninggatan inträffade såg jag Zakaria El Khayatti hänga utanför akuten med 50 andra, så visst är han kopplad till dom. För någon månad sedan såg jag Zakaria komma körandes på en moppe utan hjälm på Zenithgatan. Lite kuriosa bara.

Han var ju nära vän till han döda killen.
Citera
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Vet inte varför du citerade mig, jag påpekade precis det du skriver för en annan användare, att uppehållstillstånd osv är jävligt off topic för tråden, men du kanske inte läser inläggen bara skriver?

Förlåt det var den andra jag skulle citera, inte dig. Det går lite fort ibland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Folk har ju kommenterat RIP på BO's Facebook för 3v sedan? Eller är min Facebook buggad?

Han var nära vän med andra parasiter som blivit bortstädade. Idag var det Zakaria El Khayyatis tur att göra samhället en välgärning.
Nyss utkommen från ett fängelsestraff och nu en ex-con.
Citera
2018-07-16, 23:27
Medlem
Studsbolls avatar
Så Albanerna fick in en kil i MENA-grupperingen? Betyder detta att svaret kommer ganska snart, eller är araberna för svaga för att svara på förnedringen? Vem tar nästa poäng?
Citera
2018-07-16, 23:28
Medlem
Ni som känner förhållandena, varför i helv. sticker inte den där Mekky bara ifrån Malmö, det är ju bara att flytta till Norrland där ingen följer honom. Vill han sälja knark går det väl lika bra i röda Norrbotten som i röda Malmö. Har dom här gangstrarna någon sorts konstig dödslängtan, jag begriper inte detta.
Citera
2018-07-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ni som känner förhållandena, varför i helv. sticker inte den där Mekky bara ifrån Malmö, det är ju bara att flytta till Norrland där ingen följer honom. Vill han sälja knark går det väl lika bra i röda Norrbotten som i röda Malmö. Har dom här gangstrarna någon sorts konstig dödslängtan, jag begriper inte detta.
Det handlar väl om att i Malmö är han något. Dom lever ett helt annat liv än vad en normal person kan föreställa sig. Dom vill helt enkelt inte lämna sitt hem oavsett vad som händer.
Citera
2018-07-16, 23:32
Medlem
AmirMekkys avatar
Mekky är inte i Sverige.
Citera
2018-07-16, 23:34
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Det handlar väl om att i Malmö är han något. Dom lever ett helt annat liv än vad en normal person kan föreställa sig. Dom vill helt enkelt inte lämna sitt hem oavsett vad som händer.
Precis, heder är en jävla grej.
Citera
2018-07-16, 23:34
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prideordie
Får väll skriva det igen, det är hämnd från albanerna. Mekkys tur kommer, bra att han har gömt sig nu...

(FB) Skottlossning i centrala Malmö - 3 döda, flera skadade (2018-06-18)

Nej det är inte för albanerna.
Citera
2018-07-16, 23:35
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Därför att han är kung i sitt lilla harem. Hans krets som han florerar i skulle mörda sina egna mödrar för hans skull. Uppenbarligen är det värt att dö för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in